Hostel Santa Ana

16 reviews over Hostel Santa Ana in het Nederlands

Tijd van me leven.

ibrahim
4-3-2011

Ik moet zeggen dat als je comfort en veel luxe wil moet je hier misschien niet zijn maar als je echt zeer vriendelijke medewerkers/eingenaars wil ontmoeten is dit je plek.

Ik heb hier bijna twee maanden in de de studio op de begane grond gewoond tijdens mijn zomer job daar. Deze mensen zijn echt supervriendelijk en behulpzaam in alles en nog wat. Dat kanje van een hoop andere spaanse daar niet zeggen.

een toppertje hier en zal ze nooit vergeten.

Gereisd met vrienden in juni 2006

Santa Ana niet voor herhaling vatbaar!

Ans Geene
30-8-2010

Erg strenge en onvriendelijke gastvrouw en we kregen net zoals vele anderen de borg van €50 niet terug! Beslist geen aanrader!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

Klein maar fijn

Patricia
13-7-2009

Kleine kamers met weinig inhoud, geen zwembad, maar de ligging is redelijk.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Redelijk

Luuk
15-6-2009

Ik ben er met 23 vrienden (17-19 jaar) geweest en we hadden 4 personen per kamer. Dat is rijkelijk veel. Twee moeten er namelijk op de bank slapen die naast dat hij erg vervelend slaapt ook erg klein is en midden in de 'huiskamer' staat. Het keukentje was erg klein maar werkte prima. Het balkon was klein maar je kon er met 4 man zitten.

Het personeel was af en toe streng maar er is niets gestolen zover ik weet en ze waren ook erg behulpzaam. Uiteindelijk heeft hun streng zijn er voor gezorgd dat we bijna alle borg terugkregen. Van een slechte nachtwaker hebben we niets gemerkt.

Uiteindelijk niet slecht voor wat je ervoor betaald maar een beter bed zou erg fijn zijn.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Wat een topper!

Harry
15-1-2009

Een echte toplocatie! Zelden zo relaxte vakantie gehad. Aardige mensen en goede voorzieningen. Het liefst bleef ik er wonen:).

Groeten

Harry

Gereisd met vrienden in januari 2009
2008

Verschrikkelijk Ontbijt

Anouk&Wouter
2-9-2008

Graag nog keer, mits met uitstekend ontbijt!!

Brrodjes waarmee je een raam kon ingooien, ham van de grond en oude geitenmelk.

Gereisd met partner in augustus 2008

erg vriendelijk personeel

miranda
15-7-2008

Ik ben net terug van dit hotel, ik ben er erg tevrden over! er waren geen mankementen en het personeel was echt heeeeel erg lief, wat je in lloret niet vaak tegenkomt(en na 4 hotels weet ik dat wel;)) je moet gewoon gedag zeggen en af en toe een praatje maken, dan doen ze alles voor je! ik had geen sleutel en wou me vriendin niet wakker maken, en die oude man liep met een reserve sleutel met me mee. het eten heb ik niet geprobeert, ik ben geen ochtendmens. Ik gebruik mijn hotel alleen om te slapen en te douchen, en daar is het echt perfect voor. Het enige minpunt is dat je niemand kan mee nemen, en er geen zwembad is, maar je kan bij genoeg andere hotels gebruik maken van hun zwembad. Het koud water uit de douche, heb ik niks van gemerkt. Ik ben zeeeer tevreden over het personeel, die hebben een kaartje van me gehad de laatste dag.

Gereisd met vrienden in juli 2008

Radstake
28-1-2008

Het is een eenvoudig hotel. Personeel is erg aardig en behulpzaam. Je kunt dag en nacht het hotel in. Het hotel is een echt jongerenhotel met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd met vrienden in juli 2005
2006

Woorden die het verblijf het beste omschrijven zijn: minimalistisch, niet ingesteld op jongeren (te denken valt aan: geen lawaai) en irritant personeel. Vooral de(daar werkzame) bezopen,moppelende oude opa was zeer irritant te noemen. Om nog maar niet te spreken over de huisbazin. Met minimalistisch bedoel ik: geen koelkast (tip: neem die van huis mee), geen keuken. Je moet het doen met een slecht bed en mits je geluk hebt een balkon. De douche is qua waterstraal niet eens zo slecht maar van warm water hebben ze daar nog nooit gehoord. Misschien een beetje overdreven, maar wanneer veel mensen tegelijkertijd douchen zal er slechts koud water uit komen (aldus de verklaring van de huisbaas). Wij zaten echter 's nachts ook geregeld zonder warm water. En tot slot: haal geen geintjes uit met de schoonmaaksters, want ze nemen revanche! Gelukkig, in ons geval, is er geen eigendom ontvreemd.

Gereisd anders in augustus 2006

ik ben hier 3 weken terug geweest

Saskia
19-8-2006

ik ben hier 3 weken terug geweest.. dit hotel raad ik niemand aan het is afschuwlijk.. de kamners opzich waren bij ons best redelijke.we hadden wel goede bedden..maar ik heb veel andere mensen gehoord over hele slechte bedden. de mensen die daar werken kunnen je vakantie echt verzieken.. het is afschuwlijk het lijkt wel een internaat.. nooit heen gaan ..!!!

Gereisd anders in augustus 2006

Hostel info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Santa Ana in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Santa Ana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.