Hotel ALEGRIA Maripins

158 reviews over Hotel ALEGRIA Maripins in het Nederlands

Nooit meer

Kim duerinck,
13-11-2018

Propere kamers maar dat was het ook. Bij ons was het personeel heel onvriendelijk. Als we een drankje vroegen en dank u zeiden keken ze ons niet aan en als we gingen vragen waarom onze kamer om 13 u nog niet gekuisd was ( ze waren reeds op onze gang geweest) kregen we het antwoord dat er veel mensen toekwamen en dat zij voorrang kregen ... volgens mij waren wij ook nog steeds klant en het was te veel gevraagd als we dit gingen vragen. Wij zijn echt niet moeilijk en steeds vriendelijk. Het eten was zeer flauw van smaak maar wat ik het ergste vond en echt niet goed van werd was de « verse » vis. Deze werd bevroren op een hete plaat gelegd en er werd massa’s veel olie op gedaan dan duuwde de kok op de vis zodat hij sneller zou bakken? Ik kwam aan tafel en probeerde van mijn vis te eten en ik geraakte er niet door met mijn mes. ( ik was niet de enige) . Ik heb al veel gereisd en veel gezien maar dit vond ik erg ! Geen 4 sterren waard!

Anita,
1-11-2018

Keurig en schoon hotel. Super lief personeel. Gewoon top👍👍👍

Prima Hotel !

Sandra,
16-10-2018

Fijn hotel zuiver, goed eten , veel keus !

Prima ligging makkelijk om dagje weg te gaan met de trein naar o.a Barcelona en Girona .

Minpuntje:jammer dat er gerechten niet vertaald werden in verschillende talen !

Nooit meer

Jose Jasbinschek-hermens,
5-9-2018

Hotel is mooi, schoon en personeel super vriendelijk , maar het eten bah bah gewoon koud en super vet, het ontbijt was gewoon goed,

Prettig

Danielle en bo Jupijn,
18-8-2018

Het was een prettige vakantie met vriendelijke personeel

Nette kamers modern ingericht

Eten was soms iets aan de koude kant maar wel afwisselend en ook hierbij werd er aan de kinderen gedacht zoals snoeptaf el bij het diner

Leuke happy anematie team

Papa sylvana en anastasiia weten iedereen leuk en prettig te vermaken zowel oud en jong ieder aan een ieder word gedacht en ze zijn erg vriendelijk.

Els v Vugt,
16-8-2018

Het hotel Alegria maripins was fantastisch

Heel vriendelijk personeel lekker eten drinken

Super Proper Hotel

Manu,
      28-7-2018

Niks op aan te merken, kamers zoals op foto's, super proper, niet te druk, steeds plaatsen aan zwembad. Eten was gevarieerd en zeer lekker, hadden een tafel voor 7 gevraagd en deze stond steeds ter beschikking 3x daags. Ook een schitterend uitzicht op zee hadden we gevraagd en gekregen. Zwembad is misschien iets te klein maar zeker proper en onderhouden. Hadden All in en werden zeker niet anders behandeld dan betalende klanten buiten plastieken bekers maar stoort echt niet. Animatie deed hun best maar als gasten niet meewillen is het voor hen ook niet makkelijk. Komen hier ooit nog wel eens terug.

Heerlijk hotel voor het gezin

Claudia,
      24-7-2018

Heerlijke week gehad in dit hotel, ten opzichte van vorig jaar was het eten een heel stuk verbeterd, alleen je moet geen vlees

nemen dat door de kok op de plaat wordt gebakken. Mijn kipfilet was rood van binnen en het varkensvlees van mijn vriend ook en die heeft daardoor 3 dagen diarree gehad. Dit kun je echt niet verkopen aan je gasten. Kamer was geweldig, lag op een hoek met extra groot balkon met uitzicht op de hoteltuin. Wordt iedere dag netjes schoongemaakt, fijne ruime badkamer met regendouche en iedere dag schone handdoeken. Airco en koelkastje werken perfect. Minpuntje vind ik het zwembad. Het hotel is in 2016 gerenoveerd maar het zwembad is ietwat onderkomen. Een saaie rechthoekige bak met roestende roosters en schimmel op de randen. Gelukkig zijn wij veel op het strand te vinden dat bereikbaar is via een tunneltje aan de overkant en nog geen 5 minuten lopen vanaf het hotel is, echt ideaal. Wij komen hier zeker nog eens terug

Anita de Vos,
      27-1-2018

Super goed hotel, heerlijk eten ,super schone kamers , zeer lief personeel. Een echte aanrader dit jaar gaan we weer.

Wel aardig hotel

ED,
      23-9-2017

Aardig budget hotel aan de boulevard. Inrichting is netjes en wellicht wat gedateerd. Kamers redelijk schoon (wel stofwolken oner bed) maar als je goed kijkt zie je dat er sprake is van wat achterstallig onderhoud. Zoo heeft het meubel in de badkamer heeft zichtbaar last van vochtwerking en hangt het bedlampje scheef aan 1 schroef.

Het eten is niet slecht maar verwacht geen hoogstandjes. Het is een aanrader in het oude centrum te gaan eten, super leuke plekjes daar waar je voor weinig kunt eten. Ik zou persoonlijk geen "all inclusive" boeken maar de deur uit gaan voor de lunch en het avondeten .

Hotel kent nog wat meer nadelen:

- Algemene ruimtes zijn allemaal gehorig. Akoestiek is drama door gebruik van alleen maar harde materialen. Dus een luide groep gasten en de tent staat op zijn kop.... en dan moet je weten dat er veel Engelsen zijn die voor de lunch al aan het bier zitten....

- Personeel in restaurant lijkt na het eerste uur vooral bezig met het klaar zetten van de tafels voor de volgende maaltijd. Personeel kan dan best geïrriteerd reageren als je nog wilt aanschuiven en zij de tafel al hebben klaar gezet voor het ontbijt.

- Het "tuin" gedeelte met zwembad is ronduit saai. Het is klein en helemaal betegeld en ommuurt wat maakt dat er geen enkel uitzicht is behalve de omliggende gebouwen..... ronduit saai dus. Gelukkig is het strand dichtbij al moet je wel even een tunneltje zoeken om de spoorweg te kruisen die langs het strand loopt.

Let goed op welke kamer je boekt! Balkon met zeezicht was voor ons een wat ruim Frans balkon waar je echt nauwelijks op kan zitten aan de zijkant van het hotel. Er zijn betere kamers met ruim balkon te krijgen. Ook de kamers zijn erg klein; 3,5 mtr x 3,5 mtr was die van ons,de kamer heeft overigens wel een aardig badkamertje. De bedden waren wel weer goed.

Voordelen: prijs is laag en je bent in een uur met de trein (€10 retour) in hartje Barcelona of met de auto op korte afstand van de Pyreneeën. Dus gunstig gelegen voor hele leuke uitstapjes naar de stad of hele mooie natuur!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel ALEGRIA Maripins in Malgrat de Mar / Santa Susanna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel ALEGRIA Maripins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.