Hotel Moremar

10 reviews over Hotel Moremar in het Nederlands

Redelijk

Anneke
25-11-2017

Erg gehorig en het eten lauw

een goed gelegen onrustig hotel

Joop
27-10-2017

Het personeel doet goed z'n best, daar ligt het niet aan, de kamers zijn klein maar schoon en worden dagelijks netjes opgeruimd. De inrichting is sober, een bed een sidetable, een hang-legkast, 2 nachtkastjes en een krukje. Er is een kleinbeeld tv zonder nederlands talige zenders. De badkamer heeft een ligbad, toilet en een wastafel, weinig mogelijkheid om je toiletspullen enz op te zetten. De ligging is goed, vlakbij het strand. Tot zover gaat het nog. Wat erg is, is de gehorigheid. Zelfs een gewoon gesprek vanuit de naastliggende kamer is bijna letterlijk te volgen. Het is zodoende vaak onrustig en rumoerig. Ons balkon keek uit op een blinde muur die op 2 meter afstand lag. Geen zon en weinig licht en door de weerkaatsing van het geluid ook buiten veel rumoer. Oordoppen meenemen en zoveel mogelijk je vertier buiten de deur zoeken dus.

hotel is direct aan het strand straatje over en op het strand

zeer vriendelijk personeel Klein hotel geen massa touristen mooie binnen plaats waar je de kinderen goed in de gaten kan houden,

het restaurant is klein maar heel gezelling en een goed sfeer

min puntje veel russen in het hotel .Brand schoon elke dag nieuwe handdoeken het hotel is zeker 3*** zelfs 4**** waard .

zeker een aanrader in Lloret de mar waar veel hotels oud zijn

wij komen zeker weer terug volgend jaar .

nooit meer

tilly de bruijn
25-10-2012

te gehorig ent eten zeer matig

matig

patricia
20-9-2012

hotel is rustig gelegen,maar de omgeving spreekt niet erg aan,kamers zijn netjes en worden goed onderhouden. terras van blok A keek uit op een hoge muur,niet zo leuk dus! Prijs/kwaliteit is ok. het eten was de eerste dagen in orde daarna was het iets minder. Personeel is beleefd.Kennen wel verschillende talen.De meeste vakantiegangers zijn Russen.

super

vriendengroep
16-1-2011

Wij zijn in juli/augustus naar moremar geweest met 9 jongeren en het was gewoon een heel mooi hotel. Het is pas gerenoveerd en alle kamers en de lobby etc. zijn heel mooi. De kamers zijn van normaal formaat met een ruime badkamer. Het personeel is best vriendelijk en tolerant als je ook s'avonds nog wat herrie maakt. De portier/klusjesman/nachtbewaker is echt een geweldige man spreekt alleen weinig engels, maar dat maakt het nog leuker om met hem te praten.

Het enige nadeel is de afstand tot main street want dat is gewoon een kwartiertje lopen maar ja, aan de andere kant kun je dan wel lekker rustig slapen. Wij zaten gewoon op basis van logies, dus over het eten kan ik weinig zeggen aangezien we het ontbijt toch niet haalden. Maar in de omgeving zitten hele leuke tentjes en ook goedkoop en het strand is ook 2 min lopen.

Al met al een super vakantie

personeel erg onvriendelijk

van Tilburg Cleo
12-9-2010

Ik heb met een paar vriendinnen een weekje gelogeerd in moremar.

Lloret is een zalige stad om te feesten, te zonnen en je te amuseren. Het hotel was heel net, mooie kamers enz... Het personeel was jammer genoeg ongeloofelijk onvriendelijk. Wij hadden betaald voor vol pension MET water/wijn aan tafel. Dit wil voor hun zeggen dat je per maaltijd een klein wijnglasje met water OF wijn krijgt. Meer niet.

Het ontbijt was goed. Maar over het middag- en avondeten waren we niet te spreken. De groenten laten ze er volgens mij een hele week liggen en het eten trok op niets. Vlees vol vet knorren en botten.

nooit meer!

stevenvangoethem
29-7-2010

dit hotel is ramp, schandalig da dit open mag blyven, eten ramp weinig keuze eten koud, personeel niet vriendelyk buiten nachtwaker carlos,zwembad is plonsbadje, ik raad dit hotel af!

dit hotel nooit meer

kuiper
26-7-2010

wij met ons gezin van 4 zijn in de week 28 ( 17 juli t/m 25 juli) in dit hotel in lloret geweest, het hotel is netjes verbouwt kamers zien er goed uit,het is schoon, het restaurant mag iets warmer worden aangekleed,zwembad is goed net als het terras

personeel ongeintereseerd,bij het onvriendelijke af,behalve carlos de portier ( supervent) spreekt alleen geen engels,nu het allerbelabberste het eten vis vis vis en nogeens vis of een vies uitziens worstje,gewoon smerig het enigste dat wij in de week daar gegeten hebben waren de toetjes en rauwkost dus je gaat op zoek buiten de deur maar ja het kost je immers wel weer extra geld,mocht je besluiten dit hotel toch te boeken raad ik u aan om alleen het ontbijt erbij te nemen,deze was goed. het hotel ligt ten opzichte van het strand goed 200 meter en een straatje over ben je midden in het winkelgebeuren alles goed loopbaar ook de discotheken het hotel ligt rustiger dan andere hotels oua jeugd

Was niet zo best.!.

Guido
20-5-2010

Wij waren er de eerste week in mei, in totaal 7 gasten in het hotel. Hun seizoen was nog niet echt begonnen, en het hotel was dus nog niet aan gasten toe. Veel zaken waren nog niet aangesloten, er was geen muziek bij het eten, de bar bleef dicht. Het was er stront vervelend. Personeel was onvriendelijk ongeintresseerd. (op de portier Carlos na). Het eten was niet al te best, te weinig variatie, veel opwarm/gemakkelijk te bereiden pruttel dus weinig smaakvol. Verwacht geen verwennerij. Ontbijt is zeer karig. 7 gasten, dus 7 broodjes.. Fruit is zeer basis en niet altijd aanwezig. Het eten is in dit hotel gewoonweg niet goed.!

Voor de zelfde kosten kun je in Lloret veel beter eten.

Hotel is netjes opgeknapt (in 2009), kamers en badkamer zijn heel netjes. Het oude zeer gammele liftjes herinnerd nog aan het feit dat het een oud gebouw is.

Ligging is goed ten opzichte van het strand en de winkels. Al ligt het hotel zelf niet in een al te mooi straatje.

Voor ons nooit meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Moremar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moremar in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moremar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.