Hotel ALEGRIA Maripins

Hotel ALEGRIA Maripins

150 reviews over Hotel ALEGRIA Maripins in het Nederlands

Anita de Vos
27-1-2018

Super goed hotel, heerlijk eten ,super schone kamers , zeer lief personeel. Een echte aanrader dit jaar gaan we weer.

Wel aardig hotel

ED
23-9-2017

Aardig budget hotel aan de boulevard. Inrichting is netjes en wellicht wat gedateerd. Kamers redelijk schoon (wel stofwolken oner bed) maar als je goed kijkt zie je dat er sprake is van wat achterstallig onderhoud. Zoo heeft het meubel in de badkamer heeft zichtbaar last van vochtwerking en hangt het bedlampje scheef aan 1 schroef.

Het eten is niet slecht maar verwacht geen hoogstandjes. Het is een aanrader in het oude centrum te gaan eten, super leuke plekjes daar waar je voor weinig kunt eten. Ik zou persoonlijk geen "all inclusive" boeken maar de deur uit gaan voor de lunch en het avondeten .

Hotel kent nog wat meer nadelen:

- Algemene ruimtes zijn allemaal gehorig. Akoestiek is drama door gebruik van alleen maar harde materialen. Dus een luide groep gasten en de tent staat op zijn kop.... en dan moet je weten dat er veel Engelsen zijn die voor de lunch al aan het bier zitten....

- Personeel in restaurant lijkt na het eerste uur vooral bezig met het klaar zetten van de tafels voor de volgende maaltijd. Personeel kan dan best geïrriteerd reageren als je nog wilt aanschuiven en zij de tafel al hebben klaar gezet voor het ontbijt.

- Het "tuin" gedeelte met zwembad is ronduit saai. Het is klein en helemaal betegeld en ommuurt wat maakt dat er geen enkel uitzicht is behalve de omliggende gebouwen..... ronduit saai dus. Gelukkig is het strand dichtbij al moet je wel even een tunneltje zoeken om de spoorweg te kruisen die langs het strand loopt.

Let goed op welke kamer je boekt! Balkon met zeezicht was voor ons een wat ruim Frans balkon waar je echt nauwelijks op kan zitten aan de zijkant van het hotel. Er zijn betere kamers met ruim balkon te krijgen. Ook de kamers zijn erg klein; 3,5 mtr x 3,5 mtr was die van ons,de kamer heeft overigens wel een aardig badkamertje. De bedden waren wel weer goed.

Voordelen: prijs is laag en je bent in een uur met de trein (€10 retour) in hartje Barcelona of met de auto op korte afstand van de Pyreneeën. Dus gunstig gelegen voor hele leuke uitstapjes naar de stad of hele mooie natuur!

Goed hotel

Mawolv
12-9-2017

Dit hotel heeft een prima ligging. Dicht bij strand. Een paar minuten lopen naar station waar je zo naar andere plaatsjes kan gaan. Mooi ingerichte kamer, keurige badkamer en heel groot balkon. Meeste balkons zijn veel kleiner.Uitzicht was aan de achterkant. Eten was redelijk/goed. Iedere avond wel iets extra s. Vlees was minder.

Het hotel werd keurig schoon gehouden. Vriendelijk personeel.

Geen aanrader

Fred
27-8-2017

vriendelijk personeel, zonder meer. Het hotel behoord een 2 ster klassering te krijgen en Absoluut Niet meer. Zwemband is zo klein dat je er niet eens fatsoenlijk 1 baantje in kan zwemmen en het is ronduit smerig. Gelukig was het in deze periode niet zo heel druk, want 210 mensen hadden Nooit in dit zwembad gepast. De schimmel staat bij het zwembad op de muren. Het aantal ligbedjes is absloluut ontoerijkend voor het aantal gasten en naleven van de huisregel (niet toegestaan bedjes te "reserveren" daar heeft men nog nooit van gehoord. Het eten is over het algemeen bijzonder vet en kwalitatief altijd van een lage kwaliteit. De salade bar is gelukkig wel uitgebreid en volledig. Als "all-inclusive" gast wordt je als een tweede rangs gast behandeld. Wil je een "fatsoenlijke" cocktail dan moet je daar extra voor betalen. Op zich niet erg, maar geef dat dan te voren fatsoenlijk aan. Wij zijn geen mensen die snel klagen (en al helemaal niet over het eten), maar dit hotel verdient absoluut geen **** aanduiding.

Ik hoop dat de Nederlandse touroperators en vakantie aanbieders dit hotel zo spoedig mogelijk uit de selectie halen, want voor dit geld doe je dat niemand aan.

Leuke vakantie gehad

Fam.Sillessen
17-7-2017

Lekker rustig bij de ligbedden bij het zwembad omdat je er pas vanaf 09.00 uur bij kunt komen, dus niet vroeg opstaan.

Eten vonden wij helaas wat minder, hoewel er wel veel keus was. Vlees en vis was vaak erg vet en gerechten waren niet warm genoeg.

De ligging is echt geweldig aan de boulevard en dicht bij het centrum.

Personeel was ook vriendelijk en de kamers waren prima.

Toch wel een aanrader, maar all-in zullen we niet meer nemen hier.

Mooi verblijf voor alle gezelschappen

Wout47a_1
16-7-2017

We zijn met 2 gezinnen naar Maripins geweest. Het hotel ligt mooi aan de boulevard waar je lekker kunt wandelen. De service was hier top en het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was niet super maar wel oké. Dit kwam mede doordat het vlees niet altijd even doorbakken was en vaak ook behoorlijk vet was.

De desserts waren wel goed en gevarieerd.

De kamer was groot, wij hadden zelfs 2 douches voor 4 personen. (dit is niet bij alle kamers het geval)

Er is een animatie die het leuk doet, maar voor kinderen onder de 12 zijn er vrij weinig activiteiten en geen speeltoestellen.

Het zwembad is klein, maar fijn. Het was ook heerlijk dat je bij dit hotel altijd voldoende ligbedjes hebt, die zijn de hele dag door wel te verkrijgen.

Alles wordt zeer goed schoongemaakt de hele dag door. In dit hotel verblijven mensen van alle leeftijden en nationaliteiten. Ouderen, jongeren, gezinnen, partners noem maar op!

Super vakantie!

Patrick
9-7-2017

Leuk animatie team! Hele dag door werden we vermaakt met een glimlach..

Heerlijk hotel met geweldig personeel

M.Pel
3-7-2017

Er valt op dit hotel niets aan te merken. Kamer is schoon, prima bedden, een perfecte inloopdouche,Het geheel oogt fris. We beschikten over een ruim balkon met 2 goed zittende stoeltjes. Het eten is gevarieerd en wordt met fantasie gepresenteerd.Veel verse salades en bij elke maaltijd veel vers fruit.Er zijn voldoende ligbedden en er is voldoende ruimte voor een ieder.

Het personeel is vriendelijk en , waar nodig, zeer behulpzaam.

Wij kijken al uit naar volgend jaar!

VOOR HERHALING VATBAAR

VOOGT
28-6-2017

2 Heerlijke weken gehad ,mede door t animateam pepa en nada.

fantastische plek

nathalie
6-6-2017

wij zijn 26 mei tot 4 juni bij dit hotel geweest ik zat te twijfelen om all in te doen omdat ik een vriend heb die een moeilijke eter is uiteindelijk toch maar gedaan het is ons reuze meegevallen elke avond daar gegeten veel variatie het was heerlijk ! de kamers werden elke dag schoon gemaakt en nieuwe handoeken personeel was vriendelijk en het zijn harde werkers de ligging vind ik ook goed je kunt daar vanuit alle kanten op lopen niet dat je afgelegen zit enige na deel als je savonds in het hotel ging zitten bij de animatie duurde het vrij lang voor je een drankje kreeg want de rij was best lang en ging niet super snel met bediening maar voor de rest echt een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor ALEGRIA Maripins voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ALEGRIA Maripins in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ALEGRIA Maripins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel ALEGRIA Maripins scoort een 7.95 uit 10 op basis van 158 reviews.