Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Aqua Hotel Onabrava & Spa is de perfecte plek om even lekker te ontspannen. De kamers zijn goed verzorgd en zeer schoon. Aqua Hotel Onabrava & Spa in Santa Susanna heeft kwalitatief goed eten en mooie zwembaden. De animatie verzorgt activiteiten voor jong en oud. Ga met de trein naar Barcelona en bezoek eens het marktje van Santa Susanna.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

459 reviews over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• 8Thea van der Zalm03-10-2019

Fantastisch!!!

Hotel is erg klantvriendelijk, prijs /kwaliteitsverhouding is prima.

Guest Experienxce Agent, Sales Manager, 07-10-2019

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve opinie over ons hotel .

Met vriendelijke groeten en hopelijk tot wederziens.

Alleenreizend

• 9Nadine27-09-2019

Fantastisch hotel!! Proper verzorgd en lekker eten

Is een super hotel En alles is tot in de puntjes verzorgd!!!

Guest Experienxce Agent, Sales Manager, 07-10-2019

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve opinie over ons hotel en dat alles in de puntjes is verzorgd.

Wij hopen u dan ook weer gauw terug te zien bij ons voor een super vakantie.

Met vriendelijke groeten.

Met vrienden

• 9Klaas13-09-2019

Voor herhaling vatbaar.

Een super hotel. Gunstig gelegen net buiten het drukke centrum.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 16-09-2019

Beste klant,

Het is voor ons een groot genoegen te lezen dat u een goede vakantie heeft gehad bij ons en u ons hotel super vind.
    Wij danken u voor de positieve opinie en wij hopen u dan ook weer terug te zien in het Aqua Hotel Onabrava&Spa.

Geboekt bij neckermann

• 8Justus22-08-2019

ronduit goed hotel

keurig net en schoon hotel met vriendelijke en behulpzame medewerkers. Ligging aan de Boulevard veel rustiger dan dichter naar Malgrat de Mar toe. Onze kamer lag aan de achterkant. Wij hadden dan ook geen last van de muziek s' avonds. Aan het einde van de middag stond die naar onze smaak te hard bij het zwembad. Wij vonden het een goed hotel. Trein naar Barcalona stopt voor de deur. Vooral onze twee puber kinderen waren erg enthousiast.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 16-09-2019

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden over ons hotel. Met vriendelijke groeten en wij hopen u dan ook weer gauw weder te kunnen verwelkomen in het Aqua Hotel Onabrava & Spa.

• 10Gerard13-08-2019

Geweldig Hotel

Geweldig hotel met ruime schone kamer , uitgebreid en gevarieerd ontbijt en dinerbuffet.Animatieteam en het personeel in het hotel,supermarkt en de geweldige lunchbar bij het zwembad waren super ! Elke dag zonder handdoek leggen tegen 11.00 uur nog voldoende gestapelde ligbedden beschikbaar( eerste week augustus). In het hele hotel arcio. Station 3 minuten van hotel en elk half uur een trein naar Barcelona ( retour 10 euro).

Beste klant,

Hartelijk dank voor uw positieve commentaar over uw recent verblijf in ons hotel.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u zeker terug te zien.

• 8Jaap01-08-2019

Carpe Spaanse Diem!

Buenos Diaz! Geweldig hotel om te verblijven. Zoals gezegd tegenover treinstation waardoor je veel plaatsen kunt bezoeken en natuurlijk Barcelona. Wel vooraf kaartjes bestellen voor bezienswaardigheden. Mooie strand. Het eten was goed en gevarieerd. Soms zijn mensen hier wat minder enthousiast over maar dat berust op een individuele ervaring. Echt prima! En ja, te klagen hebben we altijd wat; geen balletjes en luchtbedden in het zwembad. Verbeterpuntje. Bedjes genoeg, zelfs na het 'handdoekje leggen' om 8 uur. Leuk personeel over het algemeen. Kamers keurig. Handdoeken kan je lenen. Bij King's, iets verderop, is het leuk om te eten en voetbal te kijken. Supermarktje en lunchtentje bij het zwembad en geweldig animatieteam met Mr. Dominicaanse Republiek als grote leider. In z'n eentje is hij al een animatie. Wat een charisma! Elke avond wel iets te doen. De Spa ook aan te raden bij een dagje minder weer. Kortom, aanrader! Gracias!

