Camping Tucan (Glamping)

Camping Tucan (Glamping)
6,9

36 reacties Camping Tucan (Glamping)

go4holiday

nancy, 7-11-2016
iemand ervaring met Go4holiday?

Bijzet tent

Ed, 10-4-2016
Kan je bij een een Navajo tent een bijzet tent kwijt?

gulletje@hotmail.com

johanvdz, 8-3-2016

graag zouden wij naar deze camping gaan, kan iemand mij vertellen of het strand ook een beachvolley net heeft of dat er vanuit de camping ook toernooien georganiseerd worden? en is het voor een kind van 13 jaar ook leuk op de camping ook met de animatie? en zijn er in de buurt ook leuke markten?

en kun je er ook leuk snorkelen of moet je dan weer een eind met de auto?

ik hoop dat er iemand kan reageren.

mvg Ria

2 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Tucan (Glamping) voor je op een rij gezet:

lloret uitgaan entree

charlottexxx, 30-6-2015
hallo mijn naam is charlotte en ik ga volgende week naar deze camping. Ik en mijn vriendin willen graag uitgaan in lloret maar we hoorde dat de entree erg aan de prijzige kant is. Mijn zus vertelde ons over een clubcard dat je bij als je met een reisorganisatie zoals gogo gaat kan kopen en dat de entree veel goedkoper is. Mijn vraag is of je bij deze camping ook een clubcard kan kopen zonder reisorganisatie of dergelijke?

tent bijzetten?

carloneve, 26-4-2015
weet er iemand of je bij een ingerichte tent nog zelf een klein tentje mag zetten?
4 reacties

Overnachtingscamping

Conny, 26-12-2014
Weet iemand een overnachtingscamping op de route rond 1.000 km? Wij rijden met een eigen caravan.
1 reactie

Iemand ervaring met de vacanselect caravans. Ligging, onderhoud, afstand naar zwembad? Zijn er bij het zwembad voldoende ligbedden in juli? Zijn er ook veel kids van ca. 4/5/6 jaar? Of toch meer tieners?

Staanplaatsen groot genoeg?

Angelique, 8-11-2014

Wij willen misschien naar deze camping maar hebben een caravan die ruim 6,5 meter is incusief de dissel. Weet iemand van jullie of de xl plaatsen groot genoeg zijn daarvoor? Ze lijken zo smal op de plattegrond...ben bang dat de caravan (incl voortent en luifel) er niet op gaat passen. Of valt dat bij de xlplaatsen wel mee?

Nog een xl plaats aan te bevelen?

jongeren

Joke, 18-8-2014

Kan iem. vertellen of hier genoeg jongeren van 19 en 20 jaar komen?

Mogen deze ook zonder ouders hier kamperen? B.v.d. Joke

Broodjes

Corry uit Geldrop, 17-8-2014
Weet iemand of er smorgens op de camping verse broodjes te krijgen zijn in de camping winkel?

We hebben een aantal aanbieders voor Tucan (Glamping) voor je op een rij gezet: