Hotel Aqua Hotel Onabrava

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°19°
Hotel Aqua Hotel Onabrava
8,5

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

74 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava in het Nederlands

Super verblijf

Nathalie
15-8-2018

Het is een fantastisch hotel. Wij zijn best wat gewend, maar konden echt niets aanmerken aan het hotel. De kamer voor 4 personen was ruim met ruim terras. Eten was erg uitgebreid en gevarieerd. Animatie was enthousiast, niet overdreven. Zwembad was goed. Wel inderdaad jammer dat je niet met een strandbal mocht overgooien. Personeel was vriendelijk. Receptie bij uitchecken duurde wel erg lang.

Guest Experience Agent, Sales Manager, Fri Aug 31 2018 10:52:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte gast,

Graag willen wij u bedanken voor de positieve beoordeling over ons hotel.

Het is zeer positief om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u gauw weder te zien.

Een aanrader!

Linda
14-8-2018

Mooi hotel met vriendelijke mensen. Wij verbleven in een standaard kamer (nog niet gerenoveerd), maar deze was netjes en schoon. Eten was echt heerlijk, uitgebreid buffet. Leuke animatie. Dichtbij strand. We hebben genoten van een heerlijke vakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Guest Experience Agent, Sales Manager, 31-8-2018

Geachte gast,

Het doet ons een groot plezier om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij bedanken u vriendelijk voor uw positieve beoordeling en hopen u gauw weder te zien.

Met vriendelijke groeten.

Mooi hotel, voor herhaling vatbaar!

J.M. Tienhooven
8-8-2018

Mooi en schoon hotel. Grote kamer, ruim balkon. Hotel ligt aan het eind van de boulevard, dus's avonds een flink stuk wandelen naar de winkels. Mooi zwembad, maar je mag er niet in springen, bommetjes maken, duiken of met een bal gooien. Eten was goed, weinig keuze / variatie in vlees. Amimatieteam; meiden zouden zich minder mogen uitsloven (Zumba). Avondprogramma is leuk. 5 minuten lopen naar het strand. Mooie lobby waar je in de avond nog iets kan drinken. Leuke vakantie gehad, voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Guest Experience Agent, Sales Manager, 31-8-2018

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor u comentaar over ons hotel hier op zoover. Wij zetten ons elke dag 100% in om er voor te zorgen dat we elke dag beter worden in onze diensten en om er voor te zorgen dat iedereen met een positieve ervaring naar huis gaat. U comentaar is dan ook zeer belangrijk voor ons .

Met vriendelijke groeten en wij hopen u graag weder te zien in ons hotel .

Super

Peggy
31-7-2018

Het was super.goed en mooi hotel.vriendelijk personeel.goed eten alles bij alles goed en gezellig hotel.volgend jaar gaan we terug ps pascalle bedankt voor de goede service

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Guest Experience Agent, Sales Manager, 7-8-2018

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor u vriendelijke woorden over ons hotel en in het bijzonder over Pascale. Met vriendelijke groeten van al het personeel van Aqua Hotel Onabrava & Spa.

Must do.

rudy2180
29-7-2018

Kan moeilijk iets echt negatief vermelden. Alleen dat het strand nogal wat moeilijk te bereiken is, wandel richting Malgrat tot aan hotel Tahiti playa en neem daar de tunnel onder spoorweg, dit is gemakkelijker dan de oversteek recht tegenover het hotel, daar loop je recht tegen de campings op en moet je nogal wat omwandelen. Noteer rolstoel vriendelijk hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 21 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed, ontspannen. Was echt op vakantie.

TZA
5-6-2018

Super hotel. Vriendelijk personeel. Prima kamer. Super ontvangst.

Gereisd Alleenreizend in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest Experience Agent, Sales Manager, Thu Jul 19 2018 12:13:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte klant,

Hartelijk dank voor u vriendelijke woorden over ons hotel. Het is voor ons een groot genoegen om te horen dat u een prettig verblij heeft gehad.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u gauw weder te zien.

Super Hotel

Tanja Heerkens
7-9-2017

Hotel super, personeel fantastisch , animatie geweldig goed, kamers ruim genoeg ,en eten genoeg voor ieder. VIs , vlees, brood het is er allemaal. Al met al geen opmerking in negatieve sfeer. Het enigste wat negatief is dat er geen bussen rijden elders heen maar alleen een trein rijd. Zeker een hotel om terug te gaan !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk hotel

Wendy
3-9-2017

Heerlijke vakantie gehad. Einde van het zomerseizoen. De ligbedden aan het zwembad waren wel doorgezakt. En de obers waren zichtbaar vermoeid. Als je dan ziet dat ze na een dag van 13 uur werken alle tafels en stoelen na avond animatie moeten versjouwen snap je dat wel. Receptie animatie en kamerdames en restaurant personeel uiterst vriendelijk. Een ongelofelijk goed buffet.

Geweldig hotel!

Familie E.
21-8-2017

12 augustus t/m 20 augustus zijn wij hier gebleven. Wij hebben het echt als een TOP vakantie ervaren! Hotel Onabrava bevindt zich direct aan een boulevard, waar je kunt wandelen langs verschillende hotels en waar er vele winkels en tenten buiten staan (shopping). Er heerst een gezellige sfeer in en om het hotel. Wij hebben nog nooit zulke vriendelijke persoon meegemaakt! Wij hadden in de periode van de aanslagen in Barcelona een reis geboekt daarheen. Door de omstandigheden hebben wij besloten om niet meer te gaan, de receptiemedewerker heeft ons toen erg goed geholpen. De kamers werden elke dag schoongemaakt. Voor de kinderen is het een paradijs, je wordt goed opgevangen door het animatieteam en die hebben tot 's avonds laat aandacht voor de kinderen. Zwembad niet groot, maar een prima bad! Om een lang verhaal kort af te sluiten: wij hebben alles als TOP ervaren. Zeker een aanrader, voor jong en oud! En ohja! Elke dag ander eten, nooit hetzelfde. Dat maak je niet vaak mee.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk eten en vriendelijk personeel

Geeske
14-8-2017

Ligging aan de boulevard, het eten is echt erg lekker is smaakvol en uitgebreid.vis, vlees , vegetarisch vaak grote garnalen. Veel fruit,zeer uitgebreid ontbijt eten wordt goed aangevuld. Kamers schoon, vriendelijk en services gericht personeel. Zwembad wel wat klein, te weinig parasols beschikbaar.er mogen geen luchtbedden en ballen etc in het zwembad worden gebruikt, maar dat is logisch gezien de afmeting. Zee op loop afstand. Treinstation naar Barcelona dicht bij. En natuurlijk tal van winkeltjes.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Hotel Onabrava in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Hotel Onabrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.