Hotel Aqua Hotel Onabrava

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag25°16°
Hotel Aqua Hotel Onabrava
8,5

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

457 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava in het Nederlands

Een prachtig en mooi hotel, perfecte ligging!

Arthur Hensen
20-4-2019

Prachtig hotel in een woord. We zijn er al meer geweest en dit jaar was mijn moeder er ook bij die keek haar ogen uit. Geen op of aanmerkingen te plaatsen! Ik hoop er dit jaar ook weer naar toe te gaan! Eten perfect, kamers mooi en schoon mooie intree en elke avond had je voor de kinderen een mooie show en daarna voor oudere had je een mooie show. Zwembad mooi en groot mooie tuin er om heen. Relatief dicht bij strand dus wat wil je nog meer voor een leuke en mooie vakantie te hebben!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Guest Experience Agent, Sales Manager, 29-4-2019

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden over ons hotel. Het is voor ons een groot genoegen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons.

Jolanda staal
17-4-2019

Heel goed hotel, goed eten

Gereisd Met partner in juli 2018

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor u vriendelijke woorden over ons hotel en het eten. Het is voor ons een groot genoegen om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u gauw weder ten zien.

een fantastisch hotel, met een superbediening

Piet Hegger
13-4-2019

hotel Ona Brava Schitterend hotel, goede verzorging. Ook 's avonds genoeg amusement.

Gereisd Met partner in juni 2018

Beste klant,

Graag willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling over ons hotel.

Geeske
      6-4-2019

Super hotel heerlijk rustig en ontzettend lekker eten en overal vlakbij.

Gereisd Met partner in september 2018

Beste klant,

Het doet ons een groot plezier te horen dt u een fantastichs verblijf heeft gehad in ons hotel.

Wij bedanken u vriendelijk voor u positieve beoordeling en hopen u dan ook weer snel weder te zien.

voor ons nooit meer dit hotel dus

Anemoontje
      2-1-2019

Dat de bedrijfsleidster een Belgische dame zeer onattent reageert op je als je problemen hebt. Ze vinden het daar allemaal maar normaal dat ze je paspoorten kopiëren en niet een eigen kopie aannemen of eigen commentaar waarom wij in Nederland ons paspoorten niet mogen afgeven en dat dit verboden is. Ik snap dat ze gegevens moeten registreren maar je BSN nummer hebben ze toch niks mee te maken??!!! Maar De Belgische dame achter de balie snapt hier helemaal niks van want volgens haar mag dit allemaal wel en ben je verplicht je paspoort af te geven!! Overal in Nederland worden we gewaarschuwd dat dit verboden is rara hoe kan het dan dat dit hotel er geen bars van snapt?? Het ergste is nog dat de reisleiding dit ook gewoon toelaat en er verder niks aan doet als alleen een excuus over het ongemak bij terugkomst!

Verder is het personeel achter de balie niet vriendelijk, eten is koud en hotel is verouderd.

Gereisd Met partner in mei 2018

Top hotel met fijne medewerkers en service!

Jong stel
      7-10-2018

Hotel maakte bij binnenkomst al indruk! Toen we op de kamer kwamen werd dit nog een keer bevestigd! Schoon en mooi hotel met vriendelijke medewerkers en goede service! Het zwembad buiten was wel heel erg koud en voor het zwembad binnen moet je betalen(dat vonden wij er jammer). Verder was het eten ook goed. In de omgeving genoeg te doen en te zien, de trein voor de deur waarmee je naar Barcelona en andere dorpen/steden kan gaan! Wij hebben genoten!

Gereisd Met partner in oktober 2018
      Geboekt bijneckermann.nl
      Guest Experience Agent, Sales Manager, 28-2-2019

Geachte klant,

Hartelijk dank voor u vriendelijke woorden over ons hotel. Het is fijn te horen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons.

goed maar kan beter.

