Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

459 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• 9karin28-10-2008

Prima hotel, zeer de moeite waard

Prima hotel, vriendelijk personeel, goed en heerlijk eten, goed bedden. Kortom een aanrader Enige minpunt is dat je vrij ver van de winkeltje afzit.

• 8cal,jur,lijn,died,wim,wil,dor en lijn21-10-2008

echt een fijn hotel

fantastisch hotel, mooie kamers wij hadden superior met zeezicht, maar je moet wel op de 3de of 4 de verdieping zitten anders zie je de zee niet.Vriendelijk personeel,schoon,mooie kunst aan de muren, fijne bedden, eten goed al zou er wel wat meer variatie mogen zijn. Wel lawaai van het dichtbij gelegen feest terrein, maar ook niet erg storend. De zee en het strand mooi en dichtbij zeker zoals afgelopen week heerlijk rustig.Schuin tegenover station waar je met de trein voor 6.00 euro een retour in een uurtje in hartje barcalona zit.

• 10onbekend11-08-2008

Beste hotel ooit !!!

Schitterend hotel, vriendelijk personeel en zeer lekker eten. Mooiste hotel langs de ganse boulevard. In Santa Susanna zelf is niet veel te beleven, maar hotel ligt vlakbij station. Ideaal om uitstapjes te maken. Een uurtje van Barcelona (trein), 10 min. van Blanes (bus of trein), van daaruit kan je voor 10€ heen en terug met boot naar Tossa. Zo zie je ook wat van de mooie Costa Brava (baaitjes, rotsen,...)

• 9harrie gerda manon en michel02-08-2008

een geweldig hotel

wij zijn de tweede week van juli in onabrava geweest, en het was geweldig. het eten is super,voor iedereen wat wils,je kunt natuurlijk overal over zeuren maar dan kun je beter thuis blijven en lekker zelf koken. er waren maar twee kleine minpuntjes,de bedden zijn aan vervanging toe en onze kinderen vonden het jammer dat je in het zwembad niet met speeldingetjes mocht. ik kan iedereen dit hotel aanbevelen !!!!!!!!!!!!!

• 9Tamara02-08-2008

Leuk en mooi hotel

Erg leuk hotel. Mooie hal met bar etc. Overdag ook voldoende animatie bij het zwembad. Mooi en schoon zwembad, maar de bedden moest je wel op tijd zien te bemachtigen. Eten was altijd voldoende en zeer gevarieerd. Soms moest je even wachten op een plekje. Alles was schoon ook de kamers. Alleen die waren wat klein. Personeel was heel vriendelijk en luisterde altijd. Leuke week gehad. Het is ook erg makkelijk om een dag naar Barcelona te gaan. Je stapt in de buurt op de trein en in Barcelona stap je weer uit. Ideaal!

• 8Steffi16-07-2008

we hadden een zeer ruime kamer, het eten is goed. Leuke animatie iedere dag. Aangename en relax vakantie

• 8Henny12-07-2008

mooi hotel

10 dagen hier geweest, heel leuk hotel wat zijn 4 sterren zeker verdient. Ruime kamers met 2 bedden van 140 cm breed, goed werkende airco, minibar is te huur voor 8 euro(zonder inhoud) kluis te huur voor 38 euro! Eten is prima en voor de kleinere kids is er een leuk animatieteam. Elke avond iets te doen in de musicbar, jammer dat er sávonds,buiten maar 1x per week iets te doen is.

Verder zijn Blanes en Llorett ook makkelijk te bereiken met trein en bus.

• 9Elly30-06-2008

super hotel

Wij zijn net terug van een tien daagse busreisnaar dit super goeie hotel. Absoluut een aanrader.Wat wij minder goed vonden was dat de airco gekoppeld aan de kamersleutel is waardoor als je dus weg gaat de airco ook uitvalt want de sleutel neem je immers mee. De animatie was voor ons ook niet echt noodzakelijk..sommige mensen komen voor rust zonder harde aqua joggingmuziek was t nog leuker geweest.

• 10Bosma01-05-2008

Verblijf nog steeds in dit hotel en elke keer ben ik weer verbaasd dat dit mogelijk is voor dit geld! Zeker een dikke tien. Niet te vergelijken met cruisen(HAL) maar daar hangt dan ook een andere prijskaart aan. Gaan a.s. Juli weer naar Turkije, maar als ik dit geweten had, dan had ik weer Onabrava geboekt. Overigens nog geen Rus tegen gekomen.

• 7Jenny van Kampenhout-Kampschuur19-04-2008

Wij vonden het avondeten voor een 4 sterrenhotel ronduit slecht.Groenten,aardappelen zacht en papperig,vlees rauw en erg taai.Kortom een hele slechte kok.Hebben beter gegeten in 3 sterren hotels.Ontbijt overigens zeer goed,evenals de kamers.Wij vonden het ook vreemd dat je alleen gebruik kon maken van de minibar als je de hele inhoud daarvan kocht.Nooit eerder meegemaakt. Wij zullen dan nooit meer in vervolg naar dit hotel gaan maar kiezen de volgende keer weer een 3 sterren hotel. Heeft dit hotelconcern misschien financiele problemen ?

26 tips over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Thijs, 27-04-2014

De lekkerste koffie van Santa Susanna krijg je in het Mexicaanse hotel-restaurantje aan het zwembad.

• Vera, 06-06-2013

pak een dag barcelona met trein en koop meteen met de treinkaart de kaarten voor de touristenbus dit is stuk goedkoper dan ze in barcelona te kopen.

• Mo, 28-08-2013

Barcelona met de trein is snel en goedkoop € 9,40 retour vergeet niet in te checken voor het instappen, uitstappen op placa de catalunya direct op de Ramblas. Treintje rondje Santa Susanna ook leuk IJsjes en gebakjes bij Stella Maris in Malgrat de beste

48 vragen over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Beau Snuvers, 17-07-2019

Zijn er sport veldjes of activiteiten voor sporten zoals voetbal?

• alofs, 16-01-2019

Roken

Kan iemand mij vertellen of je op het terras en op je balkon mag roken? Omdat er bij zoover staat nergens toegestaan.

• Romy, 26-07-2018

Kamer

Hola! Zeg ik vroeg me af.. weet iemand of er een waterkoker of koffiezetapparaat op de kamer is? En is er een koelkast? Is er wifi in het hotel? En hoeveel kost dit allemaal? Alvast bedankt!

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald