Hotel Institut Gem

We hebben een aantal aanbieders voor Institut Gem voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Institut Gem in het Nederlands

super goed

Emma
4-10-2016

ik was hier op ''feestvakantie'' met 3 vriendinnen en wisten niet wat we moesten verwachten van dit aparthotel.

zijn positief verrast door de service van het personeel en de hygiëne, ons appartement was inclusief handdoeken en er werd elke dag schoongemaakt.

ontbijt was mogenlijk voor een klein bedrag maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt

minder waren de kookgerei, en de locatie lag midden op een berg, de terugweg was minder, als je Lloret in wilt neem dan geen taxi maar loop langs het zwembad het terrein af en ga naar rechts daar vind je winkeltjes met souvenirs en als je een stukje verder doorloopt kom je midden op de strip terecht.

al met al een toplocatie, midden in het centrum maar niet het gevoel dat je midden in het centrum verblijft.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Institut Gem in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Institut Gem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.