Appartement Playas Fenals

2008

Leuk voor jongeren

Kevin K.
23-12-2008

Deze appartementen liggen op een goede plaats voor jongeren, het is zowat 1 rechte weg naar de uitgaansstraat. Het strand is ook gewoon te doen. Kluisje is gratis en het personeel vriendelijk als je geen herrie maakt 's nachts.

niet meer

bax
9-8-2008

hebbe heel de week met koud water moetn douche.

we kregen met behulp van een knop warm water, maar zodra je die omzette viel alle stroom uit.

die mensen daar waren te beroerd het te komen maken.

slechte organisatie

corinda
4-8-2008

We kwamen aan en werden zonder uitleg de bus uitgezet. Geen receptie, appartament of telefoonnummers te vinden, wisten niet waar we de borg moesten brengen, geen kluisjes.

Andere appartament als op de foto, heel de week koude douche (stroom viel uit als we de warme kraan aandeden).

Wel was het goed uit te houden zonder airco, we hadden bij alle ramen rolluiken.

Ook was de man van de uiteindelijke receptie erg vriendelijk en kon hij volgens mij als enige van heel Spanje ook Engels praten.

Nooit meer.

Gwynn
18-7-2008

Ligt erg ver van de hoofdstraat, een ander gebouw dan ons beloofd is, en geen balkon.

2007

wij zijn hier geweest van 14 juli t/m 25 juli

en wij hebben het hier echt naar ons zin gehad.

natuurlijk zijn er wat min puntjes maar om te beginnen zijn de app. helemaal opgeknapt!(van binnen dan) nieuwe verf nieuwe meubels en nieuwe bedden! het app is ruim genoeg wij waren dan met zn 3e. de badkamer is oke. die moet is volgens ons niet vernieuwd. wij hadden een app. complex dat miss 3 min lopen van bolero park ligt! super fijn want daar zaten onze vrienden! ook is het 5 min lopen van een groot supermarkt. wel ligt het verder van het centrum. wij zijn geen 1x in het zwembad geweest maar die was op het einde van de week wel hartstikke smerig. dat is dan ook het enige min punt. ook de receptie was niet in ons app. gevestigd dus moest je een eindje lopen. verder ws het allemaal oke!

2006

zeer verouderd appartement

Fam Vangenck
30-7-2006

zeer verouderd appartement. sofa bed te smal en te klein. beschimmeld tafelkleed en douchegordijn. zwarte plekken op de muren. hoogdringend aan vernieuwing toe

2005

leuke appartement complex

shehnaya
14-10-2005

leuke appartement complex...het duurt wel een eeuwigheid voor je bij het strand bent of in het centrum..berg opwaarts en afwaarts...je krijgt er spierballen van...wel een beetje afgelegen plekje...maar voor de rest hartstikke rustig voor een rustgevende vakantie...

2004

nelly
    19-5-2004

We hebben een aantal aanbieders voor Playas Fenals voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playas Fenals in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playas Fenals zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Playas Fenals scoort een 5.88 uit 10 op basis van 8 reviews.