Hotel ALEGRIA Maripins

Hotel ALEGRIA Maripins

11 tips over Hotel ALEGRIA Maripins

m.k., 14-5-2015
Vraag om een kamer aan de voorkant. Achter is het uitzicht niet echt mooi.
pvangorkum, 10-10-2014

wij hadden kamer 402 en keken tegen achterkant van eerste gebouw aan,hoe hoger het cijfer,hoe meer uitzicht,dus 405 had vrij uitzicht op zee zeg maar.

maar je kunt ook aan de achterkant komen te zitten!

let hierbij op met het boeken,mocht dit een probleem zijn.

Hugo, 7-9-2014
Voor wie buiten de deur eet is restaurant Bei Pepe erg goed. Vanuit het hotel direct rechts en bij het tweede terras. Binnen erg gezellig. Vriendelijk en servicegericht personeel. Niet duur en zeer goede kwaliteit.

We hebben een aantal aanbieders voor ALEGRIA Maripins voor je op een rij gezet:

Carlaatje, 30-5-2014

Als je van wandelen houdt: loop eens langs het strand (brede zandweg) vanuit Santa Suzanna naar Pineda, leuk plaatsje.

Of ga met de trein naar Calella (spreek uit: Caleja), is maar klein stukje en ook een leuke plaats.

Carlaatje, 30-5-2014

Op donderdagmorgen is er markt in het oude centrum van Malgrat en op dinsdagmorgen in Santa Suzanna, wat vanuit hotel Maripins heel goed te lopen is. De markten zijn daar erg gezellig en je kunt er vaak koopjes op de kop tikken (soms afdingen).

Terras La Maduixa nog steeds gezellig, sangria ook dit jaar weer € 5,90/liter en heerlijke cappuccino € 2,50 met gezoete slagroom.

Carlaatje, 30-5-2014
Je kunt 's avonds dineren tussen 18.30 - 21.00 uur. Om 18.30 uur staat er vaak een mensenmassa te wachten. Tip: ga een uurtje later, dan kun je rustiger eten want in hoogseizoen is het erg druk. Leukste gedeelte om te dineren is rechts in de eetzaal, verdiepte gedeelte dat rond loopt.

Carlaatje, 2-7-2013
Vanuit Malgrat de Mar kun je heel goed met de trein naar Barcelona (zonder overstappen, uitstappen 3e station in Barcelona = Place de Catalunya)), Tossa de Mar (trein naar Blanes, dan bus naar Lloret de Mar, dan bus naar Tossa (lijkt lastig, maar met combinatiebiljet dat je op station Malgrat kunt kopen is dit heel goed te doen) of naar Girona (trein naar Macanett, hier overstappen naar Girona). Allemaal heel goed te doen en niet duur: alle reizen ongeveer € 19,-- voor 2 personen.
Carlaatje, 1-7-2013
Leuk terras: La Maduixa (de aardbei) aan de boulevard, onder hotel Tropic Parc. Liter Sangria kostte daar in juni 2013 slechts € 5,90 en was erg lekker!!! Ook heerlijke cappuccino met gezoete slagroom, hmmm.
schrijfmemaar, 19-9-2012

De ligging van het Hotel nodigt uit voor leuke tripjes. Het treinstation ligt op een paar minuten wandelen, ook is er een goede busverbinding.

Barcelona moet je natuurlijk gedaan hebben en een treinkaartje is goedkoop. Ook de dorpjes Blanes, Lloret de mar en Tossa de Mar zijn de moeite waart om te gaan bezoeken. Ga ook even naar Calella die heeft een hele lange mooie winkelstraat!

Vergeet niet op alles af te dingen, een T-shirt van 30 Euro koop je meestal voor na wat babbelen voor 7 Euro.

joke_vink, 16-9-2012

Neem een keer de trein En ga b.v naar Barcelona

Kost bijna niets Ongeveer 7 euro voor een retourtje En uit stappen doe je midden op de Ramblas

Ga daar paella eten op Placa Reial

Heb je een onvergetelijke dag

We hebben een aantal aanbieders voor ALEGRIA Maripins voor je op een rij gezet: