Hotel Rosamar & Spasterstersterster

• Sauna

341 reviews over Hotel Rosamar & Spa

• 3Sandra25-09-2019

Nooit meer !

Slecht slecht! Het is totaal geen 4 sterren hotel waardig. Om te beginnen vindt ik het personeel heel erg onvriendelijk(poolbar, receptie ). De kamer was zeer verouderd en klein. Veel schimmels. Eten was slecht. En weinig variatie. Ferreti hoort niet eens bij het hotel wat wel zo wordt aangegeven . All in ? Niks fatsoenlijks door de dag , zoals hapjes , chips , ijsjes. Nergens muziek. Geen animatie. Niks voor de ouderen en kinderen. Ze doen geen moeite voor je. En als je ergens wat van zegt. Gaan ze meteen in de verdediging en proberen je hele vakantie te verkloten. All in geldt tot 12 uur. Wij verbleven nog de hele dag en moesten alles betalen en douche in een vieze ruimte waar men de deuren niet kon afsluiten en gewoon afschuwelijk . Ook daar voor moest je 30 euro betalen voor de handdoeken even te lenen. Personeel kan ook weinig Engels. Nederlanders worden in een hoekje gepropt . Voor ons nooit meer!

Montse Vilella - Direktorin von Rosamar Hotels, Directora General, 21-10-2019

Beste Sandra,

Het spijt ons zeer dat uw verblijf niet was zoals u verwacht had en dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Ik wil u zeggen dat voor ons alle klanten even belangrijk zijn, ongeacht hun nationaliteit.En de meerderheid van onze medewerkers spreekt Engels. Eind september hebben we de miniclub gesloten, dat staat vermeld op onze website net zo als het all-inclusive-systeem beschrijving. In het geval dat de kamer niet naar wens was of de schoonmaak niet correct leek, had u de receptie geinformeert dan hadden we u een andere kamer aangeboden of uw kamer opnieuw schoongemaakt. Wij lossen graag de problemen van onze klanten op tijdens hun verblijf. Met vriendelijke groeten,

Montse Vilella Direktorin von Rosamar Hotels

Gereisd met partner in september 2019

• 3Hans en Tiny25-09-2019

Nooit meer verschrikkelijk hotel

Het Hotel is compleet verouderd de liften passen maximaal 2 personen en zijn er maar 2 per gebouw,De kamers zijn smerig en de badkamer is heel klein en de kit randen zijn allemaal aan het schimmelen dat zelfde geld voor de airco de rooster is ook compleet vol schimmel en zo ver je erin kan kijken. Er zitten alleen maar oostblokkers. Het restaurant is een aanfluiting je krijgt maar 1 drankje bij het eten en het eten is koud en niet lekker van smaak . Bij het zwembad is maar 1 bar terwijl er 3 zwembaden zijn en ze boven bij de spa nog een extra bar hebben die maken ze gewoon niet open terwijl het hotel vol geboekt is. Het personeel bij het zwembad is zeer onvriendelijk en geven je alles in de verkeerde glazen extra . En de all inclusief is ook niet geweldig je krijgt alleen maar drinken Binnen de aangegeven tijden en niks te eten dat moet je allemaal betalen alleen ontbijt, middag en avondeten . Dit hotel is geen 4 sterren waard !

Montse Vilella - Direktorin von Rosamar Hotels, Directora General, 21-10-2019

Beste Hans en Tiny,

Bedankt voor uw reactie op Zoover. Het spijt ons dat uw verblijf in ons hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Sommige dingen hadden we kunnen oplossen als u de receptie had geinformeert, zoals de netheid van uw kamer als deze niet correct was. Het "all-inclusive" systeem is niet zo gedetailleerd zo als u vertels omdat we een buffet hebben dat 4 uur buiten de openingstijden geopent is. Ik zal u klacht over de onvriendelijk hijd van de obers in de bar aan het zwembad overbrengen. Ontvang een hartelijke groet

Montse Vilella Direktorin von Rosamar Hotels

Gereisd met partner in september 2019

• 7Hofstede15-08-2019

Goed hotel

Goed hotel, mooie omgeving, rustig, geen last van schreeuwende jongeren snachts. Eten is te doen maar geen 4 sterren. Meeste personeel erg vriendelijk. Maar...kijk uit met drinken bestellen, betaal direct contant, want met pin kunnen ze niet bij je tafel doen en dat kunnen sommigen personeelsleden niet duidelijk maken omdat ze geen Engels kunnen en dan komen ze daarna stampij maken. Nogmaals gaat dit niet over iedereen maar over een paar personeelsleden in het restaurant. Personeel maakte een fout door de tafel van mijn dochter en haar vriendin op te ruimen incl het drinken weg te halen terwijl ze nog niet klaar waren maar het wordt niet netjes afgehandeld. Erg jammer. Het cijfer van de service is daar ook op gebaseerd.

Montse Vilella - Director of Rosamar Hotels, Directora General, 29-08-2019

Dear guest, We are grateful to you for your comments on our hotel. Our team works to offer a pleasant stay to all our guests, and by expressing your opinion you help us to do so. Thank you for trusting us. We hope we can welcome you again at some point. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9A&M13-07-2019

Fantastisch!

Super leuk hotel, ligt niet midden in de drukke gedeelte, maar iets achter wat perfect was! Binnen 1 min lopen ben je op de boulevard, waar je je tot middernacht prima kan vermaken! Service in het hotel is ook uitstekend, aardige medewerkers. Eten in het restaurant was iedere dag gevarieerd en lekker. Het zwembad in het hotel vond ik iets tegenvallen, was erg klein. Kamers zijn prima, schoon en verder niks op aan te merken.

Montse Vilella - Director of Rosamar Hotels, Directora General, 30-07-2019

Dear guest, Thank you for taking the time to write about your experience at our hotel. Comments from guests help us improve the services we offer, and they help us to know what you think we need to improve. For us, it is important to continue evolving. We would like to thank you for your trust, and we hope to see you again. Sincerely,

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Irene26-05-2019

Heerlijk hotel en leuke omgeving

Goed hotel, goede ligging aan de boulevard. Het ontbijt was uitgebreid , maar lunch en diner was vis en vlees smakeloos. Voor vegetarier weinig afwiiseling.

Direktorin von Rosamar Hotels, Directora General, 18-06-2019

Sehr geehrter Irene, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, über Ihre Erfahrungen in unserem Hotel zu schreiben. Die Kommentare der Gäste helfen uns dabei, die angebotenen Leistungen zu verbessern und alles zu berücksichtigen und zu verbessern, was Sie als wichtig erachten, denn auch für uns ist es das. Wir danken Ihnen für Ihr Vertrauen und hoffen, Sie bei nächster Gelegenheit wiederzusehen. Mit freundlichen Grüßen, Montse Vilella Direktorin von Rosamar Hotels

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Pieter20-10-2018

Beste keuze in Lloret

Rosamar bestaat uit verschillende hotels, bij elkaar gelegen aan de rustige kant van Lloret, aan het einde van de boulevard. Rosamar & Spa heeft zwembaden, sauna, stoombad, etc. Lekker als het weer wat minder is. Kamers met zeezicht, vlak bij het strand. Heel uitgebreid en goed ontbijtbuffet. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Heel tevreden over ons verblijf hier.

Director of Rosamar Hotels, Directora General, 30-11-2018

Dear Pieter, Thank you for your comment and for taking the time to describe your stay at our hotel. We are always happy to hear that our guests’ needs were met to the greatest extent possible. Thank you for counting on Rosamar Hotels, and we hope to see you again soon. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Mevrouw Keil14-04-2018

Vriendelijk personeel, lekker eten, mooi zeezicht

Het hotel ligt op een klein uurtje rijden van de luchthaven van Girona. We waren een half uur voor het incheckuur daar maar dat bleek geen probleem. We werden vriendelijk ontvangen en kregen de nodige uitleg. We hadden een familiekamer met zeezicht geboekt. Dit was echt geweldig. Frontaal zicht op zee met een ruim balkon. Het slaapgedeelte van de kids kon afgesloten worden van onze slaapkamer, handig. Verder was alles netjes. We hadden voor half pension gekozen en dat beviel ons prima. Verse groenten en fruit, veel keuze uit vlees en vis en lekkere desserts (chocoladefontein). Het zaalpersoneel bediende ons met een glimlach. We hebben gebruik gemaakt van het binnen- en buitenzwembad. Het binnenzwembad is eerder klein, maar wel heel proper, en de zo'n schijnt er heerlijk binnen wat aangenaam is tijdens koelere dagen (april). De show 's avonds hebben we één maal meegedaan en die was best leuk. Kortom, wij zijn erg tevreden!

Montse Vilella Director of Rosamar Hotels, Directora General, 01-08-2018

Dear guest, We want to thank you for your comments, and for having chosen our hotel for your stay. We are proud to hear that you enjoyed your time with us, since our job is to satisfy the needs of our guests to the greatest extent possible. That is why we value opinions like yours, which are a great source of satisfaction for us. We hope to see you again at some point. Thank you for counting on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 9Debaveye Mireille05-04-2018

gaan elk jaar naar daar en verveelt nooit

perfecte ligging aan strand en winkeltjes voor elk wat wils om te eten en te drinken propere kamers vriendelijk personeel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 2017
    10J v W05-10-2017

Prima !

Een fijn hotel waar we voor de 3e keer verbleven. De laatste jaren zijn er een aantal vernieuwingen door gevoerd. Waaronder de eetzaal (dit is een echte verbetering) Het hotel ligt op een mooie plek (boek zeezicht !) op 1 minuut lopen van het strand en boulevard. Het ligt op een redelijke afstand van de strip en dus een wat rustiger gedeelte van LLoret de mar. Ook de talloze winkeltjes zijn op loopafstand. De bedden zijn goed en de badkamer beschikt over een inloop douche. Het eten is afwisselend en goed van smaak (voor hotelbegrippen) voor elk wat wils... 3 vleessoorten en minimaal 2 vissoorten per dag, diverse aardappel en pasta gerechten en een uitgebreid salade en nagerecht buffet. Het personeel werkt hard en is attent. Bij een vroege vlucht wordt 's nachts en 's morgens vroeg de eetzaal beschikbaar gesteld om voor vertrek nog wat te kunnen eten. Van het zwembad en spa hebben wij geen gebruik gemaakt, maar zag er netjes uit...

Montse Vilella, Directora General, 10-10-2017

Dear guest, Thank you for taking the time to offer your comments on our hotel. We are pleased to hear that you enjoyed your time at Rosamar Hotels. Our team’s goal is to work every day to ensure the well-being of our guests, and as a result we are pleased to hear your opinion. We hope to see you again soon. Thank you for counting on us. Sincerely, Montse Vilella Director of Rosamar Hotels

Gereisd met partner in september 2017

• 2Peter en Jenny20-08-2017

Zo slecht, dit nooit meer!

Dag van aankomst zijn we om 09:30 uur in het hotel. Kamer volgens baliepersoneel pas toegankelijk om 13:00 uur, dit terwijl ze weten dat je de hele nacht gereisd hebt. Is het 13:00 uur, blijkt de kamer nog niet klaar te zijn. En opeens, om 13:15 uur zijn in één keer alle kamers klaar (opmerkelijk). Personeel aan de balie ronduit onbeschoft! Moesten ook bij aankomst legitimatie afgeven. Waarom???? Handel gewoon gelijk alles af. Maar nee, het zou te druk zijn. All inclusive geldt op dag 1 pas vanaf 12:00 uur?? Ook was er tot 12:00 uur geen mogelijkheid om iets te eten. En wat is all inclusive? Tussen de maaltijden door vrijwel niets fatsoenlijks te eten. Nergens kun je flessen water krijgen. Koelkastje op de kamer is leeg. Moesten dus zelf water gaan halen bij de winkel in het centrum (geklaagd hierover bij de balie. Vanaf dag 3 wel water op de kamer gekregen, dagelijks 1 fles van 1,5 liter (?!), daarbij opgemerkt dat we er wel bijna elke dag om moesten vragen omdat men het vergeten was). Eten is niet echt lekker: zoutloos en smakeloos, met name het vlees. Kok is pasta aan het maken maar die blijkt koud (echt koud!). Zeg je er wat van, wordt ie boos. Waarom? Zorg gewoon voor warm eten! Glazen en bestek: vies. Vol met vlekken. Vensterbanken in het restaurant: vol met stof. Schoonmaken van de tafels in het restaurant: met een doekje wat een uur lang wordt gebruikt. Opvallend is dat er om de placemats heen werd schoongemaakt. Zwemwater: vies vies vies. Het vuil drijft er bovenop (18+ jacuzzi). Kamer: kleiner dan klein en toe aan renovatie. De vloer in het hele gebouw was zo ontzettend slecht. Schoonmaak van de kamer: éénmaal ben ik erbij gebleven. Twee dames zijn 5 minuten op de kamer geweest. Hebben bedden opgemaakt, gedweild en een borstel door de toilet gehaald. Meer niet. 8 persoonslift (630 kg) kan maximaal 3 personen vervoeren. Gym pas om 10:00 uur open. Waarom niet om 07:00 uur? Ontbijten pas vanaf 08:00 uur??? Doe effe normaal zeg. Avondentertainment: laat me niet lachen zeg. Wat slecht!!! Overdag nergens muziek. Geen bar of bediening op het zongedeelte van het dakterras. Ook geen parasols daar. Gasten hebben òf volpension òf all inclusive. Men is bang dat de volpensiongasten misbruik maken van het all inclusive concept. Hier 'lijden' de all inclusive gasten onder. Dit zal de reden zijn dat er nergens flesjes water beschikbaar waren. Niet handig volgens ons. Bovenstaande is allemaal aangekaart bij het management. Men wilde graag al onze problemen op de mail hebben en er wat aan gaan doen (zei men). Kon gewoon in het Nederlands, ze hadden immers iemand die dat zou kunnen vertalen. Eén dag later vroeg men ons per mail om het toch in het Engels toe te sturen. We hadden zoiets van: laten we gewoon het gesprek aangaan. Geen probleem. Afspraak gemaakt om 11:00 uur in de ochtend. Tijdens dat gesprek schoot men alleen maar in de verdediging. Na 5 minuten werd het gesprek door het management afgekapt omdat er ook andere gasten waren die te woord moesten worden gestaan. Hoe serieus ben je dan?? Wij alsnog onze grieven in het Engels op de mail gezet: Niets meer gehoord. Natuurlijk hebben we ook pluspunten: Personeel poolbar is bijzonder aardig. Personeel en het eten in het Grillrestaurant is echt fantastisch!! Kortom: Als je echt all inclusive wilt genieten moet je niet hier zijn. Ga gewoon naar de landen waar all inclusive ook echt all inclusive is: Dominicaanse Republiek, Jamaica, Mexico en Turkije. Daar weten ze tenminste hoe je gasten een schoon hotel biedt, lekker eten serveert en hoe je het je gasten naar de zin maakt! Dit hotel verdient absoluut geen vier sterren. 3 is nog teveel.

Gereisd met partner in augustus 2017

7 tips over Hotel Rosamar & Spa

• hans persyn, 11-04-2014

Ideale ligging voor uitstappen: barcelona, girona, strand, markten Kortom rustige ligging en aanrader

• fam. Verhoeven, 31-05-2013

duikbril meenemen, aan het strand bij de rotsen zitten vele vissen

• benoit_franky, 30-07-2014

Wij waren er in de week van 21 juli, feestweek in Lloret De Mar met vuurwerk boven zee

5 vragen over Hotel Rosamar & Spa

• Esther, 18-08-2019

Ligbedjes en parasols strand

Zijn er in de buurt van het hotel bedjes en parasols te huur op het strand?

• Jacq, 07-06-2019

Kledingvoorschriften diner

Is een lange broek verplicht tijdens het avondeten ?

• marnix ramard, 21-08-2014

bezienswaardigheden

wat is er het meest te bezien in een omtrek van max.5km? wat kost een taxi daar? wat kost een scooter voor 2 pers.?

michiel, 19-09-2014

Het kasteeltje, het strant de winkel straat. De kerk in het centrum is schattig.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Italiaans, Regionaal, Spaans, Tapas / Fingerfood, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald