Hotel Maeva

26 reviews over Hotel Maeva in het Nederlands

Slecht gehorig

J
10-9-2016

Ontbijt kan je het niet noemen keiharde broodjes verder niks . Geen koelkast of gezamenlijke koelkast om je water koel te houden . Een airco heb je nodig . Uitzicht blindemuur . Raam moet snachts open anders drijf je je bed uit . Maar dan geen rust door het lawaai op straat . Maar ergenis nummer 1 was toch het ontbijt zeer slecht . Ze gaan totaal niet mee met de tijd . De mensen zijn wel aardig . Maar ja heb je weinig aan als de rest slecht is .

Echt aan te bevelen voor weinig geld leuk hotel

Jeffrey en Wilma
10-11-2013

Wij zijn hier in september jl. geweest en hebben dit hotel voor n weekend geboekt.

Wij waren zeer tevreden over onze ontvangst en behandeling tijdens ons verblijf.

We mochten ook nog iets langer op onze kamer blijven wachten op de dag van vertrek terwijl je in andere hotels de kamer voor 10 uur moet verlaten ivm schoonmaak.

Wij zijn zeer tevreden over ons verblijf alhier en ook nog even bedankt voor de verfriste handdoeken al waren wij hier maar 4 dagen(vr-ma).

Het personeel wat er werkt is zeer klantvriendelijk.

Wij komen hier graag nog een keer terug.

Goed hotel!

Dianne
22-10-2013

Ik heb hier echt een super vakantie gehad. Ontbijt was gewoon goed, elke dag wel wat anders. Als je de staat uit loopt ben je al in het centrum en uitgaansgelegenheid. Strand is gewoon voor de deur en de mensen daar zijn super aardig. Het is ook erg fijn dat je je sleutel niet kwijt kan raken want die bewaren ze daar bij de receptie voor je! Bij ons zijden ze ook dat we maar 1x per week de handdoekken wisselden en schoon zouden maken, achteraf is dit elke dag gebeurt, dus echt een pluspunt!

& Ik weet niet wat iedereen loopt te zeuren over geen balkon en airco maar dit weet je toch van te voren als je het boekt? Prijs kwaliteit is gewoon super goed! je betaald bijna niks dus dan kan je dat ook niet verwachten!

Muy acogedor y tranquilo

mgc333@wanadoo.es
16-8-2011

Me ha gustado mucho este pequeño hotel....muy tranquilo y acogedor y decorado como si se tratara de una casa no de un hotel.La gente muy amable y hospitalaria.A 30 segundos de la playa,con unas vistas fantásticas,Muy recomendable para familías y parejas,realmente no es para jóvenes!!

volveremos seguro!!!GRACIAS HOTEL MAEVA

Leuk hotelletje

peter p.
2-9-2010

Ben in augustus een week geweest , ontzettend genoten.

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen.

Een eenvoudig maar leuke Hotel

Yvonne
1-9-2010

Ik kom al jaren hier met familie,

voor een week relaxen en de omgeving te bekijken.

bevalt ons prima, vriendelijke mensen.

Ideaal voor 10 dagen zonvakantie,

personeel is erg behulpzaam.

Kamers eenvoudig maar schoon.

Wij komen er al 17 jaar met plezier.

goedkoop en was gezellig

saskia
25-7-2010

ik ben er 2 jaar geleden geweest met me dochtertje toen 4 jaar oud

het hotel is simpel maar wat verwacht je voor die prijs toen we aan kwamen om 8 uur sochtens mochten we pas eigelijk er om 2 uur er in maar die receptioniste gaf ons om 10 uur al de sleutel zodat we er in konden de kamer zijn simpel maar ja je komt er ook alleen om te slapen en te douche of in bad tegaan we hebben en hele leuke vakantie gehad en gaan volgend jaar er weer trug heen voor mensen die geen hoge note op hun zang hebben is dit wel en aanrade en kwa geluids overlast dat heb je overal dan moet je niet naar en badplaats gaan waar heel erg veel word uit gegaan

het is wel een leuk hotel.

melissa
21-4-2010

het is een leuk hotel, en het zit lekker dicht bij het strand.

ik kom er nu al 3 jaar bijna, en altijd in het zelfde hotel. vorig jaar zaten er salamanders op onze kamer :O

Hier kom ik nooit meer terug. Ontbijt zijn kei harde broodjes , kamer en de kranen zitten vol met kalk aanslag het bed is vreselijk,kussens zeer slecht en geen erco dat had je wel nodig. Het enige plus punt wat wij hadden was een prachtig uitzicht op de boulevard.Er werd ons ook verteld dat het een hotel was voor alleen ouderen nou het zal vol met jeugd ik heb niks tegen de jeugd maar dat moet je dit niet vertellen als de mensen gaan boeken. Voor de prijs die wij betaald hebben is geen goed hotel. Ik raad ieder aan om hier niet naar toe te gaan. Het is van buiten bont en van binnen .......

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maeva in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maeva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Maeva scoort een 5.97 uit 10 op basis van 26 reviews.