Camping Tucan (Glamping)

Camping Tucan (Glamping)
7,4

26 tips over Camping Tucan (Glamping)

familieE., 22-8-2015
Onze xl plaats 27 was erg ruim en had veel schaduw.
Corry uit Geldrop, 15-9-2014

In het restaurant vd camping kun je super lekker en goedkoop eten!

In Lloret ligt een bar/restaurant Carpe Diem. Voor weinig geld goed eten & drinken!

Met 1,85 kun je met de stads bus overal komen. Echt een aanrader!

p.walburg, 29-8-2014
Ga eens kijken naar campings in Blanes!!Heel veel verschillende campings,en de meeste op het strand(of heel kort hierbij)

We hebben een aantal aanbieders voor Tucan (Glamping) voor je op een rij gezet:

Sandra de Jonge, 18-8-2014
Tossa de Mar, Blanes ( elke avond markt langs de boulevard) en het mooie strand van Fenals, een paar minuten rijden vanaf de camping en het strand wat lopend te doen was, was ook erg mooi
Johan, 4-8-2014
Bezoek de tuinen Santa Clotilde vlakbij de camping of kasteel in Tossa de Mar of Kasteel in Lloret. Als je meer van de rust houdt dan is mijn advies een camping te zoeken in de omgeving van Tossa de Mar. Na Tossa de Mar richting het Noorden liggen mooie rustige campings aan zee. Als je van fietsen houdt neem dan je racefiets mee!
Bart , 23-7-2014
Maak een leuke wandeling langs het strand, door de bergen. Zeker een aanrader.

Suzanne, 4-6-2014
Barcelona! Pak de bus naar Blanes, en daar de trein naar Barcelona. In Barcelona pak je de metro naar het FC Barcelona stadion. Aanrader!!
siem van mechelen, 12-9-2013

- Kootjes eetcafé

- Bar Little Titanic

- Robin Hood

- Discotheek St. Trop'

- Bar Cala Banys (ongelofelijk schone omgeving http://www.youtube.com/watch?v=gBnZD7Sz8ZQ)

- vanaf 5 september werd het heel rustig op de camping wat wel spijtig is voor de animatie 's avonds.

marion, 3-8-2013
waterworld! tossa de mar is een heel leuk stadje.
Patrick Post, 26-7-2013

Ga naar Barcelona met eigen auto!! Parkeergerages volop (zelf op de Ramblas). Je betaals dan tussen de 20 en 35 euro. klinkt veel maar is vaak goedkoper en zeker makkelijker dan met de trein! Prima aan te rijden!

Eet bij Pizzaria 'Reno'!. Op de camping is het eten slecht. Ga bij het verlaten van de camping rechtsaf. Je ziet direct bij de 1e rotonde (500meter) Reno rechts liggen. Perfect en betaalbaar!!

Strand dichtsbij de camping is zeer leuk!! aanrader, ook voor avond-bbq!

We hebben een aantal aanbieders voor Tucan (Glamping) voor je op een rij gezet: