Hotel Montanamar

• Goed: 7 - 8

Schoon hotel, locatie prima

Tessa
9-6-2017

Dit hotel ligt op loopafstand van het strand. Het personeel is erg vriendelijk. De kamers zijn eenvoudig, maar schoon en de bedden liggen prima. In de omgeving genoeg restaurantjes en andere uitgaansgelegenheden.
2006

het is een eenvoudig hotel en ik was er eind sept dus was er geen animatie meer. is niet echt erg.goed eten. elke dag schone handdoeken.maar 1 keer in de week lakens dat is jammer. vriendelijke mensen doen goed je best voor je. en niet onbelangrijk goede bedden. jammer het ligt vlak naast een drukke weg.dus de terrassen vlak bij de weg.

Super en ook nog goedkooop perfecte vakantie mooie omgeving dus boeken!

We hebben een aantal aanbieders voor Montanamar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montanamar in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montanamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Montanamar scoort een 7.44 uit 10 op basis van 9 reviews.