Camping Tucan (Glamping)

Camping Tucan (Glamping)
7,4

265 reviews over Camping Tucan (Glamping) in het Nederlands

Leuke camping maar voor ons niet meer

Wianca
13-8-2018

Het zwembad is veel te klein voor het aantal mensen,en om een bedje te kunnen bemachtigen moet je een half uur voor opening zwembad in de rij gaan staan als het hek dan open gaat rent iedereen als een gek om een bedje te bemachtigen nog nooit zoiets meegemaakt ben op heel veel plekken geweest maar dit is echt ongelooflijk voor ons zeker een reden om nooit meer te gaan wat heel erg jammer is verder is het een leuke klein schalige camping

Deze camping geen 2de keer.

Wilma
12-8-2018

Het is een leuke camping. Wij zaten in een tent. Dicht bij het sanitair. En het zwembad. Schoon toilet en douche. Werd over de hele dag schoon gemaakt. Drukke momenten gaat douchen dan heb je ijskoud water niet fijn. Nadeel is wel het bus station wij stonden er vlak naast. De stank van de bussen was niet fijn. Het handdoeken leggen bij het zwembad. Mensen staan al een halfuur van te voren bij het hek. Te zot voor woorden, als het hek open gaat dan, zetten ze het op het rennen, voor een bedje. Zwembad is niet echt groot. Animatie deed hun best. Voor 4 man. De voorstelling in de avond was bij het zwembad, te weinig stoelen kom je te laat heb je geen stoel. De camping is rustig de bewaking waarschuwt de mensen die luidruchtig zijn. Ligt dicht bij het centrum van Lloret de Mar. En 10 min lopen van het strand. Mooie omgeving. Atie de vrouw van vacansolei was top. Ze heeft goede tips gegeven. Wij hebben een mooie vakantie gehad.

Niet twijfelen, doen!

Fam hensen
2-8-2018

Heerlijke vakantie gehad in bungalow vanille, met vrij uitzicht op de bergen, geweldige plek! Niet alle bungalows hebben dit uitzicht.

Gehele Camping is zeer schoon.

2 speeltuintjes, 1 voor de wat jongere en 1 beneden op de camping met leuke glijbaan etc. Ook voor de oudere kids leuke speelveldjes.

Camping ligt tegen een berg, maar prima te doen. Animatie s’avonds erg leuk met shows en spelletjes. Overdags geen gebruik gemaakt van de animatie. Ze doen iig erg hun best.

Heerlijk ijs te koop op de camping!

Winkeltje is wat eenvoudig, maar ze proberen van alles wat te verkopen en anders 2 supermarkten in de straat op loopafstand.

Tips: Tossa de Mar is leuk, prachtige burcht, met veel gezellige winkelstraatjes en eetgelegenheid.

Strand Christina is mooi!

Centrum is NIET aan te lopen, dus pak de auto!

Waterworld erg duur maar geweldig leuk!

Tegenover supermarkt een grote chineese winkel waar ze alles verkopen

Geweldig

Angelique
4-3-2018

De camping is top alleen jammer dat er veel zand weggetjes zijn niet fijn met kinderwagen

trop cher pour la qualité offerte

mireille lauriac
6-11-2017

je suis déçue des prestations compte tenu du prix qui est assez élevé;seul le paysage alentour vaut le détour,les plages ,la vue. Pour un camping 4 étoiles,les mobilhomes sont très petits et très mal équipés.Il ne vaut sûrement pas toutes ses étoiles.

Très bien

Féfé
27-10-2017

Super camping, très agréable piscine bien chauffée ,pas assez de structure pour les adolescents.

camping très propre , calme pour la période

Bernard Louis PELLETIER
26-10-2017

L'espace de vie , nous ne sommes pas entasser , piscine super , mobil home fonctionnel

La literie (matelas) est à revoir

Fantastico

Florencio
26-10-2017

Despues de 4veces alli en diferentes años. Trato excepcional, libertad absoluta pa los niños, sin ningun tipo de peligros, animacion perfecta, bungalows muy bien preparados. Simplemente fantastico y como noo volveremossss.

Nooit meer naar Camping Tucan

Karel
24-10-2017

Wat een top bestemming voor ons, maar wat een verschrikkelijk camping. Wij hebben nog nooit zoiets slecht meegemaakt. De huisjes waren heel oud en slecht onderhouden. Het winkeltje op de camping was helemaal niks en op de camping is er niks te doen. Het zwembad is zo klein dat je moet rennen voor je bedje omdat iedereen de stoelen "reserveerd" door middel van hun handdoek erop te leggen. Wanneer je hier iets van zegt, wordt er nonchalant gereageerd. In de receptie werkt een vrouw met heel kort haar die heel arrogant is en geen goed woord over heeft voor een gesprek. Erg asociaal!! Het lijkt net alsof het haar niets interesseert wanneer er iets mis is met je huisje of iets dergelijks. De andere uit de receptie zijn toppers en zoeken wel naar een oplossing. Wij vonden het erg fijn dat er een vriendelijk Nederlands meisje werkte! Kortom, nooit meer naar deze afschuwelijke camping.

Prima vakantie gehad

Mello v K
14-9-2017

restaurant aan het zwembad met acceptabele prijzen en leuke tapas gerechten. Supermarkt op de camping was niet bijzonder qua assortiment wel op loop afstand een grotere supermarkt. Goed te doen om vanaf de camping naar het centrum te lopen, bushalte voor de ingang van de camping ook een optie.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tucan (Glamping) in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tucan (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tucan (Glamping) scoort een 7.41 uit 10 op basis van 265 reviews.