Hotel Santa Rosa ***

Hotel Santa Rosa
7,7

19 reviews over Hotel Santa Rosa in het Nederlands

Romy, 27-11-2017

Samen met vriendinnen een hele fijne vakantie gehad. Kamer was top en schoon, het eten was prima en lekker, personeel was aardig, elke dag schone handdoeken en een goedwerkende airco die niks kostte. Het strand was op loopafstand, de strip iets verder lopen, maar alsnog prima te doen. In de straat naast het hotel zaten verschillende supermarkten en winkeltjes. Verder was er een leuk zwembad op het dakterras voor wanneer je het strand zat was. 's Avonds staan er in de lobby beveiligers die onwijs vriendelijk waren. Ik zou hier zeker terug komen! Voor jongeren een echte aanrader.

Fantastisch!

Corlinde, 27-11-2017

Een super schoon en net hotel. Heel vriendelijk geholpen. Eten is ook prima en verschillend. Airco deed het top en was geheel kosteloos. Balkon is ook erg handig en knus. Elke dag handdoeken en een schoonmaker. Leuk zwembadje op het dakterras. Strand en supermarkten binnen een paar minuten bereikbaar. Strip op 10 minuten loopafstand. Een echte aanrader voor jongeren. Wel beveiliging aanwezig maar die zijn heel vriendelijk.

Oké

Li, 2-10-2017

Het hotel ligt vlakbij de zee en een gezellige winkelstraat. De strip is wel wat verder lopen, dit maakt ook dat het 's nachts rustig is in de buurt.

De service was op zich prima, maar er mag naar mijn mening nog wel wat aan de onderlinge communicatie gedaan worden en de gastvriendelijkheid bij de receptie mag ook wel wat meer. We moesten meerdere keren lang wachten totdat we geholpen werden.

Het eten is prima qua kwaliteit.

Kamer schoon en eenvoudig.

Zwembad is erg diep, daardoor zullen de wat kleinere mensen niet kunnen staan in het zwembad. De rand is van kleine steentjes, wat het niet zo comfortabel maakt om op de rand te zitten.

Prima hotel voor het geld wat je betaalt

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Rosa voor je op een rij gezet:

pas op voor de airco's!!!!!!!

rik, 22-7-2017

wij waren met een groep van 19 man en iedereen was ziek , ik zelf keek ook in de airco en hij zag er super vies en oud uit , verder was het hotel goed! het ontbijt was tedoen maar avond eten was niet te eten terwijl ik geen moeilijk persoon ben . de schoonmakers zijn super aardig geen problemen mee gehad! me kamer was altijd super schoon !

fantastisch

Dhr v/d Bos, 16-5-2017

Voor herhaling vatbaar.Voor ieder wat wils ,fijn hotel.Super

Goed hotel

MF, 10-5-2016

Min : anno 2016 en **** geen gratis wifi en kluis op de kamer.

: eten dikwijls lauw (mid + av)

: geen parasols op dakterras

Plus: Vriendelijk

: proper

: NL-talig (receptie)

: dicht bij zee & centrum

: avond animatie

: democratische prijzen in de bar

: vervoer (bagage & mensen) van en naar opstapplaats

Perfecte plek!

Henk en Ellen, 5-10-2015

Het is een hotel midden in het centrum en 300 meter van het strand, beter kun je het niet treffen. Prima kamer en uitstekende keuken met gevarieerd eten. Heerlijk zwembad op het dak met een leuk uitzicht over Lloret de Mar. Daar is tevens een bar te vinden waar je voor redelijke prijzen een drankje kan bestellen. S'avonds om de avond een thema-avond in het restaurant en soms wat entertainment bij de zwembadbar. Kortom wij hebben het her prima naar ons zin gehad, mede dank zij het mooie weer!

centraal gelegen

Marianne, 5-6-2015

Jammer dat er geen koelkastje in de kamers aanwezig is.

Geen parasols bij zwembad groot minpunt.

Het eten hebben wij als onder de maat ervaren.

De kledingregels bij het diner zijn discriminerend: heren met een broek net op hun knie wordt gevraagd een langere broek aan te trekken, dames met korte broeken waar de billen nog net niet uitvallen worden wel gewoon toegelaten, ook het dragen van shirts met armsgaten tot hun middel mogen zo de eetzaal in.

Prima hotel

Lies, 16-8-2013

Het hotel heeft een prima ligging; midden in het centrum en 2 minuten lopen van het strand. Ligt in een rustige straat. Voor oudere kinderen ligt het uitgaansleven op een afstand die goed te doen is. Het hotel is ruim, schoon en het personeel is vriendelijk. De kamer was wat klein met 2 volwassenen en 2 grotere kinderen. Ontbijt was goed, diner niet; wij zijn toch maar buiten het hotel gaan eten en bij het diner aangepaste kleding. Het zwembad was prima, maar is niet kindvriendelijk, te diep en geen kinderbadje apart. Prima vakantie gehad in Santa Rosa.

Echt een aanrader!!

amber, 21-7-2012

Wat een super hotel is dit, ben net terug gekomen en ik zal zeker nog eens terug gaan.Santa Rosa heeft een fantastische ligging: 2 min van het strand, 1 min van de winkelstraatjes en boulevar. Mooi en groot hotel met hele prachtige binnenkomst. Grote nette kamers van alles voorzien, goed werkende ingebouwde airco, super vriendelijk personeel, een goed varrierend ontbijt. Ik ben zeer tevreden..!

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Rosa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Santa Rosa in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Santa Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Santa Rosa scoort een 7.69 uit 10 op basis van 22 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: