Appartement Seven Seas

3.4Onvoldoende

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Lloret de Mar

Op vakantie geweest naar Seven Seas?

3.4Onvoldoende

• 3.8Inrichting
  • 6.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Seven Seas

• 4esther23-08-2006

wij zijn 04-08-2006 naar lloret de mar geweest! we hadden verwacht dat het veel slechter eruit zou zien, dat we hadden. alleen de douche was echt rot! de laatste 2 hadden altijd een koude douche! maar voorderest was het prima te doen. strand lekker dichtbij...uitgaangelegenheden moest je alleen 10 min voor lopen! maar verder hebben wij een hele leuke vakantie gehad!!

• 7sanne van opstal19-08-2006

ik heb hier van 12-08 tot 19-08 gezeten. ik had er niet veel van verwacht maar ik vond t eigen erg mee vallen. al die slechte beoordelingen slaan nergens op, tenzij je er veel te veel voor had betaald. ik heb er 255 voor betaald, inclusief busreis, nou dat is niet duur. alles deed het bij ons, de douche liep inderdaad niet helelaam goed door, daarom was de badkamer een puinhoop, net als de rest van het appartement. je gaat de boel daar toch niet schoon houden. als je hier heen gaat ga dan in kamer 2-0--1-a. top kamer, kijk je uit op de binnenplaats (vuilnisbelt) dus je hoeft je vuile troep niet netjes in vuilniszakken te stoppen maar die kun je gewoon uit het raam gooien, niemand die daar op let.

Gereisd met vrienden in augustus 2006

• 5ruudje!!!!!16-08-2006

wij zijn 4-8-06 naar lloret gegaan. ik de de leukste vakantie van mijn leven gehad!!!!! we zaten in de seven seas er waren een paar minpuntjes zoals de douche stroomde niet goed weg en we waren met zijn 5en als iedereen ging douchen hadden de laatste 2 koud water!! voor de rest een super vakantie gehad!!!!!

• 1Tamara14-08-2006

Vorige week zaterdag aangekomen bij seven seas. We werden niet naar onze appartement begeleid en moesten zelf zoeken welke het was. Het hele complex was smerig. Wateroverlast, opgehoopte vuilniszakken in de gangen. Het appartement was niet schoongemaakt. De schoonmaakster weigerde om het appartement (nr. 22) schoon te maken, We zijn toen zelf het apt. gaan schoonmaken. Op de grond lagen vuile lakens en de bedden waren niet verschoond. De keuken liep over van de mieren. De pannen waren smerig. We hebben toen zelf schoonmaakmiddels gekocht en zelf het apt. schoongemaakt. We hebben van al deze troep foto's gemaakt en zullen dit bij onze reisbureau afleveren. Dit apt. complex is helemaal af te raden.

• 6simone07-08-2006

het is een best goed appartement.. er is veel ruimte en je zit erg dchtbij het strand.. alleen is het wel jammer dat het wel 10 minuutjes lopen is naar het uitgaansleven!! het was wel jammer dat wannner je je gedouched had dat dan de badkamer vol liep met water! maar wij hebben hier on sprima vermaakt, het valt allemaal reuze mee (luister niet naar al die verhaaltjes, want dat is onzin)

• 6simone07-08-2006

het valt allemaal reuze mee!! je hebt echt heel veel ruimte! het was alleen jammer dat wanneer je je gedouched had dat de hele badkamer dan nat was en dat de douche koud was wanneer de 2de wilde gaan doucehn!! maar wij hebben ons prima vermaakt hier en niet teveel op de verhaaltjes letten dat het allemaal ranzig is, want dat valt echt reuse mee allemaal

• 2Mark30-07-2006

Het is een appartement waar je niet te veel van moet verwachten. Wij moesten bijv. het toilet doorspoelen d.m.v. de klep van de spoelbak af te halen. Verder zou ik niet zelf koken in het appartement, maar gewoon gaan uiteten, want het was niet allemaal zo hygiënisch meer. De ligging is verder helemaal prima. je bent in honderd meter op het strand, alleen als je naar de disco's wilt gaan moet je nog een stuke je lopen. Het uitzicht is ook niet alles, maarja daar merk je verder niets van als je er toch alleen maar in slaapt. Mijn conclusie is dat het misschien iets te duur is voor wat je krijgt, maar verder is er mee te leven, want ik heb evengoed een super leuke vakantie gehad.

Gereisd in juli 2006

• 1iboya27-07-2006

SLECHT SLECHT SLECHT, Als je hier in Dit Appartement gaat boeken dan zit je heel erg slecht, 6 vrienden van me zus zijn er geweest en ik trouwens ook 1 dag geslapen nou ik had de volgende dag gewoon rugpijn van de bedden, en het stinkt er, en de douches en gasfornuis was bij ons kapot moesten we bij de buren koken en douche, Nou het was gewoon treurig, maar gelukkig na 3 dagen hebben we een veel ruimere appartemet gehad met 5 slaapkamers en 4 douches, me zus heeft haar zelf wel vermaakt met de rest van de vrienden, maar Als je in Seven Seas Gaat Boeken dan ben je heel ver van huis, wat een slechte appartement en als je even tegen de muren leunt dan komen de brokstukken er al vanaf, zo een rotzooi is het daar, nou voor de rest heeft me zus het heel erg naar de zin gehad ondanks met alles.

• 1ruth gruntjes12-07-2006

erg oud en vervallen appartement. erg vies en ook veel spullen miste erg. de ruimte was goed. ondanks alles hebben wij ons super goed vermaakt!

• 1Nathalie30-06-2006

slecht,slecht.HIER NIET BOEKEN!!! 500 euro de man gewoon WEGGEGOOID! oude bedden, slechte keuken,Douche kapot! Strand en winkels wel dichtbij. deuren kapot!alles! geen uitzicht

Gereisd in juni 2006

Appartement Seven Seas info