Hotel Rosamar Garden Resort

Hotel Rosamar Garden Resort
8,1

15 tips over Hotel Rosamar Garden Resort

H Jacobs, 14-7-2015
Een tegenvaller dit jaar was dat de Nederlandse-Belgische zender BNT niet meer te ontvangen was. Hopelijk als we in September terug komen is deze zender weer te ontvangen!
Danny, 9-5-2015
Vraag naar Katarina of Fina(Nederlands) als je ter plekke hulp nodig hebt; zij kunnen heel veel regelen(denk aan taxi's, excursies, restaurants in omgeving en natuurlijk de mogelijkheden in het hotel...
Natasja van Zelst, 9-5-2015
Het hotel ligt overal dichtbij. In 5 minuten ben je in het centrum en in 2 minuten bij het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Rosamar Garden Resort voor je op een rij gezet:

Adriaan, 27-8-2014
Op het einde van het strand zit een cocktailtentje. Hier wordt je glas een feest. Of je een cocktail besteld of een glas cola er wordt bij beide een feestelijk glas aan het strand.
Peter, 12-8-2014

Der Wurstmeister aan de boulevard. Heerlijk stokbroodje met Duitse Bratworst in klein en groot formaat.

Kamer aan zwembadzijde vragen (i.v.m. geluidsoverlast voorzijde)

Zadinia, 25-7-2014
Als je even de moeite neemt kun je prima in de buurt parkeren, scheelt enorm veel parkeergeld.

Flip, 13-6-2014
voor de sportieve wandelaars (zonder hoogtevrees) loop de route lang de kust/rotsen naar Tossa de Mar, deze begint bij het kasteeltje.
Van de Veen, 2-6-2014
Personeel aan de receptie, en bar, erg vriendelijk, en behulpzaam.
gino, 13-7-2013
op het einde van het strand heb je en drink dat de zoo heet heel gezellig. je moet zeker met de bood naar tossa de mar gaan wanneer er markt is heel leuk.
Jana crapoen, 23-8-2012
op dinsdag is er een mooie markt.