Camping Santa Elena Ciutat

4,7

Matig

26 reviews over Camping Santa Elena Ciutat in het Nederlands

Prachtig zwembad en vlakbij het centrum

Jacky
10-2-2018

Deze camping heeft een slecht imago voor wat betreft de jongeren in het hoogseizoen. Wij hebben echter nog nooit iets vervelends meegemaakt. Natuurlijk gebeurd er wel eens wat iemand stak bij aankomst vuurwerk af maar meteen was de bewaking er bij. In het zwembad heb je alle tijd om baantjes te trekken en het eten op het terras wordt ook steeds beter, (wij komen hier namelijk al jaren).

Pizza en kip aan het spit is ook erg lekker. Bij de receptie spreekt men nederlands en is altijd bereid om je te helpen.

Fantastisch, ga in juni 2018 weer

Speurhondenschool Havixhorst Martin Severin
6-12-2017

Met de camper en hond Foppe een weekje [helaas maar] gebleven. Super mooie rustige standplaats, zeer sympathiek personeel, fijn zwembad en lekker en zeer betaalbaar eten. De weg oversteken en dan kom je in een schitterend natuurgebied met mooie baai waar we konden zwemmen.Ik kan er absoluut niets negatiefs over zeggen. Wij hebben zelf een camping [hondencamping De Havixhorst bij Meppel] dus ik weet hoe moeilijk het is om gasten tevreden te stellen, echter de zeer negatieve reviews over de camping is m.i. absurd.

zonde, zonde, zonde

keultech
30-8-2017

de receptie, receptie medewerkers waren behulpzaam, zwembad zag er goed uit, er werd van alles georganiseerd.

Maar er waren veel, heel veel, los geslagen jongeren, die de boel sloopten, vervuilden en enorm luidruchtig waren, met name na 23.00 tot 6.00 uur 's nachts.

De nachtwakers deden veel te weinig om de rust te bewaren op de camping.

Schoonmaaksters liepen door de sanitair gebouwen zonder deze goed schoon te maken, en waren te weinig schoonmakers aanwezig.

Met name het niet bewaken van de campingregels was erg storend.

de camping kan enorm aantrekkelijk gemaakt worden door de jongeren te weren. en meer een betere huurobjecten te stationeren.

daarnaast is samenwerking met grotere vakantie organisaties zoals touroperator noodzakelijk om niet ten onder te gaan.

echt zonde van een camping met mogelijkheden.

G

Vreselijke camping!

Karin
7-8-2017

Tot smorgens vroeg harde muziek en luidruchtige franse jongeren.

De 1ste avond deed de bewaking er wat aan maar daarna ze niet meer gezien.

Oude reviews (archief)

snap er niets van

ingevossen78@hotmail.com
7-8-2016

Mooie camping met grote plaatsen. Veel bloemen, prima sanitair en een goed zwembad. We zijn naar 2 dagen weer vertrokken. Er stond nl. bijna niemand op de camping. Er was ook entertainment maar helaas geen mensen.

Echt raar want het is een prima camping.

Goede camping

Ajb kinds
19-8-2014

Ik ben dit jaar hier geweest een tent gehuurd de camping kreeg geen goede recensies ik wil dit tegen spreken het is een mooie camping met goede gratis douches goed supermarkt hele lekkere chocolade broodjes goede Nederlandse receptie mevrouw molenschot sprak Nederlands en hielp goed als er wat was melde je dit en dan werd er actie ondernomen ook werden er om de andere avond shows gegeven voor het restaurant lopen ook veel nachtwachten rond besef we dat het een camping is waar ook veel jongeren komen dus is er wel eens een beetje lawaai maar dat hoort er bij in Lloret al met all een hele mooie camping met goede voorzieningen en mooi zwembad

Stinkende, vieze camping aan drukke autoweg!

Gerda-en-Dirk
4-8-2013

Wat een vieze, stinkende camping!!! Toiletten met geur en uitwerpselen op 4!!! toiletbrillen. Schreeuwende jongeren tot 4.00 uur waar de bewaking niets aan doet. Eerste avond eten besteld op terras maar was rauw en koud. Zijn volgende dag meteen vertrokken naar een andere camping, camping Lloret Blau welke in centrum en dichtbij het strand en discotheken lag en een geweldige vakantie verder gehad.

Jongerencamping in hoogseizoen.

Toon
20-6-2011

Zo te lezen is er nog niet veel veranderd in 20 jaar. Santa Elena is natuurlijk de jongerencamping van Lloret De Mar. Ook wij hechtten destijds niet aan rust en comfort. Bovendien was je er alleen savonds en snachts (smorgens..) een paar uur. Op loopafstand van Lloret en aan de drukke weg naar Blanes. Veel nationaliteiten en vooral veel lastige Fransen en Italianen. Gelukkig bijna geen Engelsen. De Nederlanders en Duitsers waren wel leuk. Ook ik heb herinneringen aan lange rijen wachtenden voor de douche, niet helemaal schoon sanitair, inbraken en vechtpartijen, maar toch ook wel aan leuke avonden voor de tent met een groep. Maar, zoals gezegd je was er weining. Wij waren er terecht gekomen omdat we wel even dachten een appartement op de bonnefooi te regelen in juli. Dat lukte niet, dus tent gekocht in Gerona en hier naartoe. Zoals meerderen zeggen: in hoogseizoen absoluut GEEN gezinscamping, misschien in voor- en naseizoen misschien wel leuk. Zwembad wel OK trouwens.

Perfect voor Lloret

Van Noten Peter
11-11-2008

We gaan al enkele jaren naar deze camping en hebben er nog nooit klagen van gehad. Als er mensen met kinderen klagen kunnen we het verstaan daar je wel in Lloret verblijft en niet op een familie-vakantie. Dat weet je op voorhand. Lloret is voor de jongeren en (met alle respect) niet echt voor gezinnen. Deze Camping is zéér goed geschikt voor hetgene er verwacht wordt.

Sanitair = elke dag onderhouden, bar/resto = meer dan genoeg, supermark aan voordelige prijzen, en dit allemaal op max. 200 meter afstand.

Voor ons steeds weer een plaats om terug te keren. Maar idd. niet voor gezinnen met kinderen, nu ja, zoals ik al zei, je gaat NIET naar Lloret voor een gezinsvakantie.

smeriger dan smerig

barbe
11-8-2008

zijn dit jaar op de camping geweest van 01 08 tot 09 08 08,voor gezinnen met kinderen is dit een dikke nul .veel fransen die de boel op stelten zetten en gewoonweg geen respect hebben alles vuil vies en smerig achter laten . nooit meer je moest je verstand op nul zetten om je hier te durven wassen in de douches

fam vac met 3 kinderen ronduit vuil en smerig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Santa Elena Ciutat in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Santa Elena Ciutat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Santa Elena Ciutat scoort een 4.73 uit 10 op basis van 43 reviews.