Hotel Aqua Hotel Onabrava

Hotel Aqua Hotel Onabrava
8,5

26 tips over Hotel Aqua Hotel Onabrava

bruintje37, 16-9-2016
Wat een beetje jammer was, gasten die vanaf 8:00 uur in de ochtend de ligbedden claimen
Paul, 5-9-2015
De boulevard van Santa Susanna met 's avonds markt kraampjes. De botanische tuinen van Blanes
patricia, 9-8-2015
Ik zou geen kamer meer nemen op de vijfde verdieping. maar lager. Dagje barcelona is leuk en snel met de trein, vanaf het hotel 5 minuten lopen en na 1 uur en 10 minuten in Barcelona. Waterworld in LLoret is ook leuk, gratis bus vanaf Santa Susanna, wel klimmen en dalen in het park want het ligt tegen een berg aan. De prijs pp is wel 30 euro. Je kunt er ook fietsen huren en lekker een dagje erop uit.

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

Laura-fff, 17-6-2015

- De trein is het goedkoopste openbaar vervoer

- Kies voor dit hotel als je rustig wilt slapen

- Vraag 2 kamerpasjes aan om de airco aan te houden want het is heel warm in de kamer zonder airco.

luc, 27-5-2015
heerlijke Mexicaanse burrito's in de snackbar aan het zwembad
Linda, 15-5-2015
Aan het hotel is een treinstation. Als je bijvoorbeeld naar Barcelona wil kan je de trein nemen en dan ben je binnen een uurtje in Barcelona. 1 ticket heen en terug naar Barcelona is ongeveer 10 euro.

tamara, 27-9-2014

leuke omgeving

en genoeg te doen ook makkelijk met de trein voor de deur om evt naar Barcelona te gaan

Rudy Lamens, 26-9-2014
Strand en trein en bus op 50 mt , handig !
frieda_jonckheere, 6-9-2014
Fietsen zijn handig om naar het brede zandstrand iets verder te trekken waar er meer ruimte is. Elke avond is er avondmarkt op de promenade bij het hotel. De dinsdag is weekmarkt direct bij het hotel.
DOMINIQUE, 20-8-2014
AANBEVELEN, KAMER AAN ZWEMBAD ANDERS KIJKEN DE MENSEN VAN HET HOTEL ERNAAST RECHT IN JE KAMER,BARCELONA ZEKER NIET VERGETEN TE DOEN 1U MET DE TREIN