Appartement L'Hort

7,1

23 reviews over Appartement L'Hort in het Nederlands

Laura
1-8-2018

Wij zijn met een vriendengroep van 10 man 8 dagen verbleven in L'Hort. Het appartement ligt op kruipafstand van de strip wat ideaal is! De receptie is lastig te vinden, ligt op ongeveer 10 minuten lopen. De kamer was schoon, goede airco. Ook de badkamer zag er top uit. De douche wordt als je met meerdere mensen na elkaar doucht wel koud.

Beneden zit 's nachts een bewaker die wat boos over kon komen. Wanneer je te veel lawaai maakt komt deze ook naar je kamer maar spreekt geen Engels. De deur van je appartement kan van binnen uit op slot worden gedaan met een klepje, met de sleutel alleen van buitenaf. In de keuken waren pannen, bestek, glazen e.d gewoon aanwezig. Bij ons miste alleen de handdoeken voor in de badkamer.

Voor een feestvakantie, een top appartement!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Gereisd Met vrienden in juni 2017

heel vies

D. Rhijnsburger
16-1-2017

wij gingen met 5 vriendinnen op vakantie. de ligging is perfect en dat was het wel aan positieve punten. enge huisbaas, vieze kamers en de sloten konden gewoon open, want er stond midden in de nacht een vrede jongen in onze kamer.

en wij moesten de kots van iemand anders opruimen in het trappenhuis anders kregen we onze borg niet terug.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Zeker een aanrader!

Marloes
7-1-2017

Afgelopen zomer met mijn vriendinnen bij L'Hort geweest. We waren daar voor een feestvakantie en we hadden het perfecte appartement getroffen! Het appartementencomplex ligt praktisch gezien aan de strip, 5 minuten lopen van het strand en er is een supermarkt onder het appartementencomplex. Super chill dus! Het appartement was schoon en alles zag er prima uit. Het is zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Super

Anne
3-8-2016

Super goed appartement. Genoeg ruimte alleen het balkon was krap. Je zit overal dichtbij en je ziet de strip vanuit het balkon. Het appartement was brandschoon en alles was heel aan het begin van onze vakantie. Echt een aanrader!

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Goed appartement

Dirk
25-7-2016

Met 11 vrienden naar L'hort geweest. De ligging van het appartement is perfect, midden in het uitgaanscentrum en dicht bij de zee. Het appartement is moeilijk te vinden en de receptie is er een paar minuten lopen vandaan. De supermarkt zit een paar meter naast het appartement. De airco werkt prima, alleen word je er wel verkouden van. Bedden zijn prima. Het warme water wordt koud als je er te lang onder staat. Er zijn wat dingen kapot, douchekop kan niet opgehangen worden en lekt, wc spoelt niet goed door. Er ontbreekt wat servies en bestek. Het is een gezellig appartement met volgens mij alleen maar Nederlanders. S ’avonds / s ’nachts loopt er een onaardige man van het appartement rond die heel erg boos kan worden als je te veel lawaai maakt. Deze man spreekt alleen maar Spaans. We hebben een top vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Top vakantie!

Amber
13-12-2015

Samen met vier vriendinnen hier geweest als feestvakantie, alles zag er netjes uit, airco was aanwezig, prima douche, hier kon je alleen niet te lang onder staan anders werd hij koud. Ligging was perfect, 10 meter tot een goedkope supermarkt. zo'n 100 meter lopen en je staat middenin het uitgaansgebied. Ruim balkon, ruime kamers etc. Kookplaat niet gebruikt. Nadeel; Receptie zit op 5 min lopen en is niet duidelijk aangegeven. Verder een top vakantie gehad hier!

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Top locatie

Vakantiegangers
28-7-2015

L'Hort is niet te herkennen van buiten, er staat nergens een naam bordje. Je hebt eigenlijk geen idee waar je heen moet, de receptie zit dan ook niet in het appartement en is zo'n 10 minuten lopen.

Bij aankomst zag het appartement er netjes uit. Leuk dat er een keuken in zit maar dan heb je wel pannen nodig! En die waren nergens te bekennen?! Ook zat er een wasmachine in het appartement waar we heel blij mee waren, helaas deed deze het niet. Toen we bij de receptie hier melding van maakte wisten ze niet eens dat er een wasmachine in het appartement zat. Zo waren er nog wel wat meer dingen die het niet deden, stuk waren óf er niet waren. Het appartement gebouw is wel zéér gehorig.

Verder hebben we een top vakantie gehad! Het appartement zit echt op een top locatie en je heb een balkon wat ideaal is. Airco is inbegrepen. Kijk wel uit met de airco want onze hele vriendengroep is hierdoor enorm verkouden geworden.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Twijfelgeval

Nadis
27-5-2015

Appartement ziet er prima uit. Koken is helaas lastig. De aanwezige pannen hebben geen platte bodem en maken dus geen contact met de keramische kookplaat! Water gaat op deze manier niet koken. Er was geen mogelijkheid om een baby bed te gebruiken. App is erg lawaaierig. Geen nachtlamp aanwezig. Schuifdeur van de badkamer maakt herrie!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Aanrader

Vakantiegangers
22-12-2013

Voor de prijs die we hebben betaald voor de vakantie was dit appartement echt meer dan goed! De ligging was perfect, de supermarkt was om de hoek en daarna liep je gelijk de boulevard op, genoeg eetgelegenheden rondom ons heen etc. Alles werkte prima, alleen als er veel hadden gedoucht werd het water kouder. De huisbaas hebben we niet echt gezien dus daar hadden we ook geen last van. Het is wel echt niet de bedoeling dat je dingen van het balkon gooit want dan heb je een fikse boete te pakken. De bedden waren goed, het keukentje werkte prima, de airco was prima! Wij raden in ieder geval iedereen dit appartement aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras

• ParkerenBetaald

• BuitensportenGolfbanen

• AdresCarrer Comte Ramon Borrell 17310(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement L'Hort in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement L'Hort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.