48 vragen over Hotel Aqua Hotel Onabrava

• Beau Snuvers, 17-07-2019

Zijn er sport veldjes of activiteiten voor sporten zoals voetbal?

• alofs, 16-01-2019

Roken

Kan iemand mij vertellen of je op het terras en op je balkon mag roken? Omdat er bij zoover staat nergens toegestaan.

• Romy, 26-07-2018

Kamer

Hola! Zeg ik vroeg me af.. weet iemand of er een waterkoker of koffiezetapparaat op de kamer is? En is er een koelkast? Is er wifi in het hotel? En hoeveel kost dit allemaal? Alvast bedankt!

• cvh, 20-06-2018

tieners

WIJ gaan met dochter van 17 tussen 10 en 20 augustus, nog meer kids van die leeftijd in die periode daar??

We hebben een aantal aanbieders voor Aqua Hotel Onabrava voor je op een rij gezet:

Tjingo
    Traveltroef
    Traveltroef

• Familie Duin, 20-03-2018

wifi

Hallo, mag ik vragen hoe het met de wifi in de kamers zit? Wij hebben 2 zoons en willen graag allebei op telefoon/tablet kunnen? wat kost dit en is de wifi goed?

• Anita, 03-09-2017

Bijkomende kosten

Kan iemand mij vertellen wat de kosten zijn voor het huren van de koelkast, internet en de badlakens? Alvast bedankt!

Olga, 01-10-2017

Wij hadden een superior kamer en hebben niets extra's betaald voor wifi, koelkast en badlakens. We betaalden alleen voor het huren van de safe.

• Hermans fh , 27-08-2016

handdoeken

Bij het zwembad zijn daar gratis badlakens ?

bruintje37, 16-09-2016

Nee, tegen betaling te huren

Olga, 01-10-2017

Wij hadden een superior kamer en wij hadden wel badlakens en badjassen.

• Isabella, 17-07-2016

Vol Pension

Hallo,

Als je vol pension heb geboekt, krijg je dan wel inclusief drankjes erbij want ik lees net een reactie dat je voor een cola bijv. moet betalen. en op geen 1 website staat dat duidelijk aangegeven.

• ans, 23-06-2016

Bedden

Zijn er in een standaard kamer losse 1persoons bedden die van elkaar gescheiden zijn? of is er ook een optie om ze tegen elkaar te schuiven?

• Vera , 16-06-2016

Talen

Hallo, kan iemand mij vertellen welke talen het personeel spreekt? Duits, nederlands of alleen Engels?

marco, 03-07-2016

Nederlands-Duits-Engels-Spaans