Hotel Rosamar Garden Resort

KinderhotelWeer vandaag29°18°
Hotel Rosamar Garden Resort
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Rosamar Garden Resort voor je op een rij gezet:

256 reviews over Hotel Rosamar Garden Resort in het Nederlands

Met jonge kinderen

Door de behandeling, komen we niet terug.

Cyana van der Kaa
27-8-2018

Kamers redelijk, eten redelijk, af en toe wel koud. Service onder de maat. Schoonmaak kan ermee door, maar als je met vijf mensen bent, dan is dat zo gedurende de gehele vakantie. Dan moet je niet steeds naar de receptie moeten omdat ze een bed geheel hebben opgeruimd. Geen aanvulling van shampoo etc. Personeel mag echt wel een stuk vriendelijker worden, ze verjagen zo de mensen.

Maar het toppunt is de manier waarop ze hebben gehandeld in het geval van het ongeluk van onze zoon. We waren aan de goden overgeleverd. Hulp van hun kant hebben we niet gehad. Hij is gevallen in het kleuterbad, tijdens het spelen met zijn zusjes. Dat kan altijd gebeuren, maar er was niemand (geen lifeguard) om te helpen, ik ben zelf met hem naar de receptie gerend. Hij moest uiteindelijk met loeiende sirenes worden gebracht naar het ziekenhuis in Barcelona. Daar is hij geopereerd, maar zelf toen we weer terug waren in het hotel. Geen hulp. Schandelijk.

Leuke vakantie

HNS, belgië
26-8-2018

Tophotel in het rustige gedeelte van Lloret met leuke glijbanen en goede bewaking door de redders .Ook op wandelafstand van de zee.

Met luchtmatrassen mocht je niet in buitenzwembad en dat was jammer.

Bij het eten moet je je wel aanpassen aan lokale gewoontes en specerijen maar wel super lekker en veel keuze en afwisseling.

Kinderbuffet wel wat ééntonig.

Op elk moment wel altijd een ligstoel te vinden die vrij was.

Hadden een appartement met plek genoeg en prima onderhouden. Wel geen droogrek op het balkon om iets te drogen te hangen.

Ga absoluut terug.

Fam. Wijnen
23-8-2018

14 dagen met onze kinderen van 13,14 en 17 naar hotel rosamar garden resort geweest .

Geweldige vakantie gehad. fantastisch familie hotel met zeer mooie zwembaden buiten en binnen. Altijd voldoende ligbedden beschikbaar.

We hadden all-in geboekt en het eten was zeer gevarieerd en lekker. Drinken voldoende (tot coktails aan toe).

Nergens lang moeten wachten en vriendelijk personeel.

Centrum en strand op 5 min. lopen,dus perfect.

Top hotel , personeel doet zijn uiterste best.

Van tevoren slechte reviews gelezen dus we hadden er een beetje schrik voor.

Geheel ten onrechte.

Voor mensen die deze slechte reviews geschreven hebben zou ik zeggen kijk langer dan je neus lang is.

Als gasten van dit hotel geen fatsoen hebben dan kun je dit het hotel(personeel) niet aanrekenen.

Je bord volladen met eten en vervolgens de helft laten staan was daar schering en inslag. Je eigen rotzooi opruimen bij het zwembad is ook een kleine moeite.

Geen 4 sterren waard!

Nancy sleven
9-8-2018

Om 10u15 aangekomen in het hotel tot 13u moeten betalen voor drank. Om 13u krijg je het kaartje voor de all inn en mag je gaan eten. Er waren gerechten die heel flauw waren en gerechten die wel best te eten waren. Het eten 's avonds beter dan 's middags! Onze zoon moeten uitleggen dat hij de goedkope waterijsjes mocht nemen in de all inn maar de schepijs en pannekoeken niet want die moest je betalen. Kamer en badkamer niet proper. Veel schimmel in de badkamer.Wel iedere dag zuivere handdoeken gekregen. Misschien door de fooi aan de poetsvrouw maar bij aankomst onder het bed tussen veel stof een bal van vorige bezoekers. Bij vertrek lag deze er nog steeds. Personeel op enkele uitzonderingen na helemaal niet vriendelijk. Jammer voor ons was dit niet echt genieten en geven voor de eerste keer een slechte recensie aan een hotel.

Montse Vilella Direktorin von Rosamar Hotels, Directora General, 17-8-2018

Sehr geehrter Nancy,

vielen Dank, dass Sie sich die Mühe machen, einen Kommentar über unser Hotel zu schreiben. Wir bedauern es sehr, dass Ihr Aufenthalt bei Rosamar Hotels für Sie nicht rundum angenehm gewesen ist. Wir nehmen die Aspekte zur Kenntnis, die Ihnen missfallen haben, analysieren die Fakten und arbeiten mit dem festen Vorsatz, dass sich bestimmte Situationen, wie die, die Sie beschrieben haben, nicht wiederholen.

Bei Rosamar Hotels ist es unser wichtigstes Ziel, unseren Gästen ein Höchstmaß an Komfort und Wohlbefinden zu bieten.

Wir würden uns freuen, Sie bei nächster Gelegenheit wiederzusehen.

Mit freundlichen Grüßen,

Direktorin von Rosamar Hotels

Super vakantie

Esther en José
6-8-2018

Super hotel. We kwamen aan en kregen een kamer op de 5de verdieping. Dit vonden we niet prettig dus kregen meteen een kamer op de 3de verdieping. Het eten was hartstikke goed. Veel variatie en iedere avond wat anders. Ontbijt was ook heel erg uitgebreid, met iedere morgen, versgebakken uitsmijters, eitjes, pannenkoeken, verse smooties en vele soorten broodjes, vleeswaren, spek, worstjes, vers fruit etc etc. In de avond ook 3 koks die nog extra dingen voor je bereiden. Het zwembad was super, super leuk met alle glijbanen. Kamer was netjes en schoon. Ik herken de slecht reviews helemaal niet. Personeel heeft alles gedaan om ons een fijne tijd te bezorgen. Animatie was leuk en erg enthousiast. Wij komen absoluut terug.

Montse Vilella Direktorin von Rosamar Hotels, Directora General, 17-8-2018

Sehr geehrter Esther,

wir danken Ihnen für Ihren Kommentar und dass Sie sich für einen Aufenthalt in unserem Hotel entschieden haben. Wir sind stolz darauf zu erfahren, dass Sie diese Tage genossen haben, da es unsere Aufgabe ist, die Bedürfnisse unserer Gäste auf die bestmögliche Weise zu befriedigen. Daher sind wir sehr froh über Ihre Meinung.

Wir hoffen, Sie bei nächster Gelegenheit wiederzusehen. Vielen Dank für Ihr Vertrauen.

Mit freundlichen Grüßen,

Direktorin von Rosamar Hotels

Hier zien ze ons niet meer terug!

K&K
4-8-2018

Veel te kleine kamer, het was eigenlijk een 2-persoonskamer waar ze nog een sofabed voor 2 kids ingeduwd hebben. We hebben de lege koffers in de auto moeten steken wegens plaatsgebrek. Ook zeer veel lawaai op de kamer, het zijn zeer dunne muren. Uitslapen kan je vergeten. 2 dagen is de kamer niet gepoetst geweest ‘vergeten’. Zaten op het 6de verdiep, onze kaart om in de kamer te kunnen heeft 4 keer gefaald, dus telkens opnieuw helemaal naar beneden naar de receptie. In de gym zijn er meer toestellen kapot dan werkend. Miniclub voor de kids is een lachertje. Spa is waardeloos. All inclusive aanbod is bedroevend. Parking is zeer chaotisch. Wachtrijen aan het restaurant terwijl er tafels gewoon leeg zijn! Zwembadgedeelte leek in de brochure super uitgestrekt, is in werkelijkheid klein. Eens buiten doorzwemmen als volwassene zit er niet in. Kortom, hebben veel geld betaald voor een hotel dat zijn 4 sterren niet waard is.

NOOIT MEER!!

Petra
3-8-2018

DIT HOTEL MAG ABSOLUUT GEEN 4 STERREN HEBBEN!!!Wat is dit een smerig hotel!!!De kamers zijn ontzettend smerig echt heel smerig...die schoonmaaksters kunnen niet schoonmaken en zitten het liefst in hun werklast tijd te voldoen.Onder de bedden maken ze niet schoon en de spiegels waar je niet door kan kijken.D3 douche te smerig allemaal haren van de vorige mensen..de wanden zijn in geen maanden schoongemaakt.Het eten is niet te doen wat goor en oud eten wat ook opgewarmd wordt en is.HEt enigste plezier dat is als de kids op de glijbaan kunnen.MAar mensen ga niet naar dit hotel je krijgt SPIJT!!Wat wij ook vernomen hebben is dat er gestolen wordt door schoonmaaksters die je kamer in kunnen en daarna de werk kast ingaan waar hun privé tassen staan.Het hotel doet niks aan diefstal dus mensen let op jullie spullen.Het gebeurd hier vaker dat er gestolen wordt van toeristen..NOOIT MEER!!

Net terug uit Rosamar. Ik ben iets positiever dan onderstaande revieuws. Inderdaad kan de schoonmaak, zowel in de kamer als bij het zwembad echt veel beter. De bedden werden opgemaakt, handdoeken verwisseld, maar verder werd er niet veel schoongemaakt. Bij ons niets verdwenen uit de kamer terwijl er toch het een en ander lag aan merkkleding van zoon. Personeel aan de receptie vriendelijk, bediening bij het restaurant redelijk, koks waren gezellig aan het zingen. Eten vonden wij niet slecht, wel vaak hetzelfde en ik miste bij de lunch brood met beleg, was voornamelijk warm eten. Geen lange rijen voor het eten, voldoende plaats om te zitten. Er werden bij het zwembad wel handdoeken gelegd, maar ondanks dat toch nog voldoende plek over. Leuk zwembad voor de kids. Bij de animatie in de avond waren inderdaad veel te weinig plaatsen. All inclusieve vond ik magertjes, simpel waterijsje, voor andere ijsjes gewoon fors betalen.

Montse Vilella Director of Rosamar Hotels, Directora General, 9-8-2018

Dear guest,

We are grateful to you for your comments on our hotel. Our team works to offer a pleasant stay to all our guests, and by expressing your opinion you help us to do so.

Thank you for trusting us. We hope we can welcome you again at some point.

Sincerely,

Director of Rosamar Hotels

NOOIT MEER WAT EEN VIES RANZIG HOTEL!!

Gerda van V.
1-8-2018

Het is een vreselijk smerig hotel en de kamers ook verschrikkelijk gewoon.Iedere dag naar de receptie geweest omdat er weer niet schoongemaakt was,geen zeep en weer geen handdoeken.Bij ons uit de kamer zijn spullen ontvreemd en de schoonmaaksters zijn de enige die in de kamer komen en het vreemdste ervan is dat wij een kopie kaart uit onze kamer kwijt waren en de schoonmaaksters heeft toegegeven die meegenomen te hebben en van af die periode zijn er steeds spullen ontvreemd dus gewoon gestolen.Het hotel zoals de receptie en manager deed er weinig mee.In die dagen is zijn er bij andere mensen ook dingen ontvreemd o.a Niks schoenen.Het hotel personeel is absoluut NIET vriendelijk en het eten was iedere dag hetzelfde en soms niet eens gaar.Het enigste wat te doen is dat zijn de glijbanen voor de kinderen maar nooit meer dit hotel!!!Wat is dit een vies ranzig hotel.Onder de bedden is er in die 14 dagen niet eens schoongemaakt!!

Geen vier sterren waardig!

Anne
28-7-2018

Na een tijdje zoeken op internet naar een hotel ook leuk voor kinderen zijn we uitgekomen bij Rosamar Garden Resort.

We boekten een last minute.

- glijbanen en zwembaden prima. Ook hebben we elke dag een bedje aan het zwembad kunnen bemachtigen, ondanks de drukte; wat wel een pluspunt is.

- animatie; veel te weinig zitplaatsen in de avond, meer dan de helft vd mensen moest staan.

- de kamers zijn ronduit vies! Overal haar en de badkamer slaat echt alles. Schimmel en kalk overal.

- het eten? Gewoon niet doen! Smakeloos en iedere keer hetzelfde. Ontbijt is wel redelijk te doen.

- ligging vh hotel is goed, alleen te weinig parkeerplaatsen. Dus mag je hopen dat er in de omgeving een goedkoper oplossing is.

Al met al snap ik niet dat dit hotel zijn vier sterren mag behouden. Ja oké, voor de kids is het zwembad leuk, maar daarmee is ook alles gezegd.

Wij zouden dit hotel niet aanbevelen.

Montse Vilella, Directora General, 1-8-2018

Dear guest,

Thank you for trusting us. We hope we can welcome you again at some point.

Sincerely,

Director of Rosamar Hotels

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosamar Garden Resort in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosamar Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.