Hotel Maremagnum

Hotel Maremagnum
7,9

9 reviews over Hotel Maremagnum in het Nederlands

Met vrienden

Geen fijne ligging als meisje zijne

Geanne
24-7-2016

Het hotel zelf is prima. Wel primitief en de kamers zijn niet erg groot, maar er word elke dag schoon gemaakt en de medewerkers zijn erg vriendelijk.

In de nacht is het als meisje zijne niet fijn om vanaf de strip naar huis te lopen. Het hotel bevind zich in een afgelegen rustig straatje waar in de nacht ook geen politie loopt waardoor wij, 2 meiden, elke avond achterna gezeten werden. Overdag was het prima te doen en had je nergens last van.

Gastvrij hotel!

Linsey
30-7-2015

Hotel Maremagnum is een prima hotel! De ligging is top! 100 meter van de zee en echt maar 10 minuten van het uitgaanscentrum. De kamers zijn prima, elke dag worden de handdoeken verwisseld en de kamer wordt goed schoongemaakt. Wij als jongeren sliepen natuurlijk tot in de middag maar de schoonmaker wachtte en wist precies welke kamers er nog gedaan moesten worden.

Bestek nodig voor fruit , kokend water nodig voor een cup a soup of vroeger ontbijten omdat je vlucht gaat? Geen probleem! De medewerkers zijn allemaal heel vriendelijk en staan je graag te woord en helpen je graag.

Het ontbijt is eenvoudig maar lekker.

Een leuk jongeren hotel die er ook zeker waren, maar ook zeker een aanrader voor gezinnen of ouderen.

Geweldig!

laura
30-7-2015

Wij als 2 18 jarige hebben dit hotel geboekt iets verder van het uitgaansgebied af voor de rust zodat we geen last zouden hebben van de herrie na het uitgaan. Bij binnekomst werden we al vriendelijk ontvangen.

De kamers waren prima in orde. Schoon, geen vuiltje te zien, goede simpele badkamer en een waslijn als we het raam open deden. Wij hadden namelijk een kamer zonder balkon.

Verder is de ligging geweldig. Rustige plek en binnen 3 minuten ben je op het strand. Ook is de supermarkt maar op 2 minuten loopafstand, ideaal dus.

Wij werden heel lief als een koningin behandeld. Als we met fruit binnen kwamen vroegen ze of we bestek nodig hadden en we mochten gratis luchtbedden meenemen. Het zijn die kleine dingen die bij ons zijn gebleven waarom wij heel positief zijn over dit hotel, een aanrader dus!

Leuk hotel voor ouderen

Pim Reijerink
28-8-2013

De liggen van het hotel is goed 2 min van de zee af en 10 min van het uigaansgebied. De kamers worden heel goed schoongemaakt. Voor jongeren zou ik het niet aanraden er zitten geen tot weinig jongeren in het hotel.De vrouw bij de receptie was erg onvriendelijk en chagrijnig de nachtwacht waar daarin tegen een aardige man.

Geweldig hotel voor partyanimals!

Lara van Tuijl
8-12-2012

Van te voren wisten we niet echt waar we terecht zouden komen, omdat we er verder niemand over hadden gehoord. We hebben echt een geweldige tijd gehad! Het ontbijt was goed en uitgebreider dan we hadden gehoopt, het ontbijten zorgde er ook voor dat we wat minder brak waren the day after.. De ligging van het hotel was ideaal! We hoefden maar 2 minuutjes te lopen voor het strand en 3 minuutjes voor het stappen! Beter kan niet. Ook zit het niet in de straat van de discotheeks, wat ervoor zorgt dat er niet veel lawaai en troep is. Heel fijn, want wat je soms ziet.. Als ik nog een keer naar Lloret de mar zou gaan, zou ik het wel weten. Zeker een aanrader!!

Zeer fijn hotel

valerie
28-7-2012

Het hotel is klein maar fijn, je zit net buiten de drukte van alle jongeren dus je kan goed slapen en je zit tussen de spanjaarden wat een fijn vakantiegevoel geeft. Je bent met 5 minuten lopen bij de discotheken en bij het strand en hotel zit achter een straatje met allemaal winkeltjes. Het werd super goed schoongemaakt elke dag en het personeel wil je echt goed helpen. De jacuzzi staat overal dat je het moet betalen maar dat hoefde niet. Maar het water is wel koud, maar dat is bij elk zwembad in spanje. Het ontbijt was gewoon met een broodje croissant en boterham die je kon roosteren, yoghurt, fruit dus prima. Diner is in het andere hotel maar was ook prima. Als ik terug ga zou ik dit hotel zo weer kiezen! Balkon is niet groot 1 meter diep ongeveer, maar je bent toch meer van de kamer af dan dat je er bent.

2007

Ben hier 3 jaar geleden geweest als last minute geboekt en is ons super bevallen. Eigenaar is erg vriendelijk en het personeel ook je werd overal mee geholpen. Airco gratis en alles heel schoon. Wat ligging betreft ook ideaal lopend goed te doen naar het centrum en je hebt geen last van mensen s`nachts als je al wilt gaan slapen.

2006

Wij hebben afgelopen zomer heerlijk genoten van onze 8daagse vakantie in Lloret en het hotel was goed bevallen. Het lag lekker dicht bij het strand en ook in de buurt van winkeltjes. De echte kroegen en discotheken lagen ook niet ver weg maar ver genoeg zodat je geen last had van geluid of dronken mensen die voorbij kwamen. Er is airco op de kamers en er word iedere dag netjes alles schoongemaakt en handdoeken verschoond. Het is wel meer geschikt voor stelletjes en niet voor gezinnen met kinderen enzo. Eten was ook lekker, enige minpuntje was dat de jacuzzi op het dak wel koud water had, maar daar konden we ons niet zo druk om maken. Wij hebben een top vakantie gehad, groetjes Anouk en Emile

2005

een klein leuk hotel met 24 kamers

zeer plezierig personeel schone kamers

alles nieuw binnen .TV en airco op de kamer. op hetdak een jacuzzi. ligging 150 meter van het strand rustig gelegen achter de boulevard voor mij in zijn prijsklasse een toppertje

We hebben een aantal aanbieders voor Maremagnum voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maremagnum in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maremagnum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.