Hotel Rosamar Garden Resort

KinderhotelWeer vandaag15°4°
Hotel Rosamar Garden Resort
6,9

Omschrijving
Rosamar Garden Resort in Lloret de Mar is een leuke gezinsbestemming door de zwembaden met glijbanen en de enthousiaste animatie. Bij de zwembaden zijn ook genoeg ligbedjes beschikbaar. In dit all inclusive hotel is het eten lekker en zijn ook cocktails inbegrepen. Het centrum van Lloret de Mar en het strand liggen op 5 minuten lopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Rosamar Garden Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Nee niet voor herhaling

Fam kalkwarf,
19-10-2018

Wij zitten hier nog met onze kleinzoon. Animatie voor de Kids is goed, de hele dag door is er wat voor de kleintjes. Savonds is er kinderdisco, en daar zijn oordopjes echt nodig. Je kan elkaar niet meer verstaan door de holle bedoening en harde muziek. Savonds laat hollen en schreeuwen er kinderen door de lange holle gangen. Heel veel Engelse, Polen en Russen. De kamers zijn schoon en elke dag schonen handdoeken. Het ontbijt ruim voldoende, net als het avond eten. Zwembad is mooi en bedjes zat. Het binnenbad is zeker toe aan een opknap beurd. Voor de rest hebben wij ons prima vermaakt.

Kenmerken

Fam kalkwarf,
19-10-2018

Director of Rosamar Hotels, Directora General, 30-11-2018

Dear Kalkwarf,

Thank you for taking the time to offer your comments on our hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time at Rosamar Hotels. Our team’s goal is to work every day to ensure the well-being of our guests, and as a result we are pleased to hear your opinion.

We hope to see you again soon. Thank you for counting on us.

Director of Rosamar Hotels

Ouders, kom met kinderen hier naartoe!

Janny de Heij,
10-10-2018

We hebben het erg naar ons zin gehad, goed eten, goede kamer en veel ligbedden buiten, vlakbij de zee en vele gezellige winkels, alles dichtbij. Vooral heel geschikt voor kinderen er is veel voor ze te doen in verschillende zwembaden, glijbanen etc. Een aanrader voor gezinnen dus.

Director of Rosamar Hotels, Directora General, 30-11-2018

Dear Janny,

Thank you for your comment and for taking the time to describe your stay at our hotel. We are always happy to hear that our guests’ needs were met to the greatest extent possible.

Thank you for counting on Rosamar Hotels, and we hope to see you again soon.

Goed en fijn hotel

Velthove,
20-9-2018

Erg druk hotel met veel gezinnen, goed eten, leuke animatie voor jong en oud, minpunten, de bedden zijn vrij hard, helaas was de badkamer niet zo schoon er lagen nog haren van de vorige hotelgasten, de roosters van de badkamer zitten letterlijk verstopt van het stof,en alles is dof van de kalk, de hygiëne kan beter, maar verder alles prima., ik zou hier op zich wel terugkomen,,

Dear Velthove,

We want to thank you for your comments, and for having chosen our hotel for your stay. We are proud to hear that you enjoyed your time with us, since our job is to satisfy the needs of our guests to the greatest extent possible. That is why we value opinions like yours, which are a great source of satisfaction for us.

We hope to see you again at some point. Thank you for counting on us.

Solmar Tours

Door de behandeling, komen we niet terug.

Cyana van der Kaa,
27-8-2018

Kamers redelijk, eten redelijk, af en toe wel koud. Service onder de maat. Schoonmaak kan ermee door, maar als je met vijf mensen bent, dan is dat zo gedurende de gehele vakantie. Dan moet je niet steeds naar de receptie moeten omdat ze een bed geheel hebben opgeruimd. Geen aanvulling van shampoo etc. Personeel mag echt wel een stuk vriendelijker worden, ze verjagen zo de mensen.

Maar het toppunt is de manier waarop ze hebben gehandeld in het geval van het ongeluk van onze zoon. We waren aan de goden overgeleverd. Hulp van hun kant hebben we niet gehad. Hij is gevallen in het kleuterbad, tijdens het spelen met zijn zusjes. Dat kan altijd gebeuren, maar er was niemand (geen lifeguard) om te helpen, ik ben zelf met hem naar de receptie gerend. Hij moest uiteindelijk met loeiende sirenes worden gebracht naar het ziekenhuis in Barcelona. Daar is hij geopereerd, maar zelf toen we weer terug waren in het hotel. Geen hulp. Schandelijk.

Dear Cyana,

We are grateful to you for your comments on our hotel. Our team works to offer a pleasant stay to all our guests, and by expressing your opinion you help us to do so.

Thank you for trusting us. We hope we can welcome you again at some point.

Leuke vakantie

HNS, belgië,
26-8-2018

Tophotel in het rustige gedeelte van Lloret met leuke glijbanen en goede bewaking door de redders .Ook op wandelafstand van de zee.

Met luchtmatrassen mocht je niet in buitenzwembad en dat was jammer.

Bij het eten moet je je wel aanpassen aan lokale gewoontes en specerijen maar wel super lekker en veel keuze en afwisseling.

Kinderbuffet wel wat ééntonig.

Op elk moment wel altijd een ligstoel te vinden die vrij was.

Hadden een appartement met plek genoeg en prima onderhouden. Wel geen droogrek op het balkon om iets te drogen te hangen.

Dear guest,

We hope to see you again soon. Thank you for counting on us.

Ga absoluut terug.

Fam. Wijnen,
23-8-2018

14 dagen met onze kinderen van 13,14 en 17 naar hotel rosamar garden resort geweest .

Geweldige vakantie gehad. fantastisch familie hotel met zeer mooie zwembaden buiten en binnen. Altijd voldoende ligbedden beschikbaar.

We hadden all-in geboekt en het eten was zeer gevarieerd en lekker. Drinken voldoende (tot coktails aan toe).

Nergens lang moeten wachten en vriendelijk personeel.

Centrum en strand op 5 min. lopen,dus perfect.

Top hotel , personeel doet zijn uiterste best.

Van tevoren slechte reviews gelezen dus we hadden er een beetje schrik voor.

Geheel ten onrechte.

Voor mensen die deze slechte reviews geschreven hebben zou ik zeggen kijk langer dan je neus lang is.

Als gasten van dit hotel geen fatsoen hebben dan kun je dit het hotel(personeel) niet aanrekenen.

Je bord volladen met eten en vervolgens de helft laten staan was daar schering en inslag. Je eigen rotzooi opruimen bij het zwembad is ook een kleine moeite.

Dear Fam,

Thank you for counting on Rosamar Hotels, and we hope to see you again soon.

Geen 4 sterren waard!

Nancy sleven,
9-8-2018

Om 10u15 aangekomen in het hotel tot 13u moeten betalen voor drank. Om 13u krijg je het kaartje voor de all inn en mag je gaan eten. Er waren gerechten die heel flauw waren en gerechten die wel best te eten waren. Het eten 's avonds beter dan 's middags! Onze zoon moeten uitleggen dat hij de goedkope waterijsjes mocht nemen in de all inn maar de schepijs en pannekoeken niet want die moest je betalen. Kamer en badkamer niet proper. Veel schimmel in de badkamer.Wel iedere dag zuivere handdoeken gekregen. Misschien door de fooi aan de poetsvrouw maar bij aankomst onder het bed tussen veel stof een bal van vorige bezoekers. Bij vertrek lag deze er nog steeds. Personeel op enkele uitzonderingen na helemaal niet vriendelijk. Jammer voor ons was dit niet echt genieten en geven voor de eerste keer een slechte recensie aan een hotel.

Montse Vilella Direktorin von Rosamar Hotels, Directora General, 17-8-2018

Sehr geehrter Nancy,

vielen Dank, dass Sie sich die Mühe machen, einen Kommentar über unser Hotel zu schreiben. Wir bedauern es sehr, dass Ihr Aufenthalt bei Rosamar Hotels für Sie nicht rundum angenehm gewesen ist. Wir nehmen die Aspekte zur Kenntnis, die Ihnen missfallen haben, analysieren die Fakten und arbeiten mit dem festen Vorsatz, dass sich bestimmte Situationen, wie die, die Sie beschrieben haben, nicht wiederholen.

Bei Rosamar Hotels ist es unser wichtigstes Ziel, unseren Gästen ein Höchstmaß an Komfort und Wohlbefinden zu bieten.

Wir würden uns freuen, Sie bei nächster Gelegenheit wiederzusehen.

Mit freundlichen Grüßen,

Super vakantie

Esther en José,
6-8-2018

Super hotel. We kwamen aan en kregen een kamer op de 5de verdieping. Dit vonden we niet prettig dus kregen meteen een kamer op de 3de verdieping. Het eten was hartstikke goed. Veel variatie en iedere avond wat anders. Ontbijt was ook heel erg uitgebreid, met iedere morgen, versgebakken uitsmijters, eitjes, pannenkoeken, verse smooties en vele soorten broodjes, vleeswaren, spek, worstjes, vers fruit etc etc. In de avond ook 3 koks die nog extra dingen voor je bereiden. Het zwembad was super, super leuk met alle glijbanen. Kamer was netjes en schoon. Ik herken de slecht reviews helemaal niet. Personeel heeft alles gedaan om ons een fijne tijd te bezorgen. Animatie was leuk en erg enthousiast. Wij komen absoluut terug.

Montse Vilella Direktorin von Rosamar Hotels, Directora General, 17-8-2018

Sehr geehrter Esther,

wir danken Ihnen für Ihren Kommentar und dass Sie sich für einen Aufenthalt in unserem Hotel entschieden haben. Wir sind stolz darauf zu erfahren, dass Sie diese Tage genossen haben, da es unsere Aufgabe ist, die Bedürfnisse unserer Gäste auf die bestmögliche Weise zu befriedigen. Daher sind wir sehr froh über Ihre Meinung.

Wir hoffen, Sie bei nächster Gelegenheit wiederzusehen. Vielen Dank für Ihr Vertrauen.

Mit freundlichen Grüßen,

Direktorin von Rosamar Hotels

Hier zien ze ons niet meer terug!

K&K,
4-8-2018

Veel te kleine kamer, het was eigenlijk een 2-persoonskamer waar ze nog een sofabed voor 2 kids ingeduwd hebben. We hebben de lege koffers in de auto moeten steken wegens plaatsgebrek. Ook zeer veel lawaai op de kamer, het zijn zeer dunne muren. Uitslapen kan je vergeten. 2 dagen is de kamer niet gepoetst geweest ‘vergeten’. Zaten op het 6de verdiep, onze kaart om in de kamer te kunnen heeft 4 keer gefaald, dus telkens opnieuw helemaal naar beneden naar de receptie. In de gym zijn er meer toestellen kapot dan werkend. Miniclub voor de kids is een lachertje. Spa is waardeloos. All inclusive aanbod is bedroevend. Parking is zeer chaotisch. Wachtrijen aan het restaurant terwijl er tafels gewoon leeg zijn! Zwembadgedeelte leek in de brochure super uitgestrekt, is in werkelijkheid klein. Eens buiten doorzwemmen als volwassene zit er niet in. Kortom, hebben veel geld betaald voor een hotel dat zijn 4 sterren niet waard is.

Dear K&K,

We are very disappointed that your time at Rosamar Hotels was not enjoyable. We will definitely review your description of the experience to make sure that occasional situations like yours do not happen again.

At Rosamar Hotels, we work hard to offer our guests maximum comfort and well-being. Comments like yours help us to improve.

Thank you, and best wishes.

Nooit meer!

Petra,
3-8-2018

Dit hotel mag absoluut geen 4 sterren hebben!!!Wat is dit een smerig hotel!!!De kamers zijn ontzettend smerig echt heel smerig...die schoonmaaksters kunnen niet schoonmaken en zitten het liefst in hun werklast tijd te voldoen.Onder de bedden maken ze niet schoon en de spiegels waar je niet door kan kijken.De douche te smerig allemaal haren van de vorige mensen..de wanden zijn in geen maanden schoongemaakt.Het eten is niet te doen wat goor en oud eten wat ook opgewarmd wordt en is.Het enigste plezier dat is als de kids op de glijbaan kunnen.Maar mensen ga niet naar dit hotel je krijgt Spijt!!Wat wij ook vernomen hebben is dat er gestolen wordt door schoonmaaksters die je kamer in kunnen en daarna de werk kast ingaan waar hun privé tassen staan.Het hotel doet niks aan diefstal dus mensen let op jullie spullen.Het gebeurd hier vaker dat er gestolen wordt van toeristen..Nooit meer!!

Direktorin von Rosamar Hotels, Directora General, 30-11-2018

Beste Petra,

Het spijt ons te vernemen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, alsmede het feit dat u aangeeft dat u vernomen heeft dat er door dames van housekeeping gestolen zouden hebben. Heeft u hier geen bewijs van kunnen overleggen.

Als de schoonmaak ondermaats was, had u dit aan kunnen geven bij de receptie, wij hebben een roulerend team van dames dat 24/7 ingezet kan wordt voor dit soort zaken.

Met vriendelijke groet,

Solmar Tours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosamar Garden Resort in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosamar Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.