Hotel Rosamar Garden Resort

Hotel Rosamar Garden Resort
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Rosamar Garden Resort voor je op een rij gezet:

244 reviews over Hotel Rosamar Garden Resort in het Nederlands

Prijs - kwaliteit staat voor 3 sterren

Rick
10-5-2018

We kwamen aan bij het hotel met de huurauto, parkeren was bijna niet te doen. De parkeerplekken in de omgeving zijn of betaald, €26 per dag, of op onverharde parkeerplekken. Niet ideaal met regenachtig weer. Wel vriendelijke mensen bij de receptie. Meer dan voldoende zwemmogelijkheden voor de kids met veel glijbanen. Kamers zijn gedateerd, mogen een update. Het ontbijt was redelijk uitgebreid, echter bij het avondeten wachtrijen voor de ingang. Prijs kwaliteit is goed, echter een 3 sterren is meer op Ijn plek dan de 4 die ze hebben !

All in tegenvaller

Ilona de Koning
4-5-2018

Leuk hotel voor de kids leuk zwembad, alleen jammer van het all in concept voor een hoop dingen moet je bij betalen. En als je drinken wilt halen sta je geregeld lang te wachten en helpen ze betalende mensen eerder en het is nog niet eens hoogseizoen. Uitgebreid ontbijt buffet, middag en avond eten ook prima alleen daar komen ze 1 maal langs met drinken. Ligging perfect, kamer met zn 4en klein maar prima je bent er niet veel. Wij zullen niet zo snel meer voor dit hotel met all in kiezen of we zijn te verwend met de all in hotels in turkije. En wat ook een beetje tegen viel dat we 06.15 in de ochtend met de bus aan kwamen en je tot 13.00 moet wachten op de sleutel niets was nog open natuurlijk zo vroeg in de ochtend je kan op zn minst vind ik je gasten een kopje thee of koffie aanbieden...

fantastisch

sha
4-1-2018

super leuk hotel kamers waren wel aan de krappe kant , ik was samen met mijn drie kids. Mini aanwezig op de kamer. Gratis WiFi aanwezig zowel in de kamer als in de openbare ruimtes. Wel een nare ervaring gehad met een kamermeid, mijn dochter had jaar luier keihard op de grond gegooid en al de pluisjes vlogen op de grond kreeg het niet schoon en riep en van ze er bij en ze schreeuwde alleen maar mama mia mama mia en keek heel zuur. Het eten is niet top maar wel te doen elke dag frietjes aardappeltjes spaghetti enzo soms kan je je eigen omeletje samen stellen en is er een kinderbuffet geweldig voor de kids. zwembaden zijn top binnen bad lekker warm bubbel bad en 2 saunas
Montse Vilella, Directora General, 16-1-2018

Dear guest,

Thank you for taking the time to offer your comments on our hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time at Rosamar Hotels. Our team’s goal is to work every day to ensure the well-being of our guests, and as a result we are pleased to hear your opinion.

We hope to see you again soon. Thank you for counting on us.

Het kinder-paradijs!

Raimond
25-10-2017

Een fantastisch hotel om met jonge kinderen te verblijven! Eten is zeer gevarieerd: elke dag een ander thema. Zwembad met veel verschillende glijbanen, drijven in dino-bootjes, een groot piratenschip met een emmer die volloopt en onverwachts omkiept, waterspuiten kortom genoeg waterplezier! Kamers worden elke dag schoongemaakt (zelfs onder de bedden!), bed recht gestreken en handdoeken top aangevuld. Badkamer met een grote inloopdouche: één regendouche en één gewone douche wat handig is als er twee kinderen tegelijk willen douchen.

Mocht je naar het strand willen is het slechts 1 straat uitlopen en je staat al op de boulevard. Bij het hotel zit een klein speeltuintje maar op de boulevard is een grote speelplaats. Alles netjes: mooi hekje eromheen en niets is kapot of ziet er uitgeleefd uit. Zulke speelplaatsen zie je hier in NL niet zo snel. Kortom: de kinderen vermaakte zich prima dus de ouders hadden ook niets te klagen!

Montse Vilella, Directora General, 31-10-2017

Dear guest,

We want to thank you for your comments, and for having chosen our hotel for your stay. We are proud to hear that you enjoyed your time with us, since our job is to satisfy the needs of our guests to the greatest extent possible. That is why we value opinions like yours, which are a great source of satisfaction for us.

We hope to see you again at some point. Thank you for counting on us.

Director of Rosamar Hotels

Zeker geen 4 sterren waard!

Emmy Knockaert
11-9-2017

Kamer is klein maar wel ok. Wel niet goed gepoetst (bloedvlek aan de muur, onder het bed heel veel stof,..) Leuk zwembad, enkel heel vies water. Personeel aan het onthaal is zeer onvriendelijk. Bij aankomst en het inchecken kon er zelf geen goeiedag vanaf, ze gaven ons ook geen verdere informatie over vb wanneer je kan gaan eten, wanneer het zwembad open is,... Wat wel allemaal belangrijk is om te weten. Eten: veel hetzelfde en bijna alles was koud of lauw! Ook stond er niet voldoende aanduiding bij de gerechten over welk gerecht het ging. Bij het ontbijt was er geen variatie en iedere dag het zelfde.. fruitsap was niet te drinken en zag er dan ook niet uit als fruitsap (wij zagen verschillende mensen hun fruitsap terug uitspugen in hun glas).

Positief: goeie ligging, dicht bij strand en centrum.

Voor ons zeker geen aanrader! Is zeker geen 4sterren waard! Je krijgt geen waar voor je geld.

Montse Vilella, Directora General, 16-1-2018

Dear Emmy,

Thank you for taking the time to write about your experience at our hotel. Comments from guests help us improve the services we offer, and they help us to know what you think we need to improve. For us, it is important to continue evolving.

We would like to thank you for your trust..

Super vakantie

P. Roos
25-8-2017

Super zwembad met veel glijbanen voor de kinderen.
Montse Vilella, Directora General, 28-8-2017

Dear guest,

Thank you for your comment and for taking the time to describe your stay at our hotel. We are always happy to hear that our guests’ needs were met to the greatest extent possible.

Thank you for counting on Rosamar Hotels, and we hope to see you again soon.

Nooit meer

Inge van eyck
9-8-2017

Eten dikwijls hetzelfde, hygiene kan beter.

De jas van het merk Paul frank van mijn zoontje is door poetsvrouw meegenomen. Neem dus zeker geen dure kleding mee!

Van het personeel kan geen lachje van af, ze werken er precies tegen hun zin.

Wij komen hier dus nooit meer!

Montse Vilella, Directora General, 22-8-2017

Dear guest,

Thank you for taking the time to write a comment on our hotel. We are deeply sorry that your stay at Rosamar Hotels was not entirely positive. We will take note of what you disliked, look over your experience, and do our best to avoid occasional situations like you experienced from ever happening again.

At Rosamar Hotel, our main goal is to offer maximum comfort and well-being to our guests.

We would very much enjoy seeing you again.

Director of Rosamar Hotels

Enkel terug indien er grondig gerenoveerd wordt

De Galan Sandra
28-7-2017

All in formule is vrij beperkt, veel dingen moesten apart betaald worden of moesten we bijbetalen. Voor een cocktail moest je telkens naar boven ipv aan de bar aan het zwembad, eten is vrij eentonig en niet echt warm, ook de borden, bestekken en glazen waren niet altijd proper. Het hotel is ook erg verouderd en toe aan renovatie, de sauna, stoombad en spa waren niet goed onderhouden. Voor het ontbijt moesten we lang wachten omdat de tafels niet op tijd afgeruimd werden, buiten rond het zwembad was het ook niet echt proper. De animatie was wel goed en voor de kinderen was het wel een leuke ervaring door de zwembaden. Ligging was ook wel goed!
Montse Vilella, Directora General, 22-8-2017

Dear guest,

We are grateful to you for your comments on our hotel. Our team works to offer a pleasant stay to all our guests, and by expressing your opinion you help us to do so.

Thank you for trusting us. We hope we can welcome you again at some point.

Geen vier sterren hotel

Femke
14-7-2017

Leuk zwembad met leuke glijbanen, de badmeesters zijn ook niet streng bij de glijbanen, kinderen mochten er gewoon alleen af. Geen handdoekje leggen! Zwembad gaat om 9 uur open en voor die tijd kan je er ook niet heen, ze lopen ook langs en als handdoeken langer dan 1 uur ongebruikt op een stoel liggen worden ze weggehaald, heb dit ook zien gebeuren.

De eetzaal is niet gezellig, een echte vreetschuur. Het eten zelf was wel oké maar vaak lauw. Ze hebben ook een kinderbuffet en daar ligt nooit groente/fruit bij, dat stoorde mij, er ligt namelijk wel 3x per dag patat zelfs bij het ontbijt!

Wij sliepen met 4 personen op wat eigenlijk een 2 persoons kamer was, dit was echt vreselijk klein, je kon net langs de bedden lopen aan 1 kant, wel een lekkere ruime kast. De bedden waren vreselijk, heel veel rugpijn gehad.

Al met al is het een oud hotel met kleine (gerenoveerde) kamers, met een leuk zwembad en een prima ligging, maar ik zou hier niet meer voor all-in kiezen.

Montse Vilella, Directora General, 20-7-2017

Dear guest,

We would like to thank you for taking the time to share your experience with us. We are grateful for your honest opinion, and we will be sure to take it into account in our efforts to continue improving our hotel.

Thank you for counting on us, we would love to be able to welcome you again in the future.

Voor ons niet meer

Karin
8-6-2017

Scoort voor ons ook geen 8.2

Bij mijn score aan kindvriendelijkheid heb ik het niet op de animatie die was top,maar in de refter kon er nog geen glimlach af naar de kinderen.All in formule trok op niets,voor een cocktail aan het zwembad kon je steeds naar boven gaan,ook zo voor de ijscreme.De gasten die betaalde kregen dan wel weer hun cocktail aan de bar van het zwembad.

Eten vinden we wel goed ,genoeg afwisseling en zwembad was voor de kindjes ook ok.

Hygiëne kon ook beter,propere handdoeken zagen zwart,ipv wit.En de pluchen bleven ook onder bed liggen,badkamer had barsten aan de wandtegels.

Een aanrader van uitstap is het bezoeken van het dorpje tossa da mar.Zo een mooi dorpje .

Geef mij dan maar een hotel waar ze vriendelijk kunnen zijn naar kinderen.

Montse Vilella, Directora General, 13-6-2017

Dear guest,

We would like to thank you for your trust, and we hope to see you again.

Director of Rosamar Hotels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rosamar Garden Resort in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rosamar Garden Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rosamar Garden Resort scoort een 8.22 uit 10 op basis van 548 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: