Hotel Sun Village

59 reviews over Hotel Sun Village in het Nederlands

Écht geen 4 sterren waard

Putzeys
2-1-2017

Zeer kleine en vuile kamers! Eten absoluut niet gevarieerd! Zeer weinig personeel! Zelfs het zwembadwater was erg vuil!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

slechtste hotel van lloret de mar

gio costantino
27-7-2016

eten is afschuwelijk alle dagen kip en varkens lapjes of kotelet vis alle dagen een soort en altijd hetzelfde en niet goed gebakken en dat noemen ze vier sterren hotel

Gereisd Met partner in juli 2016

Dichtbij zee prima hotel

Ella
1-2-2016

Wij zijn vorig jaar geweest.Nette schoone hotel bijna alle kammers gerenoveerd, wel klein als je net als wij met 2 kinderen op een kamer ben. Maar badkamer was ruim genoeg met 2 persoonen deuche met schuif deur. Als je geluk heb geb hè uitzicht op zee anders op een wand maar links kon je wel zee zien.Eten was lekker, neem all in dan heb je drinken altijd gratis ook tijdens dinner.Ieder avond kinder disco en smiddags activiteiten bijv 4 op een rij of mega jenga. Prima hotel maar parkeerplaats kost 10€per dag en verder zijn er geen parkeer mogelijkheden op straat of heel duur 30 per dag ergens anders.250 meter van de strand.een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Nooit Meer!

Joyce
19-11-2011

Hay ! Ik ben er een paar jaar geleden geweest. wij vonden dit een super slecht hotel ! ze waren heel vriendelijk, maar er was echt een lelijk uitzicht , alleen muren enzo. Het ligt natuurlijk vlak in een uitgaansbuurt , maar het was wel nog redelijk stil voor zo'n levendige streek ! Het eten was niet zo slecht , maar er was geen airco waardoor het eten veel slechter smaakte. De kamers waren heel erg verouderd. Het is wel een goed hotel voor jongere gasten dat alleen maar het hotel nodig hebben om te overnachten , maar voor gezinnen met kinderen is het niet geschikt.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

NIET DOEN

Cor
1-9-2011

Wat een teleurstelling. Zeker geen 3 sterren, hooguit 1. Koud eten ipv warm, veel schreeuwende (groepen) jeugdigen die gewoon hun gang kunnen gaan, zonder correctie van hotelmedewerkers. Je smelt weg in de hotelkamer zonder airco en het hotel maakt zelf ook veel lawaai met muziek. De liften doen het niet of zijjn bezet. Alleen de manager spreekt Engels. Zeer lawaaierige balkondeuren en vreselijke bedden, oud en smerig sanitair. Misleidende foto's want het hotel staat pal naast 2 flafgebouwen.... Kortom, wij komen hier nooit meer. Lloret is een hele leuke plaats met een fantstisch strand en leuk centrum, jammer dat er meerdere fluthotels zijn. Doe er je voordeel mee.

Gereisd Met partner in augustus 2011

was een super hotel

joy
12-8-2011

Het eten was zeer variable en lekker, altijd warm en voor ieder wat wils. Het personeel was zeer vriendelijk en werkte hard. De kamer was klein maar schoon en we hadden super goede bedden, ons balkon lag aan de schaduwkant dus dat was heerlijk miste we de airco niet.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Eenvoudig maar zeker wel schoon

ralph
11-8-2011

Eenvoudig hotel met goed ontbijt en redelijk avondeten. Kamers waren schoon en iedere dag bedden opgemaakt en schone handdoeken. Verhouding prijs/kwaliteit zeker in orde.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

niet voor gehandicapten

cor polka
9-8-2011

behoorlijk steil dus niet voor mensen die moeilijk lopen of rolstoel

Gereisd Met partner in januari 2010

Slecht moest het kunnen alles 0 behalve liging

Anoniem
8-8-2011

Het zwembad was echt super vies. We moesten de matrassen zelf op de bedden leggen ze stonden tegen de muur. Er zaten zelf bloed vlekken op onze kussens. De tapijten hangden vol met stof zeker 1 jaar niet gepoetst geweest. Het eten was echt niet te eten. De openbare toiletten waren niet proper. Mijn vriendin zat vast in de lift.

Onze mening :slecht bel stressvakantie als het zo erg is zien ze eens hoe het echt is op tv

En nog ze hebben al in stressvakantie gekomen maar laat ze nog maar eens gaan !

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Een hotel om te vermijden !

Stephanie
6-10-2010

Dit hotel is zelfs geen ster waard. Zo oud, vies, vuil en stinken dat het daar doet! We bleven er 2 nachten en dan ... op naar véééél beter.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun Village in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.