Hotel Aqua Hotel Onabrava

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag32°19°
Hotel Aqua Hotel Onabrava
8,5

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

182 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava in het Nederlands

Geweldig

Ola
8-7-2019

Super schoon hotel met een heerlijke geur in de lobby. Deze komt binnen via de airco. Eten in overvloed en goed bereid. Geen handdoeken voor 8 uur op de bedjes. Er waren altijd in de middag nog lege bedjes over. Animatie prima. Omgeving leuk

Gereisd Met partner in juni 2019
Guest Experience Agent, Sales Manager, 9-7-2019

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het vertrouwen dat u aan ons gegeven heeft tijdens uw verblijf. Het is zeer positief om te horen dat u een goede vakantie heeft gehad bij ons.

Met vriendelijke woorden en wij hopen u gauw weder te zien.

Mooi hotel

Anoniem
14-6-2019

Mooi en schoon hotel. Drank bij de lunch en diner is niet inbegrepen, maar het zijn schappelijke prijzen.

Santa Susanna zelf vind ik niet erg bijzonder. Via treinstation kan je wel makkelijk naar bijvoorbeeld Barcelona toe.

Guest Experience Agent, Sales Manager, Mon Jun 17 2019 14:30:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste klant,

Hartelijk dank voor een positieve comentaar hier op Zoover. De dranken zijn inderdaad niet inbegrepen daar wij geen "All inclusive" formule hebben.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u gauw weder te zien in ons hotel.

Geweldig hotel

Van luyck roger
24-5-2019

Geweldig hotel met uitgebreid ontbijt en diner, het kan bijna niet beter. Treinstation ligt aan overkant, heel gemakkelijke verbindingen. De prijzen van drank zijn zeer schappelijk in het hotel.

Guest Experience Agent, Sales Manager, Thu Jun 13 2019 11:45:04 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Best klant,

Hartelijk dank voor uw positieve comentaar hier op Zoover. Het is fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons in het Onabrava Hotel.

Meet vriendelijke groeten en wij hopen u dan ook weer gauw weder te zien.

Jolanda staal
17-4-2019

Heel goed hotel, goed eten

Gereisd Met partner in juli 2018

Geachte gast,

Hartelijk bedankt voor u vriendelijke woorden over ons hotel en het eten. Het is voor ons een groot genoegen om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u gauw weder ten zien.

een fantastisch hotel, met een superbediening

Piet Hegger
13-4-2019

hotel Ona Brava Schitterend hotel, goede verzorging. Ook 's avonds genoeg amusement.

Gereisd Met partner in juni 2018

Beste klant,

Graag willen wij u bedanken voor uw positieve beoordeling over ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u dan ook weer gauw weder te zien.

Geeske
      6-4-2019

Super hotel heerlijk rustig en ontzettend lekker eten en overal vlakbij.

Gereisd Met partner in september 2018

Beste klant,

Het doet ons een groot plezier te horen dt u een fantastichs verblijf heeft gehad in ons hotel.

Wij bedanken u vriendelijk voor u positieve beoordeling en hopen u dan ook weer snel weder te zien.

voor ons nooit meer dit hotel dus

Anemoontje
      2-1-2019

Dat de bedrijfsleidster een Belgische dame zeer onattent reageert op je als je problemen hebt. Ze vinden het daar allemaal maar normaal dat ze je paspoorten kopiëren en niet een eigen kopie aannemen of eigen commentaar waarom wij in Nederland ons paspoorten niet mogen afgeven en dat dit verboden is. Ik snap dat ze gegevens moeten registreren maar je BSN nummer hebben ze toch niks mee te maken??!!! Maar De Belgische dame achter de balie snapt hier helemaal niks van want volgens haar mag dit allemaal wel en ben je verplicht je paspoort af te geven!! Overal in Nederland worden we gewaarschuwd dat dit verboden is rara hoe kan het dan dat dit hotel er geen bars van snapt?? Het ergste is nog dat de reisleiding dit ook gewoon toelaat en er verder niks aan doet als alleen een excuus over het ongemak bij terugkomst!

Verder is het personeel achter de balie niet vriendelijk, eten is koud en hotel is verouderd.

Gereisd Met partner in mei 2018

Top hotel met fijne medewerkers en service!

Jong stel
      7-10-2018

Hotel maakte bij binnenkomst al indruk! Toen we op de kamer kwamen werd dit nog een keer bevestigd! Schoon en mooi hotel met vriendelijke medewerkers en goede service! Het zwembad buiten was wel heel erg koud en voor het zwembad binnen moet je betalen(dat vonden wij er jammer). Verder was het eten ook goed. In de omgeving genoeg te doen en te zien, de trein voor de deur waarmee je naar Barcelona en andere dorpen/steden kan gaan! Wij hebben genoten!

Gereisd Met partner in oktober 2018
      Geboekt bijneckermann.nl
      Guest Experience Agent, Sales Manager, 28-2-2019

Geachte klant,

Hartelijk dank voor u vriendelijke woorden over ons hotel. Het is fijn te horen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u dan ook weer gauw weder te zien.

goed maar kan beter.

Ollie B Bommel
      6-10-2018

Zoek je een hotel met veel avondvertier vooral buiten dan niet doen. Eten was goed te noemen buffetten worden goed aangevuld en kwaliteit van het eten is goed kan soms wat warmer. Receptie is een chaos, de leiding wast zijn/haar handen in onschuld als er iets fout gaat en is dan niet bereikbaar. verkeerde premium kamer met 1 bed ipv 2 aparte bedden. werd pas opgelost toen touroperator zich er mee ging bemoeien kregen de goedkoopste kamer die er in het hotel was voor in plaats , we hebben het hier maar bij gelaten we waren op vakantie en niet op oorlogspad. Personeel was vriendelijk maar gestrest er wordt duidelijk bezuinigd op medewerkers. Hotel op zich was verder goed zeker 4 sterren waard het is vooral een schoon hotel. Wellness stelt niet veel voor, goed voor een regenachtige koude dag maar dan houdt het op.

Gereisd Met partner in september 2018
      Guest Experience Agent, Sales Manager, 28-2-2019

Beste klant,

Hartelijke dank voor uw comentaar over ons hotel. Het spijt ons zeer indien er iets niet naar uw wens was. Wij zijn steeds bereid oplossingen te zoeken zodat al onze klanten tevreden zijn.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u zeker terug te zien in ons hotel.

Kwaliteit erg vooruit gegaan/

Jan
      30-9-2018

Voor de derde keer het hotel bezocht. Dank voor de invulling van onze kamer wens. De gerenoveerde premium kamer voldeed aan al onze wensen. Zag er mooi uit. opvallend was dat de kwaliteit van het eten er erg op vooruit is gegaan. Keurig verzorgd, regelmatig aangevuld en goed van temperatuur. Wij hebben weer genoten van het verblijf. Dank aan de service van de medewerkers. Graag tot een volgende keer.

Guest Experience Agent, Sales Manager, Thu Feb 28 2019 12:40:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste klant.

Het doet ons een groot plezier te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft geha din het Onabrava Hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u snel weder te zien bij ons.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
      • Kleur van het strandDonker
      • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • JacuzziAanwezig
      • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
      • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden
      • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aqua Hotel Onabrava in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aqua Hotel Onabrava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.