Appartement Villa Solana

9Fenomenaal

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Lloret de Mar

Op vakantie geweest naar Villa Solana?

9Fenomenaal

• 7.6Inrichting
  • 7.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

5 reviews over Appartement Villa Solana

• 10trudy07-03-2012

leuk appartement

goed appartement, erg gezellig, ik ga er zeker volgend jaar weer naartoe!

Gereisd met partner in februari 2011

• 8Rene en Yvonne Hillen03-10-2011

Geweldig uitzicht.

Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie in dit prima appartement. Liggend op een hoge berg, te bereiken via een steile klim, heb je een geweldig mooi uitzicht op de zee en Lloret de Mar. Het appartement is het onderste gedeelte van een mooi huis. Het appartement is comfortabel ingericht, eenvoudige keuken met alle apparatuur, mooie badkamer met douchecabine en twee mooie slaapkamers waarvan 1 met zeezicht . 3 terrassen waarvan je in de praktijk alleen het grote (met zwembad) gebruikt. Gasbarbecue is aanwezig en ook lekkere comfortabele ligstoelen. Daarnaast is er ook nog een bamboo hut met loungeset om heerlijk in te relaxen. Zwembad is weliswaar klein maar heerlijk om in af te koelen. Voor de avonduurtjes hadden we de beschikking over TV met alle Nederlandse zenders. Er is een winkeltje op loopafstand met brood en grote winkels (o.a. supermarkt) zijn in lloret. Wij komen zeker een keer terug.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Lotte Ruis16-02-2011

Heerlijke vakantie gehad!

Dit appartement vonden wij een paradijs! Wij zijn heerlijk tot rust gekomen. Het uitzicht is adembenemend en er ligt een prachtig strandje onderaan de berg (waar je wel met de auto naar toe moet). De eigenaren (die in het bovenste gedeelte wonen) doen er alles aan het hun gasten naar de zin te maken. Wij waren hier in mei 2009 en hebben zojuist weer voor dezelfde periode (2011) gereserveerd. Het appartement heeft ook een aantal updates gehad, waardoor het verblijf alleen maar plezieriger zal zijn! Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Jorien12-01-2010

Super! En wat een uitzicht!

Na alle negatieve reacties op "clubvillamar" (de organisatie waar deze villa o.a. te boeken is) waren wij huiverig voor wat we aan zouden treffen. Gelukkig was deze kleine villa helemaal super en dat was dan ook met name te danken aan de eigenaar (die boven het appartement woont) die het tot een waar paradijs heeft omgetoverd. Het vrije uitzicht op zee was adembenemend! Het terras was ruim en voldoende plek om te genieten van de zon en de schaduw. Verder was de inrichting van het appartement eenvoudig, maar dat maakte niets uit omdat we voornamelijk buiten hebben geleefd. Highlights: -vrij uitzicht op zee -zeeën van ruimte op het terras -welkome ontvangst en betrokkenheid eigenaar

Minpunten: - (nederlandse) eigenaar woont boven het appartement, gevoel van complete privacy ontbrak. Steeds rekening moeten houden met bovenburen (radio, praten, bedtijd etc) - de ligging. Alles moet met de auto, zelfs om even een boodschap te halen

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9J. den Hollander08-08-2008

Echt een aanrader

Prachtige villa in de wijk Serra Brava, gelegen op een bergje 3km verwijderd van Lloret de Mar. Het appartement (benedenverdieping) met een eigen ingang heeft 1 aparte slaapkamer. In een hoek van de woonkamer staat een stapelbed en in een andere hoek een bedstee voor 1 of 2 personen. De keuken is redelijk volledig (alleen de vaatwasser ontbreekt). Satelliet tv voor alle nederlandse zenders. Een groot terras (groter dan op de foto's vermeld) met zwembad en een prachtig uitzicht op de Middellandse Zee. Het is hier ook iets koeler dan in het benauwde Lloret. Een strand is op 2 km afstand (Canyelles). De eigenaar die boven het appartement woont is heel aardig en zorgt heel goed voor z'n gasten. Nog steeds bezig het appartement te verbeteren.

Een paar minpuntjes:

• Je hebt altijd de auto nodig om ergens heen te gaan. De weg op de berg is heel steil.
    • De ruimte waar het stapelbed staat grenst aan het woongedeelte en heeft geen scheidingsmuur/deur. Daardoor rumoerig voor kinderen.

Gereisd met familie in juli 2008

Appartement Villa Solana info