Best klant,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden en positieve commentaar over ons hotel. Het is voor ons een groot genoegen dat u een fijne vakantie heeft gehad in Onabrava & Spa.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u dan ook weer gawu terug te zien.

• 8petra almer22-07-2019

super fijn Hotel

Wat een mooi, verzorg, schoon hotel.Eigenlijk was alles goed.Het eten was warm,lekker,divers.Het hotel schoon, verzorgd.De kamers heel goed,schoon, en elke dag schone handoeken en de kamer weer netjes schoon gemaakt .Dicht bij het strand, Barcelona met de trein goed berijkbaar (maar liever niet in het hoogseizioen meer).Leuke winkeltjes en markt kraampjes in de buurt.Kortom een Top vakantie gehad.Een heel klein nadeel, is dan misschien, dat het jammer is dat je niet met een balletje in het zwembad mag overgooien, maar is dan ook echt het enige min puntje. Niet onbelangrijk: er mag geen handoek neergelegd worden op de bedjes in het zwembad voor 8 uur s,ochtends.

Beste klant.

Hartelijk dank voor uw commentaar hier op zoover.

Het is fijn te lezen dat u een goede vakantie heeft gehad bij ons.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u zeker terug te zien.

• 10Ola08-07-2019

Geweldig

Super schoon hotel met een heerlijke geur in de lobby. Deze komt binnen via de airco. Eten in overvloed en goed bereid. Geen handdoeken voor 8 uur op de bedjes. Er waren altijd in de middag nog lege bedjes over. Animatie prima. Omgeving leuk

Guest Experience Agent, Sales Manager, 09-07-2019

Geachte klant,

Hartelijk dank voor het vertrouwen dat u aan ons gegeven heeft tijdens uw verblijf. Het is zeer positief om te horen dat u een goede vakantie heeft gehad bij ons.

Met vriendelijke woorden en wij hopen u gauw weder te zien.

• 9Anoniem14-06-2019

Mooi hotel

Mooi en schoon hotel. Drank bij de lunch en diner is niet inbegrepen, maar het zijn schappelijke prijzen.

Santa Susanna zelf vind ik niet erg bijzonder. Via treinstation kan je wel makkelijk naar bijvoorbeeld Barcelona toe.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 17-06-2019

Beste klant,

Hartelijk dank voor een positieve comentaar hier op Zoover. De dranken zijn inderdaad niet inbegrepen daar wij geen "All inclusive" formule hebben.

Met vriendelijke groeten en wij hopen u gauw weder te zien in ons hotel.

• 9Van luyck roger24-05-2019

Geweldig hotel

Geweldig hotel met uitgebreid ontbijt en diner, het kan bijna niet beter. Treinstation ligt aan overkant, heel gemakkelijke verbindingen. De prijzen van drank zijn zeer schappelijk in het hotel.

Guest Experience Agent, Sales Manager, 13-06-2019

Best klant,

Hartelijk dank voor uw positieve comentaar hier op Zoover. Het is fijn om te lezen dat u een goed verblijf heeft gehad bij ons in het Onabrava Hotel.

Meet vriendelijke groeten en wij hopen u dan ook weer gauw weder te zien.

26 tips over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Thijs, 27-04-2014

De lekkerste koffie van Santa Susanna krijg je in het Mexicaanse hotel-restaurantje aan het zwembad.

• Vera, 06-06-2013

pak een dag barcelona met trein en koop meteen met de treinkaart de kaarten voor de touristenbus dit is stuk goedkoper dan ze in barcelona te kopen.

• Mo, 28-08-2013

Barcelona met de trein is snel en goedkoop € 9,40 retour vergeet niet in te checken voor het instappen, uitstappen op placa de catalunya direct op de Ramblas. Treintje rondje Santa Susanna ook leuk IJsjes en gebakjes bij Stella Maris in Malgrat de beste

48 vragen over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Beau Snuvers, 17-07-2019

Zijn er sport veldjes of activiteiten voor sporten zoals voetbal?

• alofs, 16-01-2019

Roken

Kan iemand mij vertellen of je op het terras en op je balkon mag roken? Omdat er bij zoover staat nergens toegestaan.

• Romy, 26-07-2018

Kamer

Hola! Zeg ik vroeg me af.. weet iemand of er een waterkoker of koffiezetapparaat op de kamer is? En is er een koelkast? Is er wifi in het hotel? En hoeveel kost dit allemaal? Alvast bedankt!

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 5 minuten lopen
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald