Hotel AQUA Hotel Aquamarina & Spa

SpanjeCatalonië (Costa Brava en Costa Dorada)Malgrat de Mar / Santa Susanna

8.1FantastischScore uit 597 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee

Het Aquahotel Aquamarina & Spa is een prachtig hotel gelegen aan de boulevard van Santa Susanna. Dit hotel heeft voor elk reisgezelschap iets te bieden. De kinderen zullen zich vermaken in de gezellige miniclub en de volwassen komen helemaal tot rust in de spa. In dit hotel gaat zowel jong als oud een heerlijke vakantie tegemoet.

De ligging

Het Aquahotel Aquamarina & Spa heeft een mooie ligging aan de promenade. Het centrum van Malgrat de Mar ligt op 800 meter vanaf het hotel. Het strand ligt praktisch voor de deur op slechts 150 meter lopen. Dit hotel ligt in een levendige omgeving met verschillende restaurants en winkeltjes in de directe omgeving.

Het hotel en faciliteiten

Dit mooie 4-sterrenhotel is van alle gemakken voorzien. De medewerkers van de receptie staan het gehele verblijf voor de gaten klaar. Je kan gemakkelijk in contact blijven met het thuisfront dankzij de gratis WiFi in de openbare ruimtes en op de kamer. Tegen betaling is het mogelijk om gebruik te maken van de wasservice en de kapper. Ook is er een klein winkeltje/supermarktje aanwezig op het complex. Het zwembad zorgt voor verkoeling op de warme dagen en ook aan de kleine vakantiegangers is gedacht, er is namelijk een kinderbad. Rondom de zwembaden staan ligbedden en parasols voor de gasten klaar. Er is eventueel ook nog een binnenzwembad bij dit hotel.

De kamers

In dit hotel verblijf standaard in comfortabele 2-persoonskamers. Deze kamers zijn voorzien van een airconditioning, telefoon en televisie. Gasten kunnen op de kamers gratis gebruik maken van WiFi. Tegen betaling kan je je waardevolle spullen in het kluisje bewaren. De badkamer is uitgerust met een bad, föhn en toilet. Dit kamertype beschikt over een tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed. Ook is er een balkon of terras met zitje aanwezig.

Verschil in de kamers

De 2-persoonskamer is ook te boeken als premium kamer. Dit kamertype heeft zeezicht of zwembadzicht. Voor grotere reisgezelschappen is de 4-persoonskamer ideaal. Dit is de familiesuite met 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden. Dit kamertype heeft een aparte slaapkamer afgescheiden door en schuifdeur.

Sport en entertainment

In dit goed beoordeelde hotel valt er meer dan genoeg te beleven. Zo kan je een potje darten en jeu de boules spelen. Tegen betaling zijn er nog talloze andere activiteiten beschikbaar. Zo kan je ook tennissen, basketballen, voetballen en volleyballen. Verder kan je in vorm blijven dankzij de fitness en aerobics. Voor nog meer vermaak kan je een potje tafeltennissen of poolen. In dit hotel is er keuze genoeg! Ook wordt er zowel overdags als ´s avonds een activiteitenprogramma aangeboden. Voor de jongste vakantiegangers is er een miniclub (4 t/m 7 jaar) en voor de wat oudere kinderen is er de maxiclub (8 t/m 12 jaar). Ook biedt het hotel een speeltuin aan en is er een gezellige kinderdisco in de avond.

Qua ontspanning heeft dit hotel ook enkele aangename faciliteiten. Zo kan je tegen betaling gebruik maken van het wellnesscentrum. Hier geniet je van een heerlijke massage, sauna of stoombad. Zo kan je helemaal uitgerust thuis van je vakantie.

Eten en drinken

In dit hotel kan je verblijven op basis van logies & ontbijt, halfpension en volpension. Je kunt genieten van lekker eten bij het buffetrestaurant maar hebt ook de keuze uit 2 lekkere à la carte restaurants.  Gedurende de dag kan je genieten van een lekker hapje bij de snackbar. Ook zijn er 2 bars waar je terecht kunt voor een verkoelend drankje. Zie jij jezelf al met een lekker drankje aan het zwembad liggen? In dit hotel wordt er hard gewerkt om ervoor te zorgen dat gasten een geweldige vakantie tegemoet gaan. Zo worden er ook gala diners en thema avonden georganiseerd. Neem dus een setje nette kleding mee voor de zekerheid, als je het leuk vindt uiteraard.

