Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

459 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• 2018
    9Nathalie15-08-2018

Super verblijf

Het is een fantastisch hotel. Wij zijn best wat gewend, maar konden echt niets aanmerken aan het hotel. De kamer voor 4 personen was ruim met ruim terras. Eten was erg uitgebreid en gevarieerd. Animatie was enthousiast, niet overdreven. Zwembad was goed. Wel inderdaad jammer dat je niet met een strandbal mocht overgooien. Personeel was vriendelijk. Receptie bij uitchecken duurde wel erg lang.

Geachte gast,

Graag willen wij u bedanken voor de positieve beoordeling over ons hotel.

Het is zeer positief om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u gauw weder te zien.

• 9Linda14-08-2018

Een aanrader!

Mooi hotel met vriendelijke mensen. Wij verbleven in een standaard kamer (nog niet gerenoveerd), maar deze was netjes en schoon. Eten was echt heerlijk, uitgebreid buffet. Leuke animatie. Dichtbij strand. We hebben genoten van een heerlijke vakantie!

Geachte gast,

Het doet ons een groot plezier om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij bedanken u vriendelijk voor uw positieve beoordeling en hopen u gauw weder te zien.

Met vriendelijke groeten.

• 7J.M. Tienhooven08-08-2018

Mooi hotel, voor herhaling vatbaar!

Mooi en schoon hotel. Grote kamer, ruim balkon. Hotel ligt aan het eind van de boulevard, dus's avonds een flink stuk wandelen naar de winkels. Mooi zwembad, maar je mag er niet in springen, bommetjes maken, duiken of met een bal gooien. Eten was goed, weinig keuze / variatie in vlees. Amimatieteam; meiden zouden zich minder mogen uitsloven (Zumba). Avondprogramma is leuk. 5 minuten lopen naar het strand. Mooie lobby waar je in de avond nog iets kan drinken. Leuke vakantie gehad, voor herhaling vatbaar!

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor u comentaar over ons hotel hier op zoover. Wij zetten ons elke dag 100% in om er voor te zorgen dat we elke dag beter worden in onze diensten en om er voor te zorgen dat iedereen met een positieve ervaring naar huis gaat. U comentaar is dan ook zeer belangrijk voor ons .

Met vriendelijke groeten en wij hopen u graag weder te zien in ons hotel .

• 10Ralph van Essen01-08-2018

Zeker een aanrader

Vriendelijk en behulpzaam personeel en ruime kamers. Het enige minpuntje wat we kunnen noemen is het vlees bij het buffet. Dit was in onze ogen wat minder. Als je een relax vakantie wilt, dan is dit hotel zeker een aanrader. In de regio is verder weinig te doen, maar daar kan het hotel uiteraard niets aan doen.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 07-08-2018

Geachte Klant,

Hartelijk dank voor u lieve woorden over ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u dan ook weer gauw terug te zien

Met jonge kinderen

• 10Peggy31-07-2018

Super

Het was super.goed en mooi hotel.vriendelijk personeel.goed eten alles bij alles goed en gezellig hotel.volgend jaar gaan we terug ps pascalle bedankt voor de goede service

Guest Experience Agent, Sales Manager, 07-08-2018

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor u vriendelijke woorden over ons hotel en in het bijzonder over Pascale. Met vriendelijke groeten van al het personeel van Aqua Hotel Onabrava & Spa.

• 9Robin Beverwijk30-07-2018

Niet veel over te zeggen. alles was super. zeker om terug te komen.

• 10rudy218029-07-2018

Must do.

Kan moeilijk iets echt negatief vermelden. Alleen dat het strand nogal wat moeilijk te bereiken is, wandel richting Malgrat tot aan hotel Tahiti playa en neem daar de tunnel onder spoorweg, dit is gemakkelijker dan de oversteek recht tegenover het hotel, daar loop je recht tegen de campings op en moet je nogal wat omwandelen. Noteer rolstoel vriendelijk hotel.

