Camping Santa Elena Ciutat

4,7

Matig

43 reviews over Camping Santa Elena Ciutat in het Nederlands

Prachtig zwembad en vlakbij het centrum

Jacky
10-2-2018

Deze camping heeft een slecht imago voor wat betreft de jongeren in het hoogseizoen. Wij hebben echter nog nooit iets vervelends meegemaakt. Natuurlijk gebeurd er wel eens wat iemand stak bij aankomst vuurwerk af maar meteen was de bewaking er bij. In het zwembad heb je alle tijd om baantjes te trekken en het eten op het terras wordt ook steeds beter, (wij komen hier namelijk al jaren).

Pizza en kip aan het spit is ook erg lekker. Bij de receptie spreekt men nederlands en is altijd bereid om je te helpen.

Fantastisch, ga in juni 2018 weer

Speurhondenschool Havixhorst Martin Severin
6-12-2017

Met de camper en hond Foppe een weekje [helaas maar] gebleven. Super mooie rustige standplaats, zeer sympathiek personeel, fijn zwembad en lekker en zeer betaalbaar eten. De weg oversteken en dan kom je in een schitterend natuurgebied met mooie baai waar we konden zwemmen.Ik kan er absoluut niets negatiefs over zeggen. Wij hebben zelf een camping [hondencamping De Havixhorst bij Meppel] dus ik weet hoe moeilijk het is om gasten tevreden te stellen, echter de zeer negatieve reviews over de camping is m.i. absurd.

zonde, zonde, zonde

keultech
30-8-2017

de receptie, receptie medewerkers waren behulpzaam, zwembad zag er goed uit, er werd van alles georganiseerd.

Maar er waren veel, heel veel, los geslagen jongeren, die de boel sloopten, vervuilden en enorm luidruchtig waren, met name na 23.00 tot 6.00 uur 's nachts.

De nachtwakers deden veel te weinig om de rust te bewaren op de camping.

Schoonmaaksters liepen door de sanitair gebouwen zonder deze goed schoon te maken, en waren te weinig schoonmakers aanwezig.

Met name het niet bewaken van de campingregels was erg storend.

de camping kan enorm aantrekkelijk gemaakt worden door de jongeren te weren. en meer een betere huurobjecten te stationeren.

daarnaast is samenwerking met grotere vakantie organisaties zoals touroperator noodzakelijk om niet ten onder te gaan.

echt zonde van een camping met mogelijkheden.

G

Vreselijke camping!

Karin
7-8-2017

Tot smorgens vroeg harde muziek en luidruchtige franse jongeren.

De 1ste avond deed de bewaking er wat aan maar daarna ze niet meer gezien.

snap er niets van

ingevossen78@hotmail.com
7-8-2016

Mooie camping met grote plaatsen. Veel bloemen, prima sanitair en een goed zwembad. We zijn naar 2 dagen weer vertrokken. Er stond nl. bijna niemand op de camping. Er was ook entertainment maar helaas geen mensen.

Echt raar want het is een prima camping.

A banir !

David M.
17-8-2015

Camping à éviter ! Les bungalows sont comparables à des cabanes en bois, matelas inconfortables, pas d'isolation, eau chaude une fois sur deux, forte odeur de cigarette due aux femmes de ménage qui fument durant leur service, mégots et toutes sortes d'ordures parsemées autour du bungalow... Le pire concerne les vigiles, d'une agressivité démesurée, qui n'hésitent pas à se munir de couteaux et à les lancer directement sur les bungalows de jeunes (un peu) bruyants en les menaçant de les emmener au poste de police.

En revanche la piscine est agréable, et les plages aux alentours sont très belles.

En bref, si vous venez en famille, évitez ce camping pour le bruit permanent, et si vous êtes un groupe de jeunes, évitez ce camping aussi car les vigiles sont insupportables et vous passerez une mauvaise semaine à coup sur.

Arrivée le Samedi,voler fait le dimanche de 14h et 17h (portable, appareil photo et usurpation CB = 700 euros de débité) dans le bungalow sans EFFRACTION. Plusieurs voisins se sont faits volé de la même manière. La police est venue constater et ont confirmé qu’il n’y avait pas d’effraction, qu’il devait exister des doubles des clefs ou un pass.

Nous en avons parlé à la réception qui nous ont dit n’avoir jamais de vol, alors que des employés et la police nous ont dit qu'ils avaient de nombreuses plaintes.

On a supposé qu’il s’agissait des doubles des clefs volés ou utilisé par le personnel, la réception a dit qu’il y avait qu’une clef. Quand ils sont venus changer notre verrous il y en avait 3.

A l’entrée il y a des barrières avec détection de plaques, mais à 100m une rue donne accès à la ville, sans barrière, sans vigiles, sans caméras…

Directeur considération pour ces clients, il a d’autres campings

premiere et derniere fois

DELPLANQUE
22-8-2014

J'ai séjourné avec mes filles, je ne me suis pas du tout senti en sécurité.

le logement plus que primaire. Une tente avec aucun équipement de cuisine juste assiette couvert , verres et une poêle. c'est tout!!!

Camping extrêmement bruyant, les jeunes font la fête toute la nuit et ne respecte pas les autres. L'alcool coule à gogo donc vous pouvez imaginer.

La tente n'a pas résisté à la pluie donc inondation...

En revanche belle piscine mais super froide.

Camping à éviter si on veut un peu dormir et se reposer.

Goede camping

Ajb kinds
19-8-2014

Ik ben dit jaar hier geweest een tent gehuurd de camping kreeg geen goede recensies ik wil dit tegen spreken het is een mooie camping met goede gratis douches goed supermarkt hele lekkere chocolade broodjes goede Nederlandse receptie mevrouw molenschot sprak Nederlands en hielp goed als er wat was melde je dit en dan werd er actie ondernomen ook werden er om de andere avond shows gegeven voor het restaurant lopen ook veel nachtwachten rond besef we dat het een camping is waar ook veel jongeren komen dus is er wel eens een beetje lawaai maar dat hoort er bij in Lloret al met all een hele mooie camping met goede voorzieningen en mooi zwembad

plus jamais

fabrice dubois
8-9-2013

Faut pas y aller pour passer de bonnes nuits. Bruyants jeunds incorrects vis a vis des familles. Ambiance jour sympa, nuit c est un cauchemar les j eunes parlent comme en plein jour, drogue alcool energie delinquante! Limite pas en securite. Le personnel sympaet femme de menage courageuse les toilettes pas propres des filles . Personnes aux animations du camping bien dommage. Nuit agitee par les sirenes d ambulances bref pas terrible. Heureusement les plages pour belles vues et repos. Ce n est pas un camping familial. Reservation d une tante trop vieillie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Santa Elena Ciutat in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Santa Elena Ciutat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Santa Elena Ciutat scoort een 4.73 uit 10 op basis van 43 reviews.