Hotel H·TOP Palm Beach ***

6,3

33 reviews over Hotel H·TOP Palm Beach in het Nederlands

Wat een verschrikkelijk hotel

Mariska Odijk, 21-10-2017

Het is echt een verschrikkelijk hotel! Van het eten, de ontzettende luidruchtige gasten, de slechte all inclusive service tot de houding van het personeel. Alles is echt ontzettend slecht! Dat er mensen zijn die dit hotel goed vinden, kan ik niet begrijpen.

Wij hadden niet gekozen voor dit hotel maar via veiling hierheen gestuurd als verrassing. Wat ben ik blij dat ik zo weer lekker naar huis kan gaan. Dit echt nooit meer.

Nooit meer, wat een slecht hotel!

Alinda, 22-2-2017

Wij hebben hier in januari een week verbleven all-inclusive. De receptie is totaal niet klantvriendelijk en klachten worden gewoon weggeschoven. De manager wordt erbij geroepen die die lacht een beetje en zegt dan: zo gaat het hier nu eenmaal. Het eten was echt te slecht voor woorden. Borden nat en vies, eten lauw en bijna overal zat varkensvlees in. Eten was veel te zout en overal zat een onbestemd smaakje aan. Hamburgers waren net karton en de frietjes taai. Drinken kon je pakken uit een automaat en daar zat een chloorsmaakje aan. Onvriendelijk personeel (behalve de schoonmaakster, die was enorm vriendelijk). Halverwege de vakantie kreeg ik een voedselvergiftiging en nadat ik aangegeven had dat ik me zorgen maakte ivm mijn zwangerschap werd hier een beetje lacherig over gedaan en gezegd dat het echt niet aan hun eten kon liggen. (Terwijl ik al 5 dagen nergens anders gegeten had). Naast onze hotelkamer op nog geen 20 meter afstand waren vanaf 's morgens vroeg bouwvakkers bezig. En 's nachts stond de verwarming te loeien, maar dat werd centraal geregeld werd ons verteld dus moesten we het raam maar los zetten. Wat geen aantrekkelijk idee was met een drukke weg vlak voor het hotel. Al met al een enorme teleurstelling en ik zou ook niemand aanraden hierheen te gaan.

Dit hotel kan ik aanbevelen

Monique, 8-2-2017

Dit hotel kan ik aanbevelen. Leuke vriendelijke mensen. Eten is prima. Kamers schoon. Binnen en buitenzwembad. Loopafstand van het strand. En niet te vergeten een hele leuke prijs.

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Palm Beach voor je op een rij gezet:

Leuk hotel voor een leuke prijs

Channah, 8-2-2017

+Eten was lekker

+locatie, paar min lopen naar het strand

+goede schoonmaak

+aardig personeel

Snap niet waren mensen zo klagen, wij vonden het top.

Leuk hotel vlakbij het strand

Sander, 8-2-2017

Wij zijn net terug van een paar dagen Lloret de Mar. Wij hebben voor dit hotel gekozen omdat het een binnenzwembad heeft, vlakbij het strand ligt en een leuke prijs heeft. Wij zijn echte wandelaars en de omgeving is leuk. De kamers waren prima in orde en er zijn leuke en vriendelijke mensen.

Leuk hotel voor de prijs die je betaald

Jynia, 31-10-2016

Prima ligging, vriendelijk personeel, kamers zijn prima, eten goed. Leuk voor een weekje er tussenuit.

Veel Engelse waar het hotel ook op afgestemd is. All inclusief is beperkt.

Nooit meer!

Maikel, 2-2-2011

Hotel Ancla in Lloret de mar is geen aanrader! Ik heb 3 dagen hoge koorts gehad van het eten en de service is bagger! Nadat ik terug kwam zag ik hetzelfde hotel zelfs bij "red mijn vakantie" waar ik zag dat het eten veel te koud of nog niet gaar was, om nog maar niet over de hygiene van de douche, kamer, keuken, etc. te spreken.

Ik hoop dat ik u bij deze genoeg over Hotel Ancla heb gezegd.

een echte topper

aurelie, 1-2-2011

ik ben er met de kinderen geweest echt top eten was super goed ik vond het zