Appartement Monjardí

Met vrienden

Nooit meer

Anoek
31-7-2018

Een verschrikkelijk appartement. De airco van buiten lekte en het leek alsof het de hele tijd regende. Het personeel is niet vriendelijk en doet weinig moeite voor je. In het zwembad passen tien mensen. Aan het appartement is al jaren niks gedaan en aan alles mankeert wat. Het uitzicht is een andere muur. Voor vijf personen kregen wij een ontzettend kleine kamer met een slaapkamer waar drie mensen in slapen en twee in de woonkamer. Een gevangenis is beter.

Nooit meer! #redmijnvakantie

zeesterren
25-7-2018

Nooit meer!#redmijnvakantie

Te veel minpunten: -te veel trappen omhoog om bij het appartement te komen -na de tweede dag was er bij ons ingebroken (parfum en een paar honderd euro was weg) -het zwembad was heel vies en klein -er was veel schimmel -het houtwerk is verot -wij hadden geen balkon -onze bedden waren ingekrakt -in het appartement is geen kluis aanwezig -het personeel was niet vriendelijk -na 22 uur moet de muziek uit, waar niet iedereen aan houdt -veel geld voor dit appartement -ramen en deuren sluiten heel slecht -heel vies douchegordijn -de douche viel bekant uit elkaar -weinig straal uit de douche -in de keuken wil je geen maaltijd bereiden - enige pluspunten: -de ligging (ondanks de trappen), de airco werkt goed en de koelkast ook! #redmijnvakantie :(

Gelegen op een steenworp afstand van een meer dan adembenemend uitzicht van de kustlijn. Het hotel bevindt zich in een bocht van een min of meer doorgaande weg, welke je bereikt door aan het eind van de hoofdstraat door Lloret een klein stukje rechtsaf de berg op te rijden. Parkeren bij het hotel was NIET mogelijk. Toch vonden wij altijd een plekje op een openbare parking vlakbij deze kust. Pal naast het hotel is een trap die leidt naar het centrum van Lloret.Heel praktisch. Het appartement echter vonden wij slecht. Doorzakkende bedden, slecht werkende en roestige koelkast en vieze bedbank. Er is een klein balkonnetje waar je nog wel ff de laatste zonnestralen kunt meepakken. Het zwembad is klein. Wij waren hier in 2015 dus misschien is het ondertussen verbeterd. Er werd ook een borg gevraagd bij aankomst. Meer geschikt voor party animals, niet voor gezinnen met kinderen.

Prima appartement!

Rianne
2-5-2018

Erg leuke vakantie gehad in Lloret de Mar met 2 vriendinnen. Vakantie via touroperator geboekt. Wij zaten in een 2-kamer appartement type B, prima appartement, simpel, maar goed voor jongeren! We hadden een soort frans balkonnetje, waar we mooi de handdoeken konden laten hangen te drogen,met uitzicht op straat. We hadden wel het idee dat wij 1 van de betere kamers hadden. We spraken een paar jongens en zij hadden erg vieze en oude kamers. Waarschijnlijk zaten zij aan de achterzijde van het appartementencomplex. Ligging is perfect, binnen 5 minuten ben je op de strip en het strand. Zwembad, was klein maar oké voor een snelle duik (maar niet super schoon). Ligbedjes bij het zwembad mogen wel eens vervangen worden. Enige grote nadeel wat wij vonden was dat we iedere dag een lange trap op en af moesten om bij het appartement te komen, dit was vrij zwaar. Voor de rest een top vakantie gehad!

Ga Niet!!

Anoniem
25-9-2017

Dit appartementencomplex is echt een regel rechte ramp. Ben je iemand die niks boeid kwa hygiene, dan is het voor jou!! Maar de meeste appartementen zijn zo vies, schimmel in je badkamer en keuken. En veel meer.! Zwembad is echt niet wat het lijkt! Als je relaxed en een schoon appartement wil is dit echt niks voor je! Bahbah!!

Kies niet voor Monjardi

Willemijn
23-9-2017

Toen wij aankwamen in ons appartement in Monjardi, schrokken we ons te pletter. Er was werkelijk geen hoekje te vinden zonder schimmel, onze koelkast kon niet dicht (waardoor er een grote plas water onder lag), de wc trok niet door, de afzuigkap werkte niet en was totaal verroest, er zaten allemaal kieren langs de raamkozijnen en ongeveer de helft van onze borden, bestek en bekers was niet aanwezig. Maar het ergste komt nog: onze deur kon van binnenuit niet geopend worden, alleen met een sleutel (deurklink was stuk). Dus als iemand boodschappen ging doen (met de sleutel, anders kon je de hoofdingang niet in), kon vervolgens niemand meer uit het appartement.

De huisbaas schreeuwde ontzettend, muziek mag gedraaid worden tot 21:00. Maar hij staat ook om 2 uur 's middags voor de deur te schreeuwen dat de muziek uit moet (terwijl je deze niet eens draait).

Ligging: perfect. We hebben een keer in een ander appartement voorgezeten en dit was veel te ver van de strip af. Je bent vanaf Monjardi lopend met twee minuten op het strand en met 3 minuten op de strip. Wel moet je heeeel veel trappen op. Het zwembad was klein en ijskoud, we zijn er één keer in geweest, meestal lag er ook niemand. Verder kan je wel een tosti'tje halen, maar verwacht niet te veel van het eten.

Onze wc en afzuigkap zijn gemaakt, maar we hebben de hele vakantie een kapotte deur gehouden, dus maar een extra sleutel aangevraagd. We durfden niet op blote voeten in het appartement rond te lopen. En oja, we keken uit op een muur met kleine raampjes met tralies er voor en onder ons raam lag een verzameling van onderbroeken, bierflesjes, haren en ander vies spul.

Ik durf zonder twijfel te zeggen dat er betere appartementen voor dit geld in Lloret zijn. Het is in Lloret allemaal een beetje vergane glorie, maar Monjardi is echt je geld niet waard.

Geen aanrader

Denise
21-8-2017

Het appartement ligt op een mooie plek alleen moet je een heleboel trappen op lopen om naar boven te kunnen, en als je pech hebt en op de onderste verdieping slaapt (zoals wij) moet je weer helemaal naar beneden met de trap, want de lift is 'kapot'. De receptie is erg vriendelijk, wij hadden een kapot douchegordijn toen we aankwamen en die werd de volgende dag meteen gemaakt. De kamers daarentegen zijn erg vies. De badkamer zit onder de schimmel en er is ook geen trekker aanwezig om dit te voorkomen. De airco werkte maar er was geen goeie ventilering, alle natte kleren en handdoeken werden niet droog als je deze op hing. Het bed lag wel lekker en zag er ook schoon uit. Al met al de vakantie redelijk door kunnen komen maar ik zou er zeker niet terug komen.

Bende

Kees
5-8-2016

Vieze bende. Smerig. Veel schimmel.

Perfect voor jongeren

Natascha
28-7-2016

Met wat twijfel gingen wij richting het appartement. Wij kwamen daar aan en werden heel vriendelijk en netjes geholpen bij het inchecken, daarna gingen wij via de (tikkeltje ouderwetse) lift naar ons appartement op de een na hoogste verdieping. We kwamen aan in onze hartstikke schone kamer met goede airco!

Het klopt dat je na 22,00 uur stil moet zijn. Er is een nachtwaker, die erop let dat het niet te luidruchtig wordt. Maar voor gezinnen zou ik het zeker afraden, want zo stil is het dan toch niet.

Verder is het een top locatie voor de strip, op 5 minuten afstand bij je bij Tropics, St. Trop, Magic Park en Londoner. De andere clubs zijn ook hartstikke goed te lopen! Helaas is de heuvel die je op moet erg steil. Verder is de supermarkt ook super dichtbij. Ideaal dus!

Het strand is alleen de trap af en dan kom je helemaal rechts aan. Het is een grof zandstrand, dus je voeten haal je er wel mee open als je 24/7 erop ligt en loopt, maar dat is dus overal in Lloret.

Het appartement waar wij dus in sliepen was totaal het tegenovergestelde wat alle recensies zeiden. Echter zei de reisleiding dat wij een zeer goed appartement hadden dus er zijn dus appartementen die wel zo slecht zijn als er wordt beweert...

Echter hebben wij een super toffe vakantie gehad met een perfect appartement!

Geweldig

mart
9-12-2015

prachtig hotel vooral voor jongeren, prima voor deurningers

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monjardí in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monjardí zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.