Hotel Aqua Hotel Onabrava

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°15°
Hotel Aqua Hotel Onabrava
8,5

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava in het Nederlands

Super, wij komen terug!

Danielle
6-9-2018

Wij hebben hier een geweldig en goed verblijf gehad. Voor onze zoon was er genoeg te doen en hij heeft veel plezier gehad met het animatieteam. We verbleven in een mooie gerenoveerde kamer met zeezicht, ook die was helemaal naar wens. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het buitenzwembad had van mij wel verwarmd mogen worden. We komen hier zeker terug!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2018
Guest Experience Agent, Sales Manager, 14-9-2018

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor u comentaar over ons hotel hier op zoover. Wij zetten ons elke dag 100% in om er voor te zorgen dat we elke dag beter worden in onze diensten en om er voor te zorgen dat iedereen met een positieve ervaring naar huis gaat. U comentaar is dan ook zeer belangrijk voor ons .

Met vriendelijke groeten en wij hopen u graag weder te zien in ons hotel .

Zeker een aanrader

Ralph van Essen
1-8-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel en ruime kamers. Het enige minpuntje wat we kunnen noemen is het vlees bij het buffet. Dit was in onze ogen wat minder. Als je een relax vakantie wilt, dan is dit hotel zeker een aanrader. In de regio is verder weinig te doen, maar daar kan het hotel uiteraard niets aan doen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Guest Experience Agent, Sales Manager, 7-8-2018

Geachte Klant,

Hartelijk dank voor u lieve woorden over ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u dan ook weer gauw terug te zien

Fijne gezinsvakantie

Ine Veeckmans
6-9-2017

Lekker eten Verzorgde accommodatie Ruime kamers Zeer toegewijde animatie

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

super vakantie

kimberley
26-8-2017

wij zijn er met 2 kinderen van 2 en 4 geweest van 14 tot 24 augustus. was echt super. groot kinderbad. diepte 60 cm, was ideaal voor hun. animatie was top voor groot en klein. mini club deed 1 keer per week een show avonds met de kinderen vd mini club. en afwisselend binnen en buiten de avondshow. voor ons voor herhaling vatbaar.

Super hotel

Wanda Goovaerts
31-7-2017

Wij waren hier voor de tweede keer, een super hotel. Het hele hotel is super schoon, het eten geweldig en het personeel super vriendelijk. Dit hotel is een echte aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Zeer goed hotel!

Sophie
23-7-2017

Prijs kwaliteit is perfect. Zeer proper, goede service en fantastisch eten. Enthousiast Nederlands sprekend animatieteam.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Simpel maar prima!

biancaboesten
28-7-2014

Een simpel familiehotel maar we hebben er een leuke week gehad. Alles is eenvoudig; van eetzaal tot kamers en van zwembad tot animatie maar voor deze prijs is het echt leuk te doen! Strand stelt niets voor; alleen maar grote stenen en water loopt meteen diep af. Eten heeft heerlijk gesmaakt en fijn systeem dat er kaartjes op tafel liggen waardoor niemand anders jouw tafel kan "inpikken" De boulevard is gezellig en vanalles te doen voor jong en oud.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

TOPPER !!!

gerhard.norre
25-7-2014

ons zoveelste hotel met kinderen, dit is tot nu toe nr1..ik weet niet waar de mensen hierover kunnen klagen, eten is top, geen wachttijden, zwembad, nooit een handdoek moeten leggen, omgeving kende we al van hotel Maritim naast de deur, personeel, ongelofelijk vriendelijk, kamer en hotel pico bello proper, tja alles is buitengewoon top, mensen mogen niet vergeten dat je hier in Spanje zit en een s is het wel waard. Animatie s'avonds iets minder maar er zijn genoeg live bands in andere hotels met terras en coctails, vervelen kan je hier niet......

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Geweldig

xpatsyx
3-5-2014

Mooi hotel, vriendelijk personeel. Schoon, heerlijk en uitgebreid eten en heerlijk rustig op het moment dat wij er zaten, genoeg plek tijdens eten en aan zwembad. Strand voor de deur. Zeker doen, absoluut een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

Viersterren is meer dan genoeg

De Waren
31-8-2013

Geen 4sterrenS, maar eerder 4sterren. Het eten was zowel 's morgens als 's avonds zeer lekker, uitgebreid en meer dan keuze genoeg. Het is echter zeer druk in het restaurant met soms wachttijden.De kamers, wij in dubbele kamer, echter hadden kleine bedden met geen te comfortabele matrassen en matige luxe. De badkamer is eerder klein, met toilet in dezelfde ruimte, en de douche is voorzien van een kleine sproeier in het bad die met een douchezeil afgedekt wordt. In het hotel dient voor alles en nog wat betaald te worden, zoals wifi (wij in dubbele kamer is er niet anders), parking (er is geen alternatief), handdoekenservice (1€ per handdoek per wissel), kluisje op de kamer, sauna en fitness. Animatie is behoorlijk, vooral het tweede deel van onze vakantie. Service aan de receptie is eerder flauw en je wordt snel wandelen gestuurd. Het zwembad is proper, doch tijdig een goeie zetel voorbehouden is de boodschap, anders is er geen plaats. De obers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Hotel Onabrava in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Hotel Onabrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.