Ollie B Bommel
      6-10-2018

Zoek je een hotel met veel avondvertier vooral buiten dan niet doen. Eten was goed te noemen buffetten worden goed aangevuld en kwaliteit van het eten is goed kan soms wat warmer. Receptie is een chaos, de leiding wast zijn/haar handen in onschuld als er iets fout gaat en is dan niet bereikbaar. verkeerde premium kamer met 1 bed ipv 2 aparte bedden. werd pas opgelost toen touroperator zich er mee ging bemoeien kregen de goedkoopste kamer die er in het hotel was voor in plaats , we hebben het hier maar bij gelaten we waren op vakantie en niet op oorlogspad. Personeel was vriendelijk maar gestrest er wordt duidelijk bezuinigd op medewerkers. Hotel op zich was verder goed zeker 4 sterren waard het is vooral een schoon hotel. Wellness stelt niet veel voor, goed voor een regenachtige koude dag maar dan houdt het op.

Gereisd Met partner in september 2018
      Guest Experience Agent, Sales Manager, 28-2-2019

Beste klant,

Hartelijke dank voor uw comentaar over ons hotel. Het spijt ons zeer indien er iets niet naar uw wens was. Wij zijn steeds bereid oplossingen te zoeken zodat al onze klanten tevreden zijn.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u zeker terug te zien in ons hotel.

Kwaliteit erg vooruit gegaan/

Jan
      30-9-2018

Voor de derde keer het hotel bezocht. Dank voor de invulling van onze kamer wens. De gerenoveerde premium kamer voldeed aan al onze wensen. Zag er mooi uit. opvallend was dat de kwaliteit van het eten er erg op vooruit is gegaan. Keurig verzorgd, regelmatig aangevuld en goed van temperatuur. Wij hebben weer genoten van het verblijf. Dank aan de service van de medewerkers. Graag tot een volgende keer.

Guest Experience Agent, Sales Manager, Thu Feb 28 2019 12:40:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste klant.

Het doet ons een groot plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft geha din het Onabrava Hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u snel weder te zien bij ons.

Fantastisch heerlijk tot volgend jaar

J. Koalsie
      27-9-2018

In 2013 hier voor het eerst geweest. Nu in 2018 teruggekomen en voor volgend jaar weer geboekt via touroperator. Een super hotel. Wij hadden een kamer die nog niet gerenoveerd is, maar keurig en schoon. Personeel zonder uitzondering vriendelijk en behulpzaam. Eten teveel om op te noemen. Fijn dat er ook Nederlandse stagiaires bij de receptie zijn. Medewerkers Onabravo tot volgend jaar. Wij hopen jullie in goede gezondheid weer te zien. Touroperator dank je wel voor jullie geweldige bussen.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Guest, Sales Manager, Thu Feb 28 2019 12:41:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste klant,

Hartelijk dank voor u positief comentaar over ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u snel weer te kunnen ontmoeten in Aqua Hotel Onabrava & Spa.

Super, wij komen terug!

Danielle
      6-9-2018

Wij hebben hier een geweldig en goed verblijf gehad. Voor onze zoon was er genoeg te doen en hij heeft veel plezier gehad met het animatieteam. We verbleven in een mooie gerenoveerde kamer met zeezicht, ook die was helemaal naar wens. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het buitenzwembad had van mij wel verwarmd mogen worden. We komen hier zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018
      Guest Experience Agent, Sales Manager, 14-9-2018

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor u comentaar over ons hotel hier op zoover. Wij zetten ons elke dag 100% in om er voor te zorgen dat we elke dag beter worden in onze diensten en om er voor te zorgen dat iedereen met een positieve ervaring naar huis gaat. U comentaar is dan ook zeer belangrijk voor ons .

Met vriendelijke groeten en wij hopen u graag weder te zien in ons hotel .

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
      • Kleur van het strandDonker
      • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • JacuzziAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
      • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Hotel Onabrava in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Hotel Onabrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.