Hotel Marsol

9 reviews over Hotel Marsol in het Nederlands

Geld verspilling

Devika
21-10-2016

Vandaag terug gekomen van lloret

En wat was het een .... vakantie

We hadden ons zo op verheugd om samen op vakantie te gaan ff 5 dagen zonder kinderen lekker ontspannen dus dan neem je een hotel met alles erop en eraan mooie kamers zwembad 2 wasbakken zoals je het op internet ziet super

Komen we is het hotel is het een super klein kamer badkamer vies 1 wasbak zwembad vies en dan betaal je er 60 Euro p.p. voor wij voelen ons genaaid dan hadden we liever een ander hotel genomen die nog goedkoper mooier en schoner is...

Ik geef ze een 4 en ons zie je nooit meer terug.

Een fijn hotel op een ideale locatie.

Erwin
21-12-2015

Goede kamer en een heel goed uitgebreid ontbijt.

mooie ligging

Vermeulen
26-5-2015

Eten op 25 mei 2015 was de overschot van het weekend.

Er was op 26 mei geen Cava bij ontbijt. reden? alles werd opgedronken in het weekend zei de verantwoordelijke,

Het eten was afschuwelijk, het is te zeggen er is keus genoeg, je moet heen honger lijden, maar er was niks goed bij. echt rommel vergeleken tegen vorig bezoek aan het hotel.aangekomen 25 mei, gaan normaal vertrekken op 5 juni

goed

A.
4-7-2011

Mooi hotel niet ver van de zee, goede kamers en goed eten

2008

Gewoon doen!

Fred en kids
31-7-2008

Je zit Lloret 1e klas. Het gedeelte strand waar het eigenlijk gebeurt. Een terras op 6 meter van de voordeur. Vriendelijke bediening. Een uitgebreid ontbijtbuffet, zelfs Engels ontbijten is mogelijk. Avondbuffet is afwisselend en alles is schoon en verzorgd.

leuk hotel, ligging geweldig aan de boulevard en kamer met balkon en uitzicht op zee.

Prima ontbijt. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel.

personeel in restaurant onvriendelijk, dus ergens anders gaan eten.

2007

Het hotel is ons heel goed bevallen

M.L. Leeman
18-7-2007

Het hotel is ons heel goed bevallen. Het was alleen jammer dat een medewerker van de receptie ons vaak niet begreep doordat ze zo slecht engels sprak. Eten was goed, iedere dag anders en heel gevarieerd! Ligging helemaal geweldig! Dicht bij centrum en aan de boulevard. Aanrader!

We hadden een mooie ruime kamer met balkon en zeezicht.Personeel heel vriendelijk, behalve in de ontbijtzaal, was werkelijk onbehoorlijk. ontbijt wel prima. Hebben verder geen maaltijden in het hotel gebruikt, door de onvriendelijkheid van het resaurantpersoneel.

2006

Verzorgd, heel proper en modern hotel, vlak aan zee. Klein zwembadje op het dak. Geen animatie. Kamer en badkamer zijn net ruim genoeg. Airco. Geen balkon. Harde matras. ‘s Avonds en ‘s nachts straatlawaai. Personeel aan de receptie en poetsvrouwen zijn vriendelijk, in de bar en de eetzaal is het personeel onvriendelijk. Lekker eten, elke dag andere gerechten maar veelal lauw en voor het hoofdgerecht is er heel weinig keuze. Een pintje kost in de bar 1,20 euro, in het restaurant 2,40 euro. Het restaurant is niet gezellig ingericht. De uren van de maaltijden zijn laat: ‘s middags vanaf 13u en ‘s avonds vanaf 20u.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marsol in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marsol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.