Goed om te weten

De miniclubs zijn geopend tussen 01-05 t/m 20-09.

Het binnenbad behoort tot de wellness en is tegen betaling.

Over het algemeen is deze accommodatie geschikt voor mensen met beperkte mobiliteit.

Bij aankomst dienen gasten de toeristenbelasting te betalen, dit is niet inbegrepen bij de prijs van jouw vakantie.

Tonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

642 Reviews over AQUA Hotel Aquamarina & Spa

• 8Harry01-10-2019

Voor ons te groot

Groot hotel. Werd bij de receptie verschillende talen gesproken. Kamers uitstekend. hadden gevraagd voor een kamer met alleen een douche en ook gekregen. Eten werkt met een stempel kaart.

Beate, Sales Manager, 02-10-2019

Geachte gast, De waarderingen van onze klanten is erg belangrijk voor ons en zeker als ze net zo positief zijn als de uwe, ze motiveren ons enorm in ons dagelijks werk. Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in Aqua Hotel Aquamarina en tot zeer binnnenkort Guest Experience Agent

• 8Marianne26-09-2019

Niet voor herhaling

Goed hotel maar wel erg massaal. Kamer was prima badkamer wel klein en douchen in bad is niet fijn zeker niet voor oudere mensen. Ontbijt was goed erg uitgebreid avondeten was wel veel variatie maar vaak koud wel lekker . Zwembad was erg koud evenals de jacuzzi niet fijn. Personeel allemaal erg aardig en wat werken deze mensen hard! Animatie was matig paar keer peer dag aquagym moet je van houden shows waren wel goed maar verder weinig te beleven overdag en in de avond.vaak in de avond naar een ander hotel gegaan waar het ook niet pas om 22.00 begon en leuke bandjes speelden.

Beate, Sales Manager, 01-10-2019

Geachte gast, Bedankt voor dit comentaar over Aqua Hotel Aquamarina. Wij zullen uw waardering graag doorgeven aan de verschillende teams die met hun servicegerichtheid hebben bijgedragen aan uw vakantiebeleving. Dank voor uw vertrouwen en wij wensen u een fijne dag, Guest Experience Agent

• 9Joram Van Grevenbroek26-09-2019

Tsja..... Superrrrrrrrr 😁

Wat een lieve mensen allemaal 😊 Het hotel is heerlijk. Ze zijn heel vriendelijk en staan klaar om je te helpen. Kamers worden goed schoongemaakt. Entertainment is binnen soms heel goed en soms dramatisch 😂 maar je kan er altijd om lachen. Als je een beetje moeite doet om wat woorden Spaans te spreken kunnen ze dat erg waarderen maar ze spreken veel talen. Eten is erg goed voor de prijs. Veel keuze. Wel soms een beetje zout. Ik hoop volgende keer op havermoutpap zonder zout. Ze zijn erg flexibel met het eten. Als je een keer een avond overslaat dan mag je die de volgende keer als extra lunch gebruiken (wij hadden halfpension en dat geeft je alle vrijheid) De jacuzzi buiten is koud. Die mag wel iets warmer dan het zwembad. De spa is bovenverwachting met een erg goede sauna. Neem wel een badmuts mee anders moet je zo'n lelijk ding halen voor 2,50 ter plekke. Kamers gehorig dus je kan pech hebben met je buren. Al met al een aanrader. 🤗

Beate, Sales Manager, 03-10-2019

Geachte gast, Bedankt voor uw recente bezoek aan Hotel Aquamarina en voor het delen van uw ervaringen met ons en de andere gebruikers van Booking. We zijn erg blij dat u van uw verblijf hebt genoten. We hopen u snel weer te zien. Guest Experience Agent

• 8P Dekker20-09-2019

Wel een aanrader.

Leuke maar rustige plek en groot hotel. Dicht bij het strand en goede mogelijkheden om met de trein naar Blanes en Barcelona te gaan.

De kamers in het hotel zijn erg gehorig, je hoort je buren zowel naast als boven je erg luid.

Wel erg vriendelijke bediening en het eten is goed, voor ieder wat wils.

Beate, Sales Manager, 23-09-2019

Geachte Gast, Bedankt voor de beoordeling van uw recente verblijf in het Aqua Hotel Aquamarina. Ons team dankt u voor uw kwalificatie op Zoover omdat wij voortdurand werken aan het verbeteren van onze diensten en faciliteiten. Onze excuses voor het eventuele ongemak dat u tijdens deze specifieke gelegenheid heeft onderwonden. We hopen je snel weer te zien in onze Hotel. Met hartelijke groeten. Guest Experience Agent

• 9Hanneke19-09-2019

Goed hotel

Net thuis van een heerlijk verblijf in Aquamarina. Wij hadden een junior suite, deze is erg ruim. Kamer is schoon, fijne douche (wij hadden geen last van temperatuur schommelingen) goede airco, het bed vonden we wel iets minder. Wij vonden het fijn dat je bij het eten niet hoeft te zoeken naar een tafel maar dat je naar een tafel word gebracht. Eten was ook prima, ruime keus en alles prima op smaak. Aan de boulevard en strand op een minuut of 7 lopen dus prima ligging.

Beate, Sales Manager, 23-09-2019

Geachte gast, Bedankt voor het delen van uw ervaring tijdens uw verblijf in Aqua Hotel Aquamarina. Al onze medewerkers doen hun uiterste best om onze gasten het ultime vakantiegevoel te geven en wij zijn er trots op te weten dat we dit hebben bereikt. Wij hopen u weer te zien in een volgende vakantie. Met hartelijke groeten, Guest Experience Agent

• 5Blom13-09-2019

Nooit meer

Wij verbleven hier met een baby van 10 maanden.We hadden een junior suite geboekt op de bovenste verdieping, erg mooie uitzicht.De kamer was best klein en de bedden keihard. TIP: er ligt een matras in de slaapbank, dat helpt een beetje voor de hardheid.Douche ging van ijskoud naar bloedheet. Zwembad was koud. Service was prima.Hotel ligt erg gelegen. Treinstation ligt ong op 10 min lopen, leuk om een dagje naar barcelona of blanes te gaan. Eten was vaak hetzelfde en koud. Of wij ooit nog terug komen? Nee bedankt!

Beate, Sales Manager, 18-09-2019

Geachte klant, We waarderen de reaktie die u op Zoover hebt geplaatst. Het verheugt ons om te weten dat u de goede locatie van het hotel en de aangeboden diensten waardeert. We zijn verrast om uw mening te horen over de Junior Suite, omdat alle Junior Suites met een oppervlakte van ongeveer 38m2 een modern design hebben en onlangs zijn gerenoveerd en over het algemeen een zeer goede score hebben. Wat betreft uw opmerking over de storing van de douche, weet dat we een goede onderhoudsdienst hebben die de storing repareert, op voorwaarde dat de klant dit aangeeft bij de receptie. Ons buitenzwembad is niet verwarmd en nergens is dat zo. Het enige zwembad dat verwarmd wordt, is het binnenzwembad dat deel uitmaakt van ons spa-wellnesscentrum. Wij betreuren het dat we bij deze gelegenheid niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We staan uiteraard tot uw beschikking als u opnieuw wilt boeken. Met vriendelijke groeten Beate Stolz - Guest Experience Agent

• 6Brigit13-09-2019

Niet voor herhaling ...

Erg gehorig, krakende bedden( die zijn echt aan vervanging toe). Het wellness gedeelde valt erg tegen, moet je ook nog 8 euro p.p extra betalen en een badmuts bijkopen. Ontbijt was prima, personeel vriendelijk.

Beate, Sales Manager, 14-09-2019

Geachte gast, Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om ons te beoordelen. Onze excuses voor het feit dat we deze keer niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hebben kennis genomen van uw opmerkingen om te blijven verbeteren. We zullen alle punten die u noemt analyseren om te voorkomen dat het niet weer gebeurt en wij zullen er alles aan doen om u een betere ervaring te bieden bij een volgend bezoek. Met vriendelijke groet, Guest Experience Agent

• 9Carine05-09-2019

Top hôtel

Très bel hôtel en grande partie rénové (réception, bar, restaurant, wellness, fitness, chambres 5è étage). L hotel est très propre et bien entretenu. les chambres sont confortables (nous avons séjourné au 5è). Il y a juste trop peu de prises électriques mais vous pouvez emprunter une mutliprise à la réception en donnant une caution de 5 eur. Les repas sont bons et variés. Juste dommage que les plats ne restent pas longtemps chauds. Il y a un micro-onde à disposition. Au restaurant on a la possibilité de prendre un café Nespresso mais uniquement le matin. Tout le personnel est très sympathique et serviable. Ils parlent pour la plupart très bien le français. Il y a chaque soir des animations avec spectacle professionnel. L'hôtel est bien situé magasins tout le long du boulevard et échoppes sur la promenade. Un carrefour, lidl et Aldi à quelques min en voiture. Parking privé de hôtel est à recommander. il y a des animations en journée à la piscine. Dommage pas de All Inclusive. je donne le score de 7 pour qualité/prix car notre voyage était + cher que d'autres voyages en avion all in que nous avons fait. Mais l'important est que nous avons passé de bonnes vacances.

Beate, Sales Manager, 10-09-2019

Chère Carine, Merci beaucoup d'avoir publié votre information detaillée sur votre séjour à Aqua Hotel Aquamarina. Nous sommes très heureux que vous ayez évalué positivemente un grand nombre de nos services. Au plaisir de vous recevoir lors d'une prochaine visite. Cordialement Beate Stolz - Guest Experience Agent

• 6Harry04-09-2019

Kom hier niet meer.

Kamer zijn zeer gehorig. Dunne wanden. Schreeuwende kinderen om 23.00 uur over de gang na de show. Badkamer met douche en invalide toilet. Toilet was verkeerd geplaatst. Beugel blijft niet omhoog staan Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Beate, Sales Manager, 05-09-2019

Geachte klaant, Bedankt voor het delen van uw mening met ons. We betreuren het ten zeerste dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. In Aqua Hotel Aquamarina geloven wij in voortdurende verbetering, daarom stellen wij uw suggesties zeer op prijs en zullen we ze in overweging nemen. Wij staan altijd tot uw beschikking en hopen u snel weer te verwelkomen. Hartelijke groeten, Beate Stolz - Guest Experience Agent

• 8Linda30-08-2019

Leuke vakantie gehad

Prima vakantie gehad, hotel ligt direct aan de boulevard met winkeltjes en restaurants. De bedden waren hard en een tweepersoonsbed is een twijffelaar! De douche kon heel wisselend zijn qua temperatuur, maar dat is niet zo vreemd in zo'n groot hotel waar veel mensen tegelijk douchen. Je kan zelf aangeven wanneer je een wisseling van beddengoed of handdoeken wilde. Jammer dat in het zwembad geen opblaasband of luchtbedden mogen, verschrikkelijk irritant dat er d.m.v. handdoeken leggen zonnebedden worden geclaimd. Wij hadden half pension en je kon heel makkelijk per dag bepalen of je wilde lunchen of dineren. Het eten was niet heel uitgesproken maar ok. Het animatie team was duidelijk aanwezig en organiseerde veel voor jong en oud. De auto kon voor € 6,= per dag geparkeerd worden op het eigen terrein van het hotel. Prima vakantie gehad maar zou hier niet naar terug gaan.

Beate, Sales Manager, 05-09-2019

Geaachte gast, Bedankt voor het kiezen van Aqua Hotel Aquamarina en voor de tijd die u heeft genomen voor het delen van uw mening over uw recente verblijf in ons hotel We zijn erg blij dat de meeste van onze diensten positief zijn opgevallen en dat we in staat zijn geweest om aan uw verwachtingen te voldoen. Onsbelangrijkste doel is de tevredenheid van onze gasten. We zullen er alles aan doen om u een betere ervaring te bieden bij uw volgende bezoek. Met vrienelijke groet Beate Stolz - Guest Experience Agent

Hotel AQUA Hotel Aquamarina & Spa info

• 24 uur incheckenBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (5)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)