Appartement Monjardí

Matig

26 reviews over Appartement Monjardí in het Nederlands

Ga Niet!!

Anoniem, 25-9-2017

Dit appartementencomplex is echt een regel rechte ramp. Ben je iemand die niks boeid kwa hygiene, dan is het voor jou!! Maar de meeste appartementen zijn zo vies, schimmel in je badkamer en keuken. En veel meer.! Zwembad is echt niet wat het lijkt! Als je relaxed en een schoon appartement wil is dit echt niks voor je! Bahbah!!

Kies niet voor Monjardi

Willemijn, 23-9-2017

Toen wij aankwamen in ons appartement in Monjardi, schrokken we ons te pletter. Er was werkelijk geen hoekje te vinden zonder schimmel, onze koelkast kon niet dicht (waardoor er een grote plas water onder lag), de wc trok niet door, de afzuigkap werkte niet en was totaal verroest, er zaten allemaal kieren langs de raamkozijnen en ongeveer de helft van onze borden, bestek en bekers was niet aanwezig. Maar het ergste komt nog: onze deur kon van binnenuit niet geopend worden, alleen met een sleutel (deurklink was stuk). Dus als iemand boodschappen ging doen (met de sleutel, anders kon je de hoofdingang niet in), kon vervolgens niemand meer uit het appartement.

De huisbaas schreeuwde ontzettend, muziek mag gedraaid worden tot 21:00. Maar hij staat ook om 2 uur 's middags voor de deur te schreeuwen dat de muziek uit moet (terwijl je deze niet eens draait).

Ligging: perfect. We hebben een keer in een ander appartement voorgezeten en dit was veel te ver van de strip af. Je bent vanaf Monjardi lopend met twee minuten op het strand en met 3 minuten op de strip. Wel moet je heeeel veel trappen op. Het zwembad was klein en ijskoud, we zijn er één keer in geweest, meestal lag er ook niemand. Verder kan je wel een tosti'tje halen, maar verwacht niet te veel van het eten.

Onze wc en afzuigkap zijn gemaakt, maar we hebben de hele vakantie een kapotte deur gehouden, dus maar een extra sleutel aangevraagd. We durfden niet op blote voeten in het appartement rond te lopen. En oja, we keken uit op een muur met kleine raampjes met tralies er voor en onder ons raam lag een verzameling van onderbroeken, bierflesjes, haren en ander vies spul.

Ik durf zonder twijfel te zeggen dat er betere appartementen voor dit geld in Lloret zijn. Het is in Lloret allemaal een beetje vergane glorie, maar Monjardi is echt je geld niet waard.

Geen aanrader

Denise, 21-8-2017

Het appartement ligt op een mooie plek alleen moet je een heleboel trappen op lopen om naar boven te kunnen, en als je pech hebt en op de onderste verdieping slaapt (zoals wij) moet je weer helemaal naar beneden met de trap, want de lift is 'kapot'. De receptie is erg vriendelijk, wij hadden een kapot douchegordijn toen we aankwamen en die werd de volgende dag meteen gemaakt. De kamers daarentegen zijn erg vies. De badkamer zit onder de schimmel en er is ook geen trekker aanwezig om dit te voorkomen. De airco werkte maar er was geen goeie ventilering, alle natte kleren en handdoeken werden niet droog als je deze op hing. Het bed lag wel lekker en zag er ook schoon uit. Al met al de vakantie redelijk door kunnen komen maar ik zou er zeker niet terug komen.

Bende

Kees, 5-8-2016

Vieze bende. Smerig. Veel schimmel.

Perfect voor jongeren

Natascha, 28-7-2016

Met wat twijfel gingen wij richting het appartement. Wij kwamen daar aan en werden heel vriendelijk en netjes geholpen bij het inchecken, daarna gingen wij via de (tikkeltje ouderwetse) lift naar ons appartement op de een na hoogste verdieping. We kwamen aan in onze hartstikke schone kamer met goede airco!

Het klopt dat je na 22,00 uur stil moet zijn. Er is een nachtwaker, die erop let dat het niet te luidruchtig wordt. Maar voor gezinnen zou ik het zeker afraden, want zo stil is het dan toch niet.

Verder is het een top locatie voor de strip, op 5 minuten afstand bij je bij Tropics, St. Trop, Magic Park en Londoner. De andere clubs zijn ook hartstikke goed te lopen! Helaas is de heuvel die je op moet erg steil. Verder is de supermarkt ook super dichtbij. Ideaal dus!

Het strand is alleen de trap af en dan kom je helemaal rechts aan. Het is een grof zandstrand, dus je voeten haal je er wel mee open als je 24/7 erop ligt en loopt, maar dat is dus overal in Lloret.

Het appartement waar wij dus in sliepen was totaal het tegenovergestelde wat alle recensies zeiden. Echter zei de reisleiding dat wij een zeer goed appartement hadden dus er zijn dus appartementen die wel zo slecht zijn als er wordt beweert...

Echter hebben wij een super toffe vakantie gehad met een perfect appartement!

Geweldig

mart, 9-12-2015

prachtig hotel vooral voor jongeren, prima voor deurningers

perfect

remco, 7-10-2015

Pas terug van een weekje Lloret en verblijf in monjardi, kan er niks slechts over vertellen. Nette kamer, ja geen mooi groot zwembad, maar daar in tegen een toplocatie. Vriendelijk personeel. Top en helemaal voor deze prijs :)

Redelijk

Irma, 6-10-2015

Ik was met vier dames en wij hebben ons perfect vermaakt. Lorenzo, Anna en Claudia waren heel erg behulpzaam en niets was hen te veel. We waren vrij dicht bij het strand en vele bezienswaardigheden.

Maria, 14-9-2015

We waren met z´n 3e en hadden een ruim appartement. Wat verouderd maar verder prima! Het was erg dicht bij de clubs en het strand, dit was erg fijn. De receptionistes Ana, Claudia en Marieke waren erg aardig, ze hebben ons erg goed geholpen. Het was ook erg fijn dat er Nederlands gesproken was. Het was een top vakantie, bedankt!!!

Nooit meer

Marieke, 9-5-2015

Zijn net terug, wat een drama snap niet dat veiling dit kan aanbieden zelfs € 100,00 is nog teveel. Kwamen aan en het zwembad moest nog in orde gemaakt worden de kinderen konden dus niet zwemmen. Was het ook meer een badkuip te noemen dan zwembad. De badkamer zat onder de schimmel douchgordijn was kapot, keukenkastjes vielen uit elkaar door de schimmel en houtrot, de koelkast was ook geen veilige plek voor het voedsel. Enige goede punt waren de bedden, deze waren niet doorgezakt.

Strand was gelukkig dichtbij waar we elke dag koffie hebben gedronken en hebben ontbeten. Het appartement hebben we echt alleen gebruikt om te overnachten.

Wij waren met twee kinderen van 13 en 15, die gelukkig een stootje kunnen hebben.

Barcelona is een uurtje rijden en zeer de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Monjardí voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monjardí in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monjardí zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Monjardí scoort een 5.1 uit 10 op basis van 26 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: