Appartement Santa Ana II

• Onvoldoende: 1 - 5

Top!

Sophie
28-7-2016

Mooi schoon appartement, ook erg ruim. Ze zijn wat streng maar als je je normaal gedraagt is er niks aan de hand. Ligging was top, net buiten het centrum zodat je als je wilt snachts een beetje rust hebt, maar met 5 minuutjes lopen zit je al op de strip. Het ligt wel op de helft van een helling.

Top!

melanie
1-2-2016

Mooi appartement voor wat je betaald. veel ruimte.

op het balkon stond een grote soort ventilator van de airco waardoor het niet fijn was om te zitten maar je kon prima binnen zitten was ruimte genoeg.

Het was schoon en er was vriendelijk personeel. mooie plek om te verblijven.

Aanrader!

Lisette
23-1-2015

Ik ben hier vorige zomer geweest met 3 vriendinnen, het was echt heel leuk. Voor weinig geld een schoon, groot appartement met hele vriendelijke schoonmaaksters, receptionistes en bewaker. Je moet je wel normaal gedragen omdat er tegenover het appartement mensen wonen en je mag ook geen extra mensen meenemen 's avonds naar je kamer maar dat maakte voor ons niet zoveel uit.

Een aanrader

franz van bokhoven
6-8-2012

Dit was een perfecte vakantie in een perfect appartement.Helemaal geen onvriendelijke gezichten meegemaakt. Waren juist heel behulpzaan.

Zeer ruime kmer sanitair prima,schoon en een lekker balkon waar je savonds lekker een drankje kon drinken.

toch nog 2 negatieve puntjes: in de folder stond dat er een barretje in het appartement zou zijn,niet dus is al paar jaar weg. Verder moet je er geen kaaten aan de balie afgeven die je wil versturen wij waren er op 22 juni en op 25 juni kaarten voor Nederland afgegeven, nooit meer doen het is nu 6 augustus en ze zijn er nog steeds niet. Maar verder komen wij daar nogwel eens terug. Een echte aanrader,zeker kwa prijs en netheid.

goed te doen

Bo!
28-8-2010

Dit is een goed appartement voor jongeren, het ligt aan de rand van het centrum maar het is nog geen 10 minuten lopen naar bekende discotheken. Verder is de bewaking wel erg streng en niet aardig.Je moet echt stil zijn 'snachts, dat is wel een minpunt, maar ik denk dat dat bijna in alle jongerenappartementen is. Verder spreken ze bijna geen engels, behalve een vrouw, dus daaraan moet je dingen vragen. Het appartement is verder super groot! En het is betaalbaar voor jongeren! Kortom echt een aanrader!

Aanrader, Top appartement!

martyn
13-8-2010

we zijn met 4 jongens (18-19 jaar) een weekje in dit appartement verbleven.

bij aan komst werden we geholpen door een vriendelijke vrouw die gebrekkig engels sprak.

de kamer was super mooi, modern en schoon.

er was wel een mankement de balkondeur kon namelijk niet op slot, dit hebben we gemeld en het werd 2 dagen later gemaakt.

Als je een stukje na beneden liep was je al in de winkelstraat en om de hoek was een supermarkt. de hoofdstraat was vlak bij en als je die straat uit liep kwam je bij het strand, dat was zo'n 10 min lopen maar er was genoeg te zien onderweg dus het was echt niet ver.

de eigenaar was wel streng maar je kon wel op het balkon praten zo lang je maar niet stond te schreeuwen.

Alleen meiden mee nemen na je kamer ging niet het is ons een keer gelukt, maar de 2de keer stond de eigenaar plots in onze kamer en stuurde de meiden weg.

bij vertrek was alles in orde en kregen de borg (€200) gewoon terug.

dus mocht je na LLoret gaan is dit appartement echt een aanrader!

Mooi appartement!

Heleen
26-4-2010

Ik ben hier in juli 2008 geweest en het is een super ruim appartement met een groot balkon. De badkamer is ook erg groot en je hebt een bad wat heel chill is!

Dit app. was echt luxe maar de huisbaas is inderdaad wel erg streng...

Hij was erg bekend in het hotel en iedereen wist dat je voor hem uit moest kijken, maar aan de andere kant geeft het ook wel een veilig gevoel. Het was overigens wel een aardige vent en dat hij allemaal dingen jatte (vorige reacties) is bullshit!

Op het laatst was er inderdaad wel wat gezeur met de borg, ze vonden het moeilijk om de borg terug te geven..

Voor de rest had het appartement wel ietsjes meer in het centrum mogen liggen, maar de loopafstand was te doen en je kan als je nog een stuk omhoog loopt 's ochtends vers stokbrood en broodjes halen!

Ook is er tegenover het appartement een zwembad waar je gebruik van kan maken met een cocktailbar!

Een echte aanrader.

nooit meer!

Marloes
18-1-2010

Vorig jaar met 8 chickys hier geweest.

Op het eerste gezicht een super mooi appartement, Mooie keuken, ruime woonkamer, balkon waar je we met zn 8e net konden zitten.

De slaapkamer was goed en de badkamer/douche ook. Alles was schoon etc.

Nadeel is dat je een week met 2 handoeken moet doen en dat de kamer tussendoor nooit schoongemaakt.

Toch heeft dit appartement uiteindelijk onze vakantie verpest. Lekker op het balkon indrinken zat er niet in, want de huisbaas is wel zo verschrikkelijk streng dat je niet eens met elkaar durft te praten. een muziekje aanzetten is er al helemaal niet bij.

Na 3 dagen moesten we er eigenlijk uit. maar na lang praten (thank god dat mijn vriendin spaans spreekt) & reisleiding mochten we uiteindeijk toch blijven.

Ze proberen ook geen engels te praten.

Je kunt met jongeren die iedere nacht gaan stappen niet verwachten dat ze muisstil terug komen. waardeloos.

Borg hoef je ook niet terug te verwachten.

Kortom, voor een groep(je) jongeren: NIET DOE

leuk als je van rust houd

karlijn
29-8-2009

mooi appartement maar ze zijn er absoluut niet vriendelijk en erg streng. over de kamers niks te klagen zag er mooi en schoon uit.

Dit nooit meer

Marco
    13-8-2009

Ben terug uit een week lloret met een paar vrienden. Alles ziet er prima en modern uit. Airco 24 uur per dag. Nieuwe handdoeken voor 3 euro, dus daar is niet veel over te zeggen. Ze zijn snachts echt van de stilte (je bent en zo uitgetrapt), waar ik geen bezwaar tegen heb. het kan ook gezellig zijn zonder kabaal, en je komt tenminste aan je weinige slaap toe.

Alles leek koek en ei tot en met het uitchecken. De dag dat we weg gingen gingen er nog ca. 30 andere nederlanders weg, en er werd PER APPARTEMENT 25 van de 100 borg ingehouden omdat een onbekend persoon met stift op de muur in de gang had geschreven. Wij hebben hier van wat van gezegd, en het personeel reageerde extreem agressief (bijna fysiek) omdat wij dit onterecht vinden. Uiteindelijk is reisorganisatie en zelfs de politie erbij gekomen, maar ze hebben voet bij stuk gehouden.

We hebben een aantal aanbieders voor Santa Ana II voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Santa Ana II in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Santa Ana II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Santa Ana II scoort een 7.83 uit 10 op basis van 28 reviews.