Hotel Aqua Hotel Onabrava

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°18°
Hotel Aqua Hotel Onabrava
8,5

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

115 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava in het Nederlands

Een prachtig en mooi hotel, perfecte ligging!

Arthur Hensen
20-4-2019

Prachtig hotel in een woord. We zijn er al meer geweest en dit jaar was mijn moeder er ook bij die keek haar ogen uit. Geen op of aanmerkingen te plaatsen! Ik hoop er dit jaar ook weer naar toe te gaan! Eten perfect, kamers mooi en schoon mooie intree en elke avond had je voor de kinderen een mooie show en daarna voor oudere had je een mooie show. Zwembad mooi en groot mooie tuin er om heen. Relatief dicht bij strand dus wat wil je nog meer voor een leuke en mooie vakantie te hebben!

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Guest Experience Agent, Sales Manager, 29-4-2019

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor uw mooie woorden over ons hotel. Het is voor ons een groot genoegen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u dan ook weer gauw weder te zien.

Fantastisch heerlijk tot volgend jaar

J. Koalsie
27-9-2018

In 2013 hier voor het eerst geweest. Nu in 2018 teruggekomen en voor volgend jaar weer geboekt via touroperator. Een super hotel. Wij hadden een kamer die nog niet gerenoveerd is, maar keurig en schoon. Personeel zonder uitzondering vriendelijk en behulpzaam. Eten teveel om op te noemen. Fijn dat er ook Nederlandse stagiaires bij de receptie zijn. Medewerkers Onabravo tot volgend jaar. Wij hopen jullie in goede gezondheid weer te zien. Touroperator dank je wel voor jullie geweldige bussen.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Guest, Sales Manager, Thu Feb 28 2019 12:41:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste klant,

Hartelijk dank voor u positief comentaar over ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u snel weer te kunnen ontmoeten in Aqua Hotel Onabrava & Spa.

Super verblijf

Nathalie
15-8-2018

Het is een fantastisch hotel. Wij zijn best wat gewend, maar konden echt niets aanmerken aan het hotel. De kamer voor 4 personen was ruim met ruim terras. Eten was erg uitgebreid en gevarieerd. Animatie was enthousiast, niet overdreven. Zwembad was goed. Wel inderdaad jammer dat je niet met een strandbal mocht overgooien. Personeel was vriendelijk. Receptie bij uitchecken duurde wel erg lang.

Guest Experience Agent, Sales Manager, Fri Aug 31 2018 10:52:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte gast,

Graag willen wij u bedanken voor de positieve beoordeling over ons hotel.

Het is zeer positief om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u gauw weder te zien.

Een aanrader!

Linda
14-8-2018

Mooi hotel met vriendelijke mensen. Wij verbleven in een standaard kamer (nog niet gerenoveerd), maar deze was netjes en schoon. Eten was echt heerlijk, uitgebreid buffet. Leuke animatie. Dichtbij strand. We hebben genoten van een heerlijke vakantie!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Guest Experience Agent, Sales Manager, 31-8-2018

Geachte gast,

Het doet ons een groot plezier om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij bedanken u vriendelijk voor uw positieve beoordeling en hopen u gauw weder te zien.

Met vriendelijke groeten.

Mooi hotel, voor herhaling vatbaar!

J.M. Tienhooven
8-8-2018

Mooi en schoon hotel. Grote kamer, ruim balkon. Hotel ligt aan het eind van de boulevard, dus's avonds een flink stuk wandelen naar de winkels. Mooi zwembad, maar je mag er niet in springen, bommetjes maken, duiken of met een bal gooien. Eten was goed, weinig keuze / variatie in vlees. Amimatieteam; meiden zouden zich minder mogen uitsloven (Zumba). Avondprogramma is leuk. 5 minuten lopen naar het strand. Mooie lobby waar je in de avond nog iets kan drinken. Leuke vakantie gehad, voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Guest Experience Agent, Sales Manager, 31-8-2018

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor u comentaar over ons hotel hier op zoover. Wij zetten ons elke dag 100% in om er voor te zorgen dat we elke dag beter worden in onze diensten en om er voor te zorgen dat iedereen met een positieve ervaring naar huis gaat. U comentaar is dan ook zeer belangrijk voor ons .

Met vriendelijke groeten en wij hopen u graag weder te zien in ons hotel .

Super

Peggy
31-7-2018

Het was super.goed en mooi hotel.vriendelijk personeel.goed eten alles bij alles goed en gezellig hotel.volgend jaar gaan we terug ps pascalle bedankt voor de goede service

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Guest Experience Agent, Sales Manager, 7-8-2018

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor u vriendelijke woorden over ons hotel en in het bijzonder over Pascale. Met vriendelijke groeten van al het personeel van Aqua Hotel Onabrava & Spa.

Must do.

rudy2180
29-7-2018

Kan moeilijk iets echt negatief vermelden. Alleen dat het strand nogal wat moeilijk te bereiken is, wandel richting Malgrat tot aan hotel Tahiti playa en neem daar de tunnel onder spoorweg, dit is gemakkelijker dan de oversteek recht tegenover het hotel, daar loop je recht tegen de campings op en moet je nogal wat omwandelen. Noteer rolstoel vriendelijk hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 21 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi en top hotel

Iris toren
13-1-2018

Eten en ligging van hotel is goed. Personeel aardig

Gereisd Met vrienden in april 2017
Guest Experience Agent, Sales Manager, 19-7-2018

Geachte Klant,

Met vriendelijke groeten en wij hopen u gauw weder te zien in ons Aqua Hotel Onabrava & Spa.

Super Hotel

Tanja Heerkens
7-9-2017

Hotel super, personeel fantastisch , animatie geweldig goed, kamers ruim genoeg ,en eten genoeg voor ieder. VIs , vlees, brood het is er allemaal. Al met al geen opmerking in negatieve sfeer. Het enigste wat negatief is dat er geen bussen rijden elders heen maar alleen een trein rijd. Zeker een hotel om terug te gaan !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk hotel

Wendy
3-9-2017

Heerlijke vakantie gehad. Einde van het zomerseizoen. De ligbedden aan het zwembad waren wel doorgezakt. En de obers waren zichtbaar vermoeid. Als je dan ziet dat ze na een dag van 13 uur werken alle tafels en stoelen na avond animatie moeten versjouwen snap je dat wel. Receptie animatie en kamerdames en restaurant personeel uiterst vriendelijk. Een ongelofelijk goed buffet.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Hotel Onabrava in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Hotel Onabrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.