Hotel Aqua Hotel Onabrava

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag35°17°
Hotel Aqua Hotel Onabrava
8,5

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

108 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava in het Nederlands

Super Hotel

Fam Hulsebosch
15-11-2015

Dit is thuiskomen op je vakantie. Gelijk bij aankomst staat Fernando of 1 van zijn collega's al met de bagagewagen klaar om de koffers aan te nemen. En dan de goede en vooral zeer vriendelijke service van Pascale bij de ontvangstbalie, voor alle vragen kun je bij haar terecht!! En eten in dit hotel is echt voortreffelijk. De laatste keer waren er geen patatjes aanwezig dus onze kleinzoon even sipjes maar niet voor lang hoor want er werd direct patat gemaakt dus echt top service. Voor al het personeel van dit Hotel echt een dikke 10 jammer dat het niet hoger kan. En trouwens ook de eigenaar van het Hotel een zeer vriendelijke man. Tot volgend jaar maar weer. Met vriendelijke groet Fam Hulsebosch en kleinzoon Luca

Gereisd Anders in oktober 2015

Kij Vet

remy
23-8-2009

wij kwamen hier aan en we dachten waaw we ware met de bus dat was ook leuk maar we waren er om 7 uur smorgens en je kon je koffers in een ruimte kwijt dat was ellemaal goed geregeld en om 1 uur konden we op ons kamer, mooie kamer. het eten was perfect egt een super vakantie hebben wij gehad

Gereisd Anders in augustus 2009
2008

Onze mooiste hotel van de 15 die we gehad hebben

fam. Van Dijk
11-9-2008

Een bijzonder mooi hotel. Alles was inderdaad perfect. Het animatieteam was ook geweldig want die meiden van ons hebben we de hele vakantie niet weer gezien (7 en 8jr).

Schoon, helder en altijd wel lekker eten.

volgend jaar gaan we in ieder geval weer naar dit hotel.

Gereisd Anders in september 2008

alweer super

mandy
7-9-2008

voor de 4e keer geweest en het blijft super,animatie was erg leuk, complimentjes voor het team, en verder is het zijn 4 sterren nog altijd waard. Op naar de volgende keer

Gereisd Anders in september 2008

super geweldig hotel

Steef
17-4-2008

super geweldig hotel..ga er 16juni heen met mijn vriend verheug me er al op!! ben er in 2003 ook geweest zal hier zeer zeker nog vaker gaan terug komen..personeel is leuk eten is heerlijk schoon hotel mooie kamers...dikke 10 waard!!!!

Gereisd Anders in april 2008
2007

Twee weken in dit hotel verbleven

JTS
1-8-2007

Twee weken in dit hotel verbleven. Fijn hotel met prima service en medewerkers, maar mensen stop alstublieft met het verheerlijken van het eten. En eten is wel inherent aan het aantal sterren! Dit hotel zelf is absoluut zijn vier sterren waard, eten 2 sterren. Maar ondanks dat is dit hotel voor ons voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in Wed Aug 01 2007 16:14:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We werden ontvangen door een meisje die gebrekkig sprak en

Fam. v Zundert
6-7-2007

We werden ontvangen door een meisje die gebrekkig Nederlands sprak en deed erg graag moeilijk . Een ongemanierde hoofdkelner in de eetzaal die dacht dat het hotel van hem was . Geen vriendelijk personeel , jong en onervaren , een glimlach kost niets toch ? Het eten is voor de uitgehongerde niet beterwetende toerist misschien lekker maar we zijn van spaanse komaf en weten wel beter . Het is gewoon echt niet te eten . Wel een prachtig zwembad een erg zuiver en mooi groot hotel . Schone kamers , een zeer behulpzame bagagekamer beheerder en een fantastisch animatie team . Zeer geschikt voor de kinderen . Dit was mn laatste bezoek aan dit Hotel , het was een optie omdat Sirius geen plek meer had . Sirius is in een woord geweldig .

Gereisd Anders in Fri Jul 06 2007 19:06:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn net terug en hebben een fijne vakantie gehad

Linda van der Stelt
6-7-2007

Wij zijn net terug en hebben een fijne vakantie gehad. Het eten was erg warm en er was veel variatie. We begrijpen dan ook het comentaar niet zo. Verder was de annimatie erg leuk. Mijn kind heeft vol opgenoten en dat is voor ons erg belangrijk. Met name Sarina deed het erg goed. De bediening is erg aardig en behulpzaam. Maar je moet zelf ook wel aardig zijn en ze niet behandelen als een voetveeg. Dit hebben we een aantal keren meegemaakt. Wij gaan zeker weer terug.

Gereisd Anders in Fri Jul 06 2007 18:49:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

26-06-`07 terug uit Santa Susanna hotel OnaBrava wij het

bosman
29-6-2007

26-06-`07 terug uit Santa Susanna hotel OnaBrava wij vonden het een prima hotel ruime kamers en het eten gewoon geweldig keuze genoeg en als je leest dat het eten koud was nou sorry wij hebben daar niets van gemerkt maar klagers blijf je altijd houden.het animatie team was niet zo geweldig maar je heb de keus doe ik er aan mee of niet wel is het storend dat veel gasten uit de oostblok landen zich aso gedragen in de eetzaal ze hebben last van hamsterwoede dat is prima eet het dan wel op maar er gaan hele borden vol eten terug en ze halen gewoon weer nieuw dat vinden wij echt storend verder een prima hotel zeurders houd je altijd dan moet je thuis blijven

Gereisd Anders in juni 2007

Wij gaan nu voor de 4e keer, samen met onze 2 kids

John van Bremen
27-6-2007

Wij gaan nu voor de 4e keer, samen met onze 2 kids. De kamers zijn super, gewoon met z'n viertjes op 1 ruime kamer, geweldig. Het eten is streek georiënteerd met veel variatie. Alleen al naar het restaurant kijken we uit, super gewoon. Elke avond toeristen kraampjes voor de deur, gezellig. Wij hebben altijd gemeend elk jaar een ander vakantieadres op te zoeken, maar na Onabrava zijn we daar op terug gekomen. De prijs/kwaliteit verhouding is moeilijk te evenaren. Klein ´minpuntje´: géén breed zandstrand voor het hotel en naar het centrum van Malgrat is het een stukje wandelen, maar ja, daar wordt je ook niet slechter van.

Gereisd Anders in juni 2007

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Hotel Onabrava in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Hotel Onabrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.