• 5L. Molenmaker13-07-2018

Nooit meer

Ze gaan zomaar met je paspoort naar achteren om ongevraagd kopie te maken ervan accepteren geen kopie die je zelf hebt gemaakt. Ivm fraude gaat het hun namelijk niks aan wat je bsn nummer is en je pasfoto. Heb ruzie bij receptie gehad hierover. Omdat ik weigerde om mijn gegevens zomaar te geven weigerden ze om je snel in te checken. Ze lieten je gewoon 4 uur wachten. Schandalig dus voor ons geen Onabrava meer! Tevens kregen we kamers ver van elkaar (waren met 4 personen) één koppel zat op derde verdieping en één op tweede. Alleen om je te dwarsbomen. Na veel gemopper uiteindelijk wel kamers naast elkaar gekregen

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw comentaar over ons hotel hier op zoover. Zoals reeds door onze verantwoordelijke en ook door Solmar aan u gemeld werd is het hier in spanje verplicht om alle klanten die in het hotel verblijven te registreren. Daarvoor hebben wij even uw paspoortgegevens nodig om te deze in ons bestand te plaatsen en dit gebeurd vollegig legaa. Het spijt ons zeer dat u dit niet kon begrijpen.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u terug weder te mogen ontmoeten in ons Aqua Hotel Onabrava & Spa

Guest Experience Agent.

• 7ron16-06-2018

Misschien wel maar geen half pension meer.

eten slecht half lauw ,geen dan wel weinig weinig variatie.woord slecht bij gevuld ..je staat een kwartier in de rij voor een gebakken ei die ze aan het bakken waren ... personeel restaurant onvriendelijk schagerijnig. vlees niet te narsen..rauw .. blanco bami zonder toevoegingen geen saté kroepoek en dergelijke..zeer flauw.alles op ze Spaans bereid ... mosselen onder gedompeld door een bepaalde saus...mensen van de receptie geweldig mensen van de schoonmaak geweldig.... animatie team vol van uitsloverij....maar de cijfers 8/9 overdreven...ik heb mensen gesproken over het eten en vertelde mij dat het eten inderdaad achteruit is gegaan..ik vond het rondom slecht....maar een er ook positieve dingen. Ik zie dit hotel als een 3*

Geachte klant,

Vriendelijk bedankt voor het delen van u mening over ons hotel. In ons restaurant zijn altijd 2 verantwoordelijken aanwezig waar u bij eventuele problemen steeds terecht kan en die u dan ook onmiddelijk kunnen verder helpen.Het is daarom ook spijtig om te horen dat ze niet aan al uw verwachtigen hebben voldaan . Gelieve de volgende keer met mij direct contact op te nemen aub zodat wij er voor kunnen zorgen dat in de toekomst wij wel aan u verwachtingen kunnen voldoen.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u trug te zien in ons Aqua Hotel Onabrava & Spa

• 9TZA05-06-2018

Goed, ontspannen. Was echt op vakantie.

Super hotel. Vriendelijk personeel. Prima kamer. Super ontvangst.

Geachte klant,

Hartelijk dank voor u vriendelijke woorden over ons hotel. Het is voor ons een groot genoegen om te horen dat u een prettig verblij heeft gehad.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u gauw weder te zien.

Alleenreizend

26 tips over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Thijs, 27-04-2014

De lekkerste koffie van Santa Susanna krijg je in het Mexicaanse hotel-restaurantje aan het zwembad.

• Vera, 06-06-2013

pak een dag barcelona met trein en koop meteen met de treinkaart de kaarten voor de touristenbus dit is stuk goedkoper dan ze in barcelona te kopen.

• Mo, 28-08-2013

Barcelona met de trein is snel en goedkoop € 9,40 retour vergeet niet in te checken voor het instappen, uitstappen op placa de catalunya direct op de Ramblas. Treintje rondje Santa Susanna ook leuk IJsjes en gebakjes bij Stella Maris in Malgrat de beste

48 vragen over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Beau Snuvers, 17-07-2019

Zijn er sport veldjes of activiteiten voor sporten zoals voetbal?

• alofs, 16-01-2019

Roken

Kan iemand mij vertellen of je op het terras en op je balkon mag roken? Omdat er bij zoover staat nergens toegestaan.

• Romy, 26-07-2018

Kamer

Hola! Zeg ik vroeg me af.. weet iemand of er een waterkoker of koffiezetapparaat op de kamer is? En is er een koelkast? Is er wifi in het hotel? En hoeveel kost dit allemaal? Alvast bedankt!

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald