Hotel Mundial Club

Hotel Mundial Club

74 reviews over Hotel Mundial Club in het Nederlands

Een rustig, goed en gezellig hotel.

E.Berends
9-9-2017

Het is een kleinschalig hotel. Goede service, fijn personeel,schoon.

hotel mudial club

nancy
24-8-2017

Hotel mundial club mooi hotel.personeel vriendelijk.hotel 🏨 heeft een opfrisbeurt nodig.maar dat gaat nu gebeuren.😊 ik wens hun al veel succes toe😊 hou de prijs zoals het nu is !!!!!tips voor jullie... Airco's overal. Instap douche voor ouderen😊 frigo.s op kamer😊 grotere zwembad voor de kinderen en mensen die in het hotel wil blijven plus meer ligstoelen 💃 en iedere avond iets doen in het hotel 🏨 bv dansen💃💃💃 dansles😊😊 Spaanse les 😊😊 ontbijt 🍳 was goed !! Middag maal zou ik buffet doen Zoals. Nu 😊 en avondmaal zou ik doen zoals vroeger opdienen en laten kiezen uit drie menu's... En buffet erbij zetten dat ze zelf nog kunnen bij nemen😊 water spuitwater en wijn oke 👍 👍 🍷 houden zou 👌👌 misschien voor sommige mensen of kinderen cola😊 buffet misschien een beetje warmer zetten ...soms was het lauw....prijs houden zoals het nu is 👌 dat is jullie pluspunt ...houden zo !veel succes met jullie veranderingen tot volgend jaar😉

Goed hotel

Angela
15-8-2017

Prima hotel. Eten was goed, maar af en toe wel een beetje koud omdat het er al een tijdje lag. Eten wordt snel aangevuld als iets bijna op is, dus er is altijd wel iets te kiezen. Kamers zijn wel klein. Geen airconditioning, geen koelkastje of zoiets en ook geen tafeltje in de hotelkamer, alleen maar een nachtkastje. Vriendelijk personeel dat je altijd wilt helpen en spreekt goed Engels. Zwembad is klein, maar goed genoeg aangezien het strand op 10 minuten lopen ligt vanaf het hotel. Hotel ligt niet in de hoofdstraat van de discotheken, maar een straat daarachter. Hierdoor heb je geen tot weinig overlast van de discotheken in Lloret de Mar. Hotel is gelegen tegenover een kermis, maar hier ondervind je geen hinder van.

We hebben een aantal aanbieders voor Mundial Club voor je op een rij gezet:

reuze leuk, heel gezellig jeugd en ouderen samen

Liliane dw
27-1-2017

klein gezellig hotel, goede keuken,ga al meer dan 20 jaar naar dit hotel heel geschikt voor oudere personen. dicht bij winkels en busstation, op wandelafstand van het strand.

Goed hotel

Bas
12-1-2017

Prima hotel voor een jongerenreis. Als er een probleem was werd dit opgelost en werd er wat geregeld om het goed te maken. Het personeel was dus erg behulpzaam en vriendelijk. Het zwembad was niet bijzonder maar goed genoeg. De kamers waren ruimer dan verwacht en werden dagelijks schoongemaakt. Het eten was naar onze mening matig maar dat is relatief. Het beste van het hotel is de ligging, je zit dicht bij de supermarkt, pinautomaat, drankwinkel en de strip. Het strand is ook niet heel ver lopen. Al met al een prima hotel voor een goede prijs.

Oude reviews (archief)

Klein gezellig hotelletje

anne
17-11-2016

Dit hotel is zijn prijs waard, eenvoudig en praktisch, toch zeer vriendelijk personeel die zowel nederlands als frans en engels praten. Het restaurant is iets minder, niet echt veel keuze en klein buffet, veel mensen die daar meermaals op verlof komen en dan hun vaste zitplaats hebben wat ik een minpunt vind voor de nieuwkomers, de tafels blijven dan de ganse tijd gereserveerd waardoor de nieuwe mensen moeten wachten totdat er een tafel vrij komt.

Verder s'avonds is er leuke disco voor oudere mensen, zeer veel nederlandstalige oude liedjes, wat perfect is voor hen.Klein zwembadje met 8 ligstoelen en klein terrasje, dus uitstekend als u buiten seizoen komt en er weinig volk is, zeker een afrader in hoog seizoen. Kamers zijn basic en zeer klein, badkamer eveneens.

Verder is de receptie super,

Tegenvaller

benlean
6-10-2016

Onze verwachtingen waren vrij hoog gezien de 3 sterren, referenties en de hoge totaalscore van 8,4. Nu zijn wij niet heel moeilijk, maar dit was toch wel even slikken. We kwamen te vroeg aan en mochten pas na een flink aantal uur inchecken. Toen we de gang op kwamen waar onze kamer zou zijn kwamen we de schoonmaakster tegen die snel onze kamer indook en er met een zakje met vuil uitkwam. Kamer was echt vies! Een schoon zakje in de prullenbak en een schoon bed (helaas wel met haren) dat dan weer wel. Verder overal vies en haren. Douchegordijn en voegen en plafond in badkamer beschimmeld en smerig. Gordijn in kamer vol met vlekken. Wc en wastafel haren en vies. Vloer was nog vanalles te vinden, stof, kruimels, haren etc. Kamer behoorlijk klein en verouderd. Bed erg hard, maar niet doorgelegen. 1 stoel in de kamer, maar was niet meer dan een hoes om een skelet dus niet om op te zitten. We hadden een airco gevraagd en flink voor betaald, maar kregen een oude vieze en rammelende ventilator vol stof en schimmel. We hadden half pension. Ontbijt was matig. Sap niet te drinken! Zo smerig! Zelfs het water uit hetzelfde apparaat proefde naar agressief schoonmaakmiddel. Koffie typisch automaten koffie, maar daarin zijn we wel verwend. Avondeten ook matig. Regelmatig dingen koud. Maar alles werd constant bijgevuld. Vooral 'savonds vaak geen plaats. Veel tafeltjes werden vrij gehouden en had volgens mij te maken als je een fles wijn nam. Dan hielden ze een tafeltje voor je vrij en waren ze ook overduidelijk vriendelijker. Deed je dat niet werd je regelmatig zonder pardon terug gestuurd. Er was wel elke avond muziek waar we niet veel last van hadden op de kamer. Ons uitzicht was het zwembad van een ander hotel. Locatie was prima! Niet veel last van herrie van de discotheken omdat je tegen het centrum aanzat. Maar je liep wel zo het grote en gezellige centrum in en de boulevard op. 'Snachts wel wakker geworden van dronken jongeren, maar we zijn zelf ook jong geweest.

fantastisch gaan zeker terug

Luc en bernice
4-11-2015

dit is een zeer goed hotel eten super goed personeel zeer vriendelijk mensen die daar klagen van het eten kunnen zeker zelf niet koken ook de directie is zeer vriendelijk

kortom het was super ik was daar 22 october tot 2 november en we gaan zeker terug

Uitstekend

Vancoillie José
29-10-2015

Het is er zeer goed,vriendelijk personeel , het eten vinden we prima en het is goed gelegen

Geweldig!!!

Priscilla
7-9-2015

De reacties zijn gewoon niet te vergelijken met wat we daar troffen. Het personeel is super vriendelijk, spreken goed engels. Eten is heerlijk, zelfs tot 10min voor einde van het ontbijt of avondeten word er gewoon bijgevuld. Geen overlast, fantastisch hotel, fijne ligging en netjes opgeruimd.

We hebben een aantal aanbieders voor Mundial Club voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mundial Club in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mundial Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mundial Club scoort een 7.97 uit 10 op basis van 76 reviews.