Appartement Trimar

Appartement
Weer vandaag19°
Appartement Trimar
7,4

Trimar in Lloret de Mar heeft nette appartementen en om de paar dagen krijg je schone handdoeken. Je beschikt over een klein zwembad, dat wel het grootste deel van de dag in de schaduw ligt. Dit is een fijne vakantiebestemming voor jongeren, omdat het slechts 10 minuten lopen is naar de boulevard met uitgaansgelegenheden en het strand.

49 reviews over Appartement Trimar in het Nederlands

Mooie appartementen

Laura
24-4-2019

Mooie appartementen, niks op aan te merken. Appartement was schoon toen we aankwamen. Er waren genoeg handdoeken en dekbedden. Wij hadden een appartement op de vierde verdieping. Er zijn ook appartementen aan het zwembad. Goede ligging ten opzichte van een supermarkt, de strip en het centrum. Keuken was prima, alleen de pan niet, dus hebben wij voor een paar euro een andere pan gekocht. Personeel was niet erg vriendelijk. Wij waren hier aan het einde van het seizoen. Het was duidelijk dat ze wel even genoeg jongeren hadden gezien. Wij waren met 2 meisjes en 4 jongens. We waren uiteten geweest en gingen rond 21:00 terug naar ons appartement. Ik (meisje) mocht het appartement niet in, omdat de beveiliger zei dat ik niet in het appartement hoorde. De manier waarop het ging vond ik niet erg netjes. Dit en nog een paar van die dingen vond ik niet zo netjes van het personeel.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Minder

Chale
15-5-2018

1 Kamers worden niet schoongemaakt. 2 Neem veel handdoeken mee want je krijgt maar een handdoek waar je de hele week mee moet doen. 3 Je overnacht in op een plek waar veel mensen wonen dus als je lekker aan het zwemmen bent zitten er vreemdelingen naar je te kijken uit zoon vieze balkon. 4 Een van onze lampen begonnen te roken 5 putjes lopen vol met water

Verder was alles prima

normaal

piere
23-4-2018

goed maar wel veel gedoe.

twijvel

daan
30-1-2018

wij hadden een type a kamer voor 8 personen. groot en ruim. wat ook fijn was dat we een groot en ruim balkon hadden ( waar elke dag 10 tallen sigaretten van boven op je balkon werd gegooid en soms eieren). op een dag gingen we uit en toen we terug kwamen begon het nachtkaslampje te roken en stonk heel erg. we hadden ook 2 badkamers waar een van de douche putje niet deed waardoor het voetenstuk helemaal vol raakte. verder was bijna alles prima. bed was fijn de keuken werkte goed, koelkastje. als je binnen in de lobby komt moet iedereen een kaartje laten zien voor dat je je sleutel kreeg. dus je kan geen vreemde mensen meenemen van het stappen.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super verblijfplaats!

Iris
18-12-2017

In augustus naar Lloret geweest met een groep van 5 meiden. We hadden een kamer op de begane grond. Het balkon/terras grenste aan het zwembad. Hier was soms enige geluidsoverlast van. Het voordeel was dat we niet met de lift hoefden want die rammelde van alle kanten! Dat er bij het zwembad maar beperkt zon was, was geen probleem omdat het 30 graden was. In de schaduw zitten was dus juist wel fijn. Verder was de kamer heel netjes, groot en schoon. Halverwege de week zijn de handdoeken vervangen. Keuken was heel uitgebreid met oven, magnetron en grote koelkast met vriesvak. Supermarkt is 3 minuten lopen en het stand en de clubs zijn 10 minuutjes lopen. Er is een strenge bewaker die alles in de gaten houdt. Als je na 21 uur muziek draait staat hij voor je deur. Er wordt niemand naar binnen gelaten die niet in het complex verblijft. De sleutel van de kamer kon elke avond ingeleverd worden bij de receptie, zodat je niet per sé met de hele groep tegelijk terug hoefde en de sleutel ook niet kwijtraakte. Al met al, super genoten bij Trimar!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch appartement!

Anoniem
2-8-2017

Fantastisch appartement, erg mooie kamer en wij hadden een erg ruim balkon doordat we op de bovenste verdieping zaten. Vanaf Trimar is het ongeveer 5 minuutjes lopen naar de strip en het strand, ideaal. De supermarkt ligt op 2 minuten lopen en ook de pinautomaat is erg dichtbij. Ook zijn er in de buurt veel leuke winkeltjes en eetgelegenheden. Enige wat jammer is bij Trimar is dat het zwembad vrijwel altijd in de schaduw ligt. Gelukkig is het strand wel groot genoeg! Toen we aankwamen was het appartement erg schoon en zelfs de handdoeken worden verschoond door het hotel. Trimar is een echte aanrader voor iedereen!

Mooi appartement

Melle
27-7-2017

Wij hadden een appartement met z'n zessen. Het was heel schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Zwembad is wel een beetje klein en staat vaak in de schaduw maar dat maakt in principe niet uit omdat het strand dicht bij is.

Best gaafg

Anoniem
11-7-2017

Hotel ligt 10 minuutjes van de uitgaansgelegenheden. Met het zwembad is niets mis. De bewaker is eenigzins een lege lolly, maar ja dat houd je toch.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Ideaal voor jongeren

Daphne
14-4-2017

Dit appartementen complex is ideaal voor jongeren die in Lloret de Mar op vakantie gaan. Het complex ligt op 5-10 minuutjes lopen van het strand en het centrum/de strip. De kamers zijn eenvoudig maar netjes en schoon. Bij ons was wel redelijk weinig bestek/pannen aanwezig, deze hadden we geleend van de buren. Het zwembad is oke, deze ligt tussen de flats in en daardoor een groot deel van de dag in de schaduw. Wij hebben deze dan ook niet gebruikt. Personeel was vriendelijk (ons rolluik was kapot gegaan, wat niet onze schuld was, dit is niet van onze borg af gegaan). Er zijn bewakers in de nacht, deze zijn streng. Mensen die niet in het complex verblijven komen niet binnen. Voor gezinnen zou ik het minder aanraden, tenzij je houdt van een appartementencomplex en een zwembad vol met feestende jongeren.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Mooie appartmenten!

Jessy
20-8-2016

Wij zijn 10 dagen naar Lloret geweest en verbleven in appartementen Trimar met 6 personen. We hadden een heel ruim, luxe appartement, 2 kamers, en een grote woonkamer waar ook nog 2 slaapbanken stonden. De keuken was luxe uitgerust met een electrische kookplaat, 4 pits, een oven, een magnetron, etc. De balkonnetjes waren wel klein. Iedere kamer had er 1. Maar je kon er maar met 2 peronen zitten, en we hadden ook maar 2 buiten stoeltjes en een tafeltje. Over het zwembad heb ik weinig te zeggen, veel schaduw maar prima onderhouden. Als je bij appartementen trimar verbleef, mocht je ook gebruik maken van het zwembad bij hotel Clippers. Dat was wel erg fijn want daar was veel zon!

Ondanks dat we heel veel pech hebben gehad op onze vakantie, wisten we dat we bij Trimar veilig waren. Er zat altijd iemand aan de receptie, en ze waren allemaal even aardig. In de avonden stond er een bewaker, die waar het nodig was in greep, maar waar je ook een praatje mee kon maken!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Trimar in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Trimar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.