Hotel Rosamar Garden Resortsterstersterster

7Goed

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Lloret de Mar

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Rosamar Garden Resort voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Rosamar Garden Resort in Lloret de Mar is een leuke gezinsbestemming door de zwembaden met glijbanen en de enthousiaste animatie. Bij de zwembaden zijn ook genoeg ligbedjes beschikbaar. In dit all inclusive hotel is het eten lekker en zijn ook cocktails inbegrepen. Het centrum van Lloret de Mar en het strand liggen op 5 minuten lopen.

583 reviews over Hotel Rosamar Garden Resort

• 2019
    7Nicky27-09-2019

Russisch schreeuwparadijs

Eergister terug gekomen. Nooit meer. Hotel op zich is redelijk netjes en je bent op zich snel op strand en in het dorpje. En de mensen in de bediening en receptie zijn aardig. Bedjes zijn wat kort voor de gemiddelde Nederlander (140×180) Maar goed, is maar voor een weekje. Wel redelijk schoon op 1e gezicht. We hadden pech met de kamer. Direct naast de lift en tegenover het trappenhuis waardoor de hele dag en nacht iedereen voor je deur staat. De gangen zijn hol en galmend. De hele nacht gillende jankende schreeuwende kinderen ( horen die niet gewoon te slapen snachts?) Dronken Britten en zeer luidruchtige Russen. Er is eten genoeg. Op zich elke dag wel iets wat je lekker vind. Sowieso heb je elke dag patat bij je ontbijt! Maar het hotel zit vol russen en Britten en die zijn echt aso met eten. Borden vol blijven staan, eten over de vloer en je wordt aan de kant geduwd. Kinderen die tussendoor rennen en janken. Nee dankjewel.

Montse Vilella - Director of Rosamar Hotels, Directora General, 30-09-2019

Dear Nicky, We are grateful to you for your comments on our hotel. Our team works to offer a pleasant stay to all our guests, and by expressing your opinion you help us to do so. We are sorry to hear that the behaviour of some of our costumers bothered you. Thank you for trusting us. We hope we can welcome you again at some point. Sincerely,

Gereisd met partner in september 2019

• 6Lau & Wou10-09-2019

Mooi op eerste gezicht, oud/achterstallig daarna

Het is op het eerste gezicht een prima resort. Goede locatie, mooie ontvangst en prachtig zwembad. Wanneer je een paar dagen bent en je voorbij de eerste indruk kijkt is het wel wat vervallen/oud. De appartementen zijn smoezelig, lichten doen het niet, kranen lekken, randen zijn schimmelig en deuren kraken en klemmen verschrikkelijk. Eerst hadden we een appartement met uitzicht op het zwembad, prachtig, maar met kleine kindjes niet handig. De muziek en animatie gaat tot laat door en geeft veel overlast. We zijn verhuisd naar stille zijde van het gebouw, iets beter qua muziek e.d., echter is het gebouw heel gehorig en andere gasten niet echt sociaal. Bij van het avond/nachtprogramma gaan volwassenen schreeuwend, huilend en luid zingend door de gangen, knallen deuren en worden meubels verschoven...... Weer wakkere kindjes dus...

Montse Vilella - Director of Rosamar Hotels, Directora General, 24-09-2019

Dear Law and Wou, We want to thank you for your comments, and for having chosen our hotel for your stay. We are proud to hear that you enjoyed your time with us, since our job is to satisfy the needs of our guests to the greatest extent possible. That is why we value opinions like yours, which are a great source of satisfaction for us. We hope to see you again at some point. Thank you for counting on us. Sincerely,

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 6Marjan02-08-2019

Leuk maar te duur voor wat je krijgt

Dit hotel heeft 2 grote voordelen, het zwembad en de glijbanen zijn erg leuk. De ligging is perfect. Op loopafstand van de drukte en de boulevard maar ver genoeg om nergens last van te hebben . Maar voor de rest is het niet veel bijzonders. Wij waren met zn 3e op 1 kamer. Erg klein , en de bedank waar mijn dochter op moest slapen was erg smal. Ze viel er steeds af. Onze bed was vrij smal en erg hard maar op zich prima. Klein maar wel elke dag schoon gemaakt en een fijn uitzicht. De all in formule is echt heel triest. Naast t ontbijt, lunch en diner buffet is er niks. Het enige wat de kids kunnen nemen overdag is een beetje chips en enkele water ijsjes. Voor de rest is alles met bijbetaling. Dat versta ik niet onder all inclusief . Je zou beter half pension kunnen pakken is onze mening. En schrik niet van een meters lange rij voor de ingang van het restaurant. Al met al een leuke vakantie gehad maar we komen niet meer terug

Montse Vilella - Director of Rosamar Hotels, Directora General, 07-08-2019

Dear Marjan,

Thank you for taking the time to write a comment on our hotel. We are deeply sorry that your stay at Rosamar Hotels was not entirely positive. We will take note of what you disliked, look over your experience, and do our best to avoid occasional situations like you experienced from ever happening again.
    At Rosamar Hotel, our main goal is to offer maximum comfort and well-being to our guests. We would very much enjoy seeing you again. Sincerely,

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Wendy04-05-2019

Goed te doen, buiten kids vakanties.....

De kamers zijn mooi, schoon en netjes. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Mooi zwembad buiten... binnen zwembad heel hol, gillende en schreeuwende kids, die zelf al met vingers in de oren lopen omdat t geluid niet te doen is.... Eten erg afwisselend, ook in de ochtend al patat en knakworst voor kids. (Wij hadden half pension zoon van 16 en ik) Veel nationaliteiten. Je wordt letterlijk "bedolven" onder de kids , en rennen/gillen tot s'nachts door de gangen, gooien met deuren (ook volwassenen) de voornamelijk Engelse kids lopen rond als ongeleide projectilen, en staan overal te kotsen... verder Russen die borden vol opscheppen, en borden vol laten staan... bizar! Pluspunt.... verboden om handdoeken op de zwembad bedden te leggen , om zo je bed te "reserveren"

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Sandra01-05-2019

Een walhalla voor kinderen!

Prima resort, voor kinderen echt een walhalla! Bij de half pension formule zit bij het avondeten geen drinken.... hier was ik wat verbaasd over dus moest elke avond toch nog een tientje betalen voor de cola (x4 personen). Verder vond ik het eten prima, voor ons wel wat laat pas om 19.00 uur ging het buffet open, dat had van ons wel een uurtje eerder gemogen. Aardige mensen, tot nu toe is elke dag onze kamer netjes schoon gemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 9ludo sneyers08-04-2019

In een woord Fantastisch

Mooie locatie lekker eten en vriendelijk personeel Zoals men van een vakantie verwacht

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 2018
    8Fam kalkwarf19-10-2018

Nee niet voor herhaling

Wij zitten hier nog met onze kleinzoon. Animatie voor de Kids is goed, de hele dag door is er wat voor de kleintjes. Savonds is er kinderdisco, en daar zijn oordopjes echt nodig. Je kan elkaar niet meer verstaan door de holle bedoening en harde muziek. Savonds laat hollen en schreeuwen er kinderen door de lange holle gangen. Heel veel Engelse, Polen en Russen. De kamers zijn schoon en elke dag schonen handdoeken. Het ontbijt ruim voldoende, net als het avond eten. Zwembad is mooi en bedjes zat. Het binnenbad is zeker toe aan een opknap beurd. Voor de rest hebben wij ons prima vermaakt.

Director of Rosamar Hotels, Directora General, 30-11-2018

Dear Kalkwarf, Thank you for taking the time to offer your comments on our hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time at Rosamar Hotels. Our team’s goal is to work every day to ensure the well-being of our guests, and as a result we are pleased to hear your opinion. We hope to see you again soon. Thank you for counting on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 10Janny de Heij10-10-2018

Ouders, kom met kinderen hier naartoe!

We hebben het erg naar ons zin gehad, goed eten, goede kamer en veel ligbedden buiten, vlakbij de zee en vele gezellige winkels, alles dichtbij. Vooral heel geschikt voor kinderen er is veel voor ze te doen in verschillende zwembaden, glijbanen etc. Een aanrader voor gezinnen dus.

Director of Rosamar Hotels, Directora General, 30-11-2018

Dear Janny, Thank you for your comment and for taking the time to describe your stay at our hotel. We are always happy to hear that our guests’ needs were met to the greatest extent possible. Thank you for counting on Rosamar Hotels, and we hope to see you again soon. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

Gereisd met partner in oktober 2018

Geboekt bij neckermann
  • 9Velthove20-09-2018

Goed en fijn hotel

Erg druk hotel met veel gezinnen, goed eten, leuke animatie voor jong en oud, minpunten, de bedden zijn vrij hard, helaas was de badkamer niet zo schoon er lagen nog haren van de vorige hotelgasten, de roosters van de badkamer zitten letterlijk verstopt van het stof,en alles is dof van de kalk, de hygiëne kan beter, maar verder alles prima., ik zou hier op zich wel terugkomen,,

Director of Rosamar Hotels, Directora General, 10-10-2018

Dear Velthove, We want to thank you for your comments, and for having chosen our hotel for your stay. We are proud to hear that you enjoyed your time with us, since our job is to satisfy the needs of our guests to the greatest extent possible. That is why we value opinions like yours, which are a great source of satisfaction for us. We hope to see you again at some point. Thank you for counting on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

Gereisd met partner in september 2018

• 7Cyana van der Kaa27-08-2018

Door de behandeling, komen we niet terug.

Kamers redelijk, eten redelijk, af en toe wel koud. Service onder de maat. Schoonmaak kan ermee door, maar als je met vijf mensen bent, dan is dat zo gedurende de gehele vakantie. Dan moet je niet steeds naar de receptie moeten omdat ze een bed geheel hebben opgeruimd. Geen aanvulling van shampoo etc. Personeel mag echt wel een stuk vriendelijker worden, ze verjagen zo de mensen. Maar het toppunt is de manier waarop ze hebben gehandeld in het geval van het ongeluk van onze zoon. We waren aan de goden overgeleverd. Hulp van hun kant hebben we niet gehad. Hij is gevallen in het kleuterbad, tijdens het spelen met zijn zusjes. Dat kan altijd gebeuren, maar er was niemand (geen lifeguard) om te helpen, ik ben zelf met hem naar de receptie gerend. Hij moest uiteindelijk met loeiende sirenes worden gebracht naar het ziekenhuis in Barcelona. Daar is hij geopereerd, maar zelf toen we weer terug waren in het hotel. Geen hulp. Schandelijk.

Director of Rosamar Hotels, Directora General, 10-10-2018

Dear Cyana, We are grateful to you for your comments on our hotel. Our team works to offer a pleasant stay to all our guests, and by expressing your opinion you help us to do so. Thank you for trusting us. We hope we can welcome you again at some point. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

15 tips over Hotel Rosamar Garden Resort

• Van de Veen, 02-06-2014

Personeel aan de receptie, en bar, erg vriendelijk, en behulpzaam.

• gino, 13-07-2013

op het einde van het strand heb je en drink dat de zoo heet heel gezellig. je moet zeker met de bood naar tossa de mar gaan wanneer er markt is heel leuk.

• Flip, 13-06-2014

voor de sportieve wandelaars (zonder hoogtevrees) loop de route lang de kust/rotsen naar Tossa de Mar, deze begint bij het kasteeltje.

22 vragen over Hotel Rosamar Garden Resort

• Kim Rooth, 22-11-2017

opening zwembad

is het zwembad complex nog open in de herfstvakantie (medio oktober)?

• Bianca, 23-05-2016

Eten

Wat zijn de eettijden van het allin clusive?

• Jun2208, 28-07-2015

All inclusive

Welke snacks zitten er in de formule? En welke drank?

Ana SA, 29-07-2015

We hadden geen all-in

Hotel Rosamar Garden Resort info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen5

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald