Villa Villa Fortuna

3.8Onvoldoende

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Lloret de Mar

Op vakantie geweest naar Villa Fortuna?

3.8Onvoldoende

• 3.6Inrichting
  • 6.6Hoeveelheid ruimte

Villa info

Meer villa info

5 reviews over Villa Villa Fortuna

• 4Jop31-08-2016

Nooit meer

In juli zijn wij met onze vriendengroep verbleven in deze villa. Wij, een net beschaafd gestel vrienden een week naar Lloret de Mar, maar niets was minder waar volgens de organisatie, die 500 euro borg in hield voor een kapot strijkijzer, dat apparaat was naar ons weten niet eens in het huis aanwezig.

Na een tig aantal mails, gaven zij aan dat ze alles zouden doorsturen naar de caretaker van de villa, van wie vanzelfsprekend niets meer van hebben gehoord. Na een klachtenmailtje werd als volgt op mij gereageerd: "Helaas zal de caretaker geen contact met u opnemen, omdat u het niet eens bent met het terug betaalde bedrag. Dus kunt u haar persoonlijk mailen, ook kunt u bellen dit is het nummer dat jullie gebeld hebben bij aankomst."

Kortom wij voelen ons erg onprettig en onprofessioneel bejegend door deze organisatie. Ik raad u daarom ook zeker niet aan om met deze organisatie op reis te gaan.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8jimmy24-11-2011

Mooie plek

Was een mooie grote villa. Met zwembad.. alleen lopens richting strand en stad is niet te doen.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 5Jens27-09-2010

Leuk voor een groep

Wij hebben de zomer verbleven in villa fortuna aan de rand van het centrum van Lloret de Mar. Hoewel de villa op loopafstand van het centrum is kan ik het niet aanraden dit ook daadwerkelijk vaak te doen. De villa ligt zelf op een heuvel en daardoor is het ook een stuk makkelijk om heen dan terug te lopen.

De villa zelf was groot, maar ook verouderd en smerig. Voor gezinnen lijkt me deze villa dan ook niet bepaald geschikt, maar voor een groep vrienden die het vooral bij zwemmen en uitgaan houdt is het bijna ideaal te noemen.

De bewaking van het villapark is zeer storend, en die verwachten dan ook dat je om 10 uur savonds gaat slapen. Binnenzitten is geen optie want meneer wacht net zolang tot het licht uitgaat. Niet goed voor de privacy dus.

Kortom wanneer je belangrijkste prioriteiten locatie en slaapplaatsen zijn is deze villa een aanrader. Wanneer je vooral in de villa zelf wilt verblijven en niet tegen vuil kan is dit een absolute afrader.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Villa Villa Fortuna info