Hotel Aqua Hotel Onabrava

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°15°
Hotel Aqua Hotel Onabrava
8,5

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

46 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava in het Nederlands

Een prachtig en mooi hotel, perfecte ligging!

Arthur Hensen
20-4-2019

Prachtig hotel in een woord. We zijn er al meer geweest en dit jaar was mijn moeder er ook bij die keek haar ogen uit. Geen op of aanmerkingen te plaatsen! Ik hoop er dit jaar ook weer naar toe te gaan! Eten perfect, kamers mooi en schoon mooie intree en elke avond had je voor de kinderen een mooie show en daarna voor oudere had je een mooie show. Zwembad mooi en groot mooie tuin er om heen. Relatief dicht bij strand dus wat wil je nog meer voor een leuke en mooie vakantie te hebben!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Guest Experience Agent, Sales Manager, 29-4-2019

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden over ons hotel. Het is voor ons een groot genoegen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u dan ook weer gauw weder te zien.

Fantastisch heerlijk tot volgend jaar

J. Koalsie
27-9-2018

In 2013 hier voor het eerst geweest. Nu in 2018 teruggekomen en voor volgend jaar weer geboekt via touroperator. Een super hotel. Wij hadden een kamer die nog niet gerenoveerd is, maar keurig en schoon. Personeel zonder uitzondering vriendelijk en behulpzaam. Eten teveel om op te noemen. Fijn dat er ook Nederlandse stagiaires bij de receptie zijn. Medewerkers Onabravo tot volgend jaar. Wij hopen jullie in goede gezondheid weer te zien. Touroperator dank je wel voor jullie geweldige bussen.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest, Sales Manager, 28-2-2019

Beste klant,

Hartelijk dank voor u positief comentaar over ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u snel weer te kunnen ontmoeten in Aqua Hotel Onabrava & Spa.

Mooi en top hotel

Iris toren
13-1-2018

Eten en ligging van hotel is goed. Personeel aardig

Gereisd Met vrienden in april 2017
Guest Experience Agent, Sales Manager, 19-7-2018

Geachte Klant,

Het doet ons een groot plezier om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u gauw weder te zien in ons Aqua Hotel Onabrava & Spa.

Reeds tweemaal geweest

Meyers ludo
25-6-2017

Altijd iets te beleven op boulvaar

Gereisd Met vrienden in juni 2017

Prima vakantie

Evelien
6-8-2016

Net terug van twee weken onabrava met vrienden. Hotel is prima en ziet er tip top in orde uit! Zwembad is wat aan de kleine kant voor de hoeveelheid gasten die ze ontvangen. Ook zijn alle lig bedden voor 8 uur s ochtends al gereserveerd door gasten van het hotel met handdoeken. Kom jij dus rond een uurtje of 10 na je ontbijt , heb je mooi pech. Eten was echt heel erg beroerd !!!! Vaak lag er tussen het fruit rotte stukken. Er wordt bijna alleen maar heel zout en moddervet varkensvlees aangeboden. Borden zijn vaak nog vies. Drankjes moesten bij het diner nog los betaald worden. Uit ellende de laatste week bij het tentje tegenover het hotel gegeten (veel vriendelijker en goed eten) Ondanks dat verder een prima vakantie

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Goed hotel

Demy
6-8-2016

Het eten was slecht, De patat was vaak half gaar. Veel borden waren vies en voor het drinken moet je apart betalen. Voor de rest is het een prima hotel met genoeg faciliteiten. Rustig strand op 5-10 min lopen met heldere zee

Gereisd Met vrienden in januari 2016

malengier annick
10-7-2016

Een geweldig hotel Veel animatie Prachtige omgeving Treinstation recht over het hotel waar je verschillende richtingen uitkan Het is dik in orde alle dagen genoeg om uit te kiezen nooit 2 keer na elkaar hetzelfde De avond animatie was perfect De dinsdag markt juist voor het hotel Kort gezegd een verblijf om zeker nog eens over te doen

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Prima,heel goed.

Jipp
25-6-2016

Mooi hotel,eten en zwembad goed,luxe rustige omgeving.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Super

Meyer ludo
19-6-2016

Prima hotel prijs kwaliteit vriendelijk personeel vier kamers geboekt waarvan twee singels en toch tweepersoons kamer gekregen

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Goed!

Le
21-5-2016

Een mooi, luxe hotel, goede service! De kamer is niet zo groot maar wel heel schoon. Het eten is ok niet bijzonder.

Gereisd Met vrienden in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Hotel Onabrava in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Hotel Onabrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.