Camping Tucan (Glamping)sterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping Tucan in Spanje overnacht je naar keuze in een glampingaccommodatie, bungalow of met je tent of caravan. ‘s Avonds kun je kijken naar een show of meedoen met een spelletje van de animatie. Ook is er een zwembad en klein campingwinkeltje. Dichtbij het centrum van Lloret de Mar en op loopafstand van het strand.

269 reviews over Camping Tucan (Glamping)

• 2019
    1MOUTIER02-09-2019

veel bedwantsen in het bed. Allergie voor het hele

Wat moeten mensen echt weten voordat ze hierheen gaan? veel bedwantsen in het bed. Allergie voor het hele lichaam.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in augustus 2019

• 4Familie Wouters09-08-2019

Niet rampzalig maar voor ons nooit meer....

Oude, slecht onderhouden stacaravans (type Bali). Zwembad veel te klein voor aantal gasten van camping. Geen camping winkel aanwezig. Allerminst vriendelijke blonde dame aan de receptie, rest van receptiepersoneel wel o.k. Veel te weinig parkeerplaatsen op camping aanwezig. Basic camping met weinig bijzonderheden.

• 6Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Roy Land04-08-2019

Doen, gewoon doen!

Gewoon doen. Een overzichtelijke camping waar je het naar je zin zult hebben. Schoon, aardig personeel, redelijk restaurant voor een niet al te ingewikkelde hap (voor zeer nette prijzen) en een meer dan uitstekend animatie-team en dito zwembad

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    5Fam Klooster09-12-2018

nooit meer

Omgeving erg mooi maar voor ons nooit weer misschien hebben wij pech gehad. Xl plaats geboekt kregen echter een plek van 35 M2 zonder water en afvoer. Na 4 dagen behelpen en klagen (geen ruimte voor voortent, kindertent allemaal in caravan moeten slapen) kregen we de geboekte en dik betaalde xl plaats dus verhuizen. geld terug geven was geen optie. (betaal nooit mee vooraf). 4 goede dagen op xl plaats toen er een groep van 8 Franse jongeren naast ons kwam staan gevolg een grote puinhoop naast ons en op een gegeven moment zo dronken en ruzie maken dat ze met elkaar op de vuist gingen. Elke avond feest naast ons en dat terwijl wij dachten dat het een familie camping was. Koelkast besteld bij het boeken die ranzig was en waar het vriesvak uit gesloopt was. Hiervoor na wederom klagen bij receptie wel een goede koelkast gekregen. Zwembad veel te klein en idd geen bedje te krijgen. Nachtbewaker ligt te slapen in golfkarretje. kortom drama

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Wianca13-08-2018

Leuke camping maar voor ons niet meer

Het zwembad is veel te klein voor het aantal mensen,en om een bedje te kunnen bemachtigen moet je een half uur voor opening zwembad in de rij gaan staan als het hek dan open gaat rent iedereen als een gek om een bedje te bemachtigen nog nooit zoiets meegemaakt ben op heel veel plekken geweest maar dit is echt ongelooflijk voor ons zeker een reden om nooit meer te gaan wat heel erg jammer is verder is het een leuke klein schalige camping

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Wilma12-08-2018

Deze camping geen 2de keer.

Het is een leuke camping. Wij zaten in een tent. Dicht bij het sanitair. En het zwembad. Schoon toilet en douche. Werd over de hele dag schoon gemaakt. Drukke momenten gaat douchen dan heb je ijskoud water niet fijn. Nadeel is wel het bus station wij stonden er vlak naast. De stank van de bussen was niet fijn. Het handdoeken leggen bij het zwembad. Mensen staan al een halfuur van te voren bij het hek. Te zot voor woorden, als het hek open gaat dan, zetten ze het op het rennen, voor een bedje. Zwembad is niet echt groot. Animatie deed hun best. Voor 4 man. De voorstelling in de avond was bij het zwembad, te weinig stoelen kom je te laat heb je geen stoel. De camping is rustig de bewaking waarschuwt de mensen die luidruchtig zijn. Ligt dicht bij het centrum van Lloret de Mar. En 10 min lopen van het strand. Mooie omgeving. Atie de vrouw van vacansolei was top. Ze heeft goede tips gegeven. Wij hebben een mooie vakantie gehad.

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Fam hensen02-08-2018

Niet twijfelen, doen!

Heerlijke vakantie gehad in bungalow vanille, met vrij uitzicht op de bergen, geweldige plek! Niet alle bungalows hebben dit uitzicht. Gehele Camping is zeer schoon. 2 speeltuintjes, 1 voor de wat jongere en 1 beneden op de camping met leuke glijbaan etc. Ook voor de oudere kids leuke speelveldjes. Camping ligt tegen een berg, maar prima te doen. Animatie s’avonds erg leuk met shows en spelletjes. Overdags geen gebruik gemaakt van de animatie. Ze doen iig erg hun best. Heerlijk ijs te koop op de camping! Winkeltje is wat eenvoudig, maar ze proberen van alles wat te verkopen en anders 2 supermarkten in de straat op loopafstand.

Tips: Tossa de Mar is leuk, prachtige burcht, met veel gezellige winkelstraatjes en eetgelegenheid.

Strand Christina is mooi!

Centrum is NIET aan te lopen, dus pak de auto!

Waterworld erg duur maar geweldig leuk!

Tegenover supermarkt een grote chineese winkel waar ze alles verkopen

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Angelique04-03-2018

Geweldig

De camping is top alleen jammer dat er veel zand weggetjes zijn niet fijn met kinderwagen

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

3Karel24-10-2017

Nooit meer naar Camping Tucan

Wat een top bestemming voor ons, maar wat een verschrikkelijk camping. Wij hebben nog nooit zoiets slecht meegemaakt. De huisjes waren heel oud en slecht onderhouden. Het winkeltje op de camping was helemaal niks en op de camping is er niks te doen. Het zwembad is zo klein dat je moet rennen voor je bedje omdat iedereen de stoelen "reserveerd" door middel van hun handdoek erop te leggen. Wanneer je hier iets van zegt, wordt er nonchalant gereageerd. In de receptie werkt een vrouw met heel kort haar die heel arrogant is en geen goed woord over heeft voor een gesprek. Erg asociaal!! Het lijkt net alsof het haar niets interesseert wanneer er iets mis is met je huisje of iets dergelijks. De andere uit de receptie zijn toppers en zoeken wel naar een oplossing. Wij vonden het erg fijn dat er een vriendelijk Nederlands meisje werkte! Kortom, nooit meer naar deze afschuwelijke camping.

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Mello v K14-09-2017

Prima vakantie gehad

restaurant aan het zwembad met acceptabele prijzen en leuke tapas gerechten. Supermarkt op de camping was niet bijzonder qua assortiment wel op loop afstand een grotere supermarkt. Goed te doen om vanaf de camping naar het centrum te lopen, bushalte voor de ingang van de camping ook een optie.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

De Jong Intra

26 tips over Camping Tucan (Glamping)

• Suzanne, 04-06-2014

Barcelona! Pak de bus naar Blanes, en daar de trein naar Barcelona. In Barcelona pak je de metro naar het FC Barcelona stadion. Aanrader!!

• Bart , 23-07-2014

Maak een leuke wandeling langs het strand, door de bergen. Zeker een aanrader.

• Patrick Post, 26-07-2013

Ga naar Barcelona met eigen auto!! Parkeergerages volop (zelf op de Ramblas). Je betaals dan tussen de 20 en 35 euro. klinkt veel maar is vaak goedkoper en zeker makkelijker dan met de trein! Prima aan te rijden!

Eet bij Pizzaria 'Reno'!. Op de camping is het eten slecht. Ga bij het verlaten van de camping rechtsaf. Je ziet direct bij de 1e rotonde (500meter) Reno rechts liggen. Perfect en betaalbaar!!

Strand dichtsbij de camping is zeer leuk!! aanrader, ook voor avond-bbq!

36 vragen over Camping Tucan (Glamping)

• nancy, 07-11-2016

go4holiday

iemand ervaring met Go4holiday?

sandra, 18-01-2017

wij hebben net via hun geboekt lees erg veel goede reviews via trustpilot dus hoop dat we positief kunnen blijven ,ze waren wel erg goedkoop vergeleken bij andere aanbieders dus fingers crossed

• Ed, 10-04-2016

Bijzet tent

Kan je bij een een Navajo tent een bijzet tent kwijt?

• johanvdz, 08-03-2016

[email protected]

graag zouden wij naar deze camping gaan, kan iemand mij vertellen of het strand ook een beachvolley net heeft of dat er vanuit de camping ook toernooien georganiseerd worden? en is het voor een kind van 13 jaar ook leuk op de camping ook met de animatie? en zijn er in de buurt ook leuke markten? en kun je er ook leuk snorkelen of moet je dan weer een eind met de auto? ik hoop dat er iemand kan reageren.

mvg Ria

albert, 24-04-2016

Snorkelen kun je daar ook prima. Wel vonden wij het strand net iets te ver lopen. Zeker als je van alles meeneemt. Met de auto is het maar een klein stukje

albert, 24-04-2016

Wij gingen altijd naar het strand van Fenals. Mooi ruim strand en niet zo heel druk (eind Juli). Geen beach volley net gezien. Als 13 jarige hoef je je net te vervelen. Er zijn ook veel Nederlandse kinderen in die leeftijd

Camping Tucan (Glamping) info

• Aantal sterrensterstersterster