Hotel Aqua Hotel Onabravasterstersterster

8.5Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Malgrat de Mar / Santa Susanna

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

460 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• 8Justus22-08-2019

ronduit goed hotel

keurig net en schoon hotel met vriendelijke en behulpzame medewerkers. Ligging aan de Boulevard veel rustiger dan dichter naar Malgrat de Mar toe. Onze kamer lag aan de achterkant. Wij hadden dan ook geen last van de muziek s' avonds. Aan het einde van de middag stond die naar onze smaak te hard bij het zwembad. Wij vonden het een goed hotel. Trein naar Barcalona stopt voor de deur. Vooral onze twee puber kinderen waren erg enthousiast.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 16-09-2019

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over ons hotel. Met vriendelijke groeten en wij hopen u dan ook weer gauw weder te kunnen verwelkomen in het Aqua Hotel Onabrava & Spa.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Gerard13-08-2019

Geweldig Hotel

Geweldig hotel met ruime schone kamer , uitgebreid en gevarieerd ontbijt en dinerbuffet.Animatieteam en het personeel in het hotel,supermarkt en de geweldige lunchbar bij het zwembad waren super ! Elke dag zonder handdoek leggen tegen 11.00 uur nog voldoende gestapelde ligbedden beschikbaar( eerste week augustus). In het hele hotel arcio. Station 3 minuten van hotel en elk half uur een trein naar Barcelona ( retour 10 euro).

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve commentaar over uw recent verblijf in ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u zeker terug te zien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Jaap01-08-2019

Carpe Spaanse Diem!

Buenos Diaz! Geweldig hotel om te verblijven. Zoals gezegd tegenover treinstation waardoor je veel plaatsen kunt bezoeken en natuurlijk Barcelona. Wel vooraf kaartjes bestellen voor bezienswaardigheden. Mooie strand. Het eten was goed en gevarieerd. Soms zijn mensen hier wat minder enthousiast over maar dat berust op een individuele ervaring. Echt prima! En ja, te klagen hebben we altijd wat; geen balletjes en luchtbedden in het zwembad. Verbeterpuntje. Bedjes genoeg, zelfs na het 'handdoekje leggen' om 8 uur. Leuk personeel over het algemeen. Kamers keurig. Handdoeken kan je lenen. Bij King's, iets verderop, is het leuk om te eten en voetbal te kijken. Supermarktje en lunchtentje bij het zwembad en geweldig animatieteam met Mr. Dominicaanse Republiek als grote leider. In z'n eentje is hij al een animatie. Wat een charisma! Elke avond wel iets te doen. De Spa ook aan te raden bij een dagje minder weer. Kortom, aanrader! Gracias!

Best klant,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en positieve commentaar over ons hotel. Het is voor ons een groot genoegen dat u een fijne vakantie heeft gehad in Onabrava & Spa.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u dan ook weer gawu terug te zien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8petra almer22-07-2019

super fijn Hotel

Wat een mooi, verzorg, schoon hotel.Eigenlijk was alles goed.Het eten was warm,lekker,divers.Het hotel schoon, verzorgd.De kamers heel goed,schoon, en elke dag schone handoeken en de kamer weer netjes schoon gemaakt .Dicht bij het strand, Barcelona met de trein goed berijkbaar (maar liever niet in het hoogseizioen meer).Leuke winkeltjes en markt kraampjes in de buurt.Kortom een Top vakantie gehad.Een heel klein nadeel, is dan misschien, dat het jammer is dat je niet met een balletje in het zwembad mag overgooien, maar is dan ook echt het enige min puntje. Niet onbelangrijk: er mag geen handoek neergelegd worden op de bedjes in het zwembad voor 8 uur s,ochtends.

Beste klant.

Hartelijk dank voor uw commentaar hier op zoover.

Het is fijn te lezen dat u een goede vakantie heeft gehad bij ons.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u zeker terug te zien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Nathalie15-08-2018

Super verblijf

Het is een fantastisch hotel. Wij zijn best wat gewend, maar konden echt niets aanmerken aan het hotel. De kamer voor 4 personen was ruim met ruim terras. Eten was erg uitgebreid en gevarieerd. Animatie was enthousiast, niet overdreven. Zwembad was goed. Wel inderdaad jammer dat je niet met een strandbal mocht overgooien. Personeel was vriendelijk. Receptie bij uitchecken duurde wel erg lang.

Geachte gast,

Graag willen wij u bedanken voor de positieve beoordeling over ons hotel.

Het is zeer positief om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u gauw weder te zien.

• 9Linda14-08-2018

Een aanrader!

Mooi hotel met vriendelijke mensen. Wij verbleven in een standaard kamer (nog niet gerenoveerd), maar deze was netjes en schoon. Eten was echt heerlijk, uitgebreid buffet. Leuke animatie. Dichtbij strand. We hebben genoten van een heerlijke vakantie!

Geachte gast,

Het doet ons een groot plezier om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij bedanken u vriendelijk voor uw positieve beoordeling en hopen u gauw weder te zien.

Met vriendelijke groeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7J.M. Tienhooven08-08-2018

Mooi hotel, voor herhaling vatbaar!

Mooi en schoon hotel. Grote kamer, ruim balkon. Hotel ligt aan het eind van de boulevard, dus's avonds een flink stuk wandelen naar de winkels. Mooi zwembad, maar je mag er niet in springen, bommetjes maken, duiken of met een bal gooien. Eten was goed, weinig keuze / variatie in vlees. Amimatieteam; meiden zouden zich minder mogen uitsloven (Zumba). Avondprogramma is leuk. 5 minuten lopen naar het strand. Mooie lobby waar je in de avond nog iets kan drinken. Leuke vakantie gehad, voor herhaling vatbaar!

Beste klant,

Hartelijk bedankt voor u comentaar over ons hotel hier op zoover. Wij zetten ons elke dag 100% in om er voor te zorgen dat we elke dag beter worden in onze diensten en om er voor te zorgen dat iedereen met een positieve ervaring naar huis gaat. U comentaar is dan ook zeer belangrijk voor ons .

Met vriendelijke groeten en wij hopen u graag weder te zien in ons hotel .

• 10Peggy31-07-2018

Super

Het was super.goed en mooi hotel.vriendelijk personeel.goed eten alles bij alles goed en gezellig hotel.volgend jaar gaan we terug ps pascalle bedankt voor de goede service

Guest Experience Agent, Sales Manager, 07-08-2018

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor u vriendelijke woorden over ons hotel en in het bijzonder over Pascale. Met vriendelijke groeten van al het personeel van Aqua Hotel Onabrava & Spa.

• 10rudy218029-07-2018

Must do.

Kan moeilijk iets echt negatief vermelden. Alleen dat het strand nogal wat moeilijk te bereiken is, wandel richting Malgrat tot aan hotel Tahiti playa en neem daar de tunnel onder spoorweg, dit is gemakkelijker dan de oversteek recht tegenover het hotel, daar loop je recht tegen de campings op en moet je nogal wat omwandelen. Noteer rolstoel vriendelijk hotel.

• 2017
    9Tanja Heerkens07-09-2017

Super Hotel

Hotel super, personeel fantastisch , animatie geweldig goed, kamers ruim genoeg ,en eten genoeg voor ieder. VIs , vlees, brood het is er allemaal. Al met al geen opmerking in negatieve sfeer. Het enigste wat negatief is dat er geen bussen rijden elders heen maar alleen een trein rijd. Zeker een hotel om terug te gaan !!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

26 tips over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Thijs, 27-04-2014

De lekkerste koffie van Santa Susanna krijg je in het Mexicaanse hotel-restaurantje aan het zwembad.

• Vera, 06-06-2013

pak een dag barcelona met trein en koop meteen met de treinkaart de kaarten voor de touristenbus dit is stuk goedkoper dan ze in barcelona te kopen.

• Mo, 28-08-2013

Barcelona met de trein is snel en goedkoop € 9,40 retour vergeet niet in te checken voor het instappen, uitstappen op placa de catalunya direct op de Ramblas. Treintje rondje Santa Susanna ook leuk IJsjes en gebakjes bij Stella Maris in Malgrat de beste

48 vragen over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Beau Snuvers, 17-07-2019

Zijn er sport veldjes of activiteiten voor sporten zoals voetbal?

• alofs, 16-01-2019

Roken

Kan iemand mij vertellen of je op het terras en op je balkon mag roken? Omdat er bij zoover staat nergens toegestaan.

• Romy, 26-07-2018

Kamer

Hola! Zeg ik vroeg me af.. weet iemand of er een waterkoker of koffiezetapparaat op de kamer is? En is er een koelkast? Is er wifi in het hotel? En hoeveel kost dit allemaal? Alvast bedankt!

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald