Vakantiehuis Boerderij Mas Vidal

Vakantiehuis Boerderij Mas Vidal
9,4

4 tips over Vakantiehuis Boerderij Mas Vidal

Dhr Muhring, 20-6-2015
Als u naar Girona vliegt dan is een huurauto noodzakelijk.
Noud Vos, 10-6-2015
De beheerder van Mas Vidal is zeer behulpzaam voor boodschappen, zwembad onderhoud, tips, etc.
Bram Adriaans, 31-8-2014
Ga zeker een dag naar Girona om het oude centrum te bekijken, de kathedraal te bezoeken en voor een prikkie heerlijk tapas te eten.

henk hop, 11-10-2011

Wij zijn met de trein van Sils naar Barcelona gegaan voor € 11,- p.p. geen gedoe met de auto en je komt midden in het centrum aan.

Op maandag voor € 30,- op golfbaan Girona gespeeld, wat aantrekkelijk geprijsd is voor Spaanse golfbanen.

Prachtig aan de kust gelegen golfbaan Golf D'Aro, Costa Brava met vergezichten over de zee gespeeld. De beheerder heeft voor kortingen op de golfbanen gezorgd en de start tijden voor ons besproken.

Baai voorbij Palomas mooi gelegen zandstrand wat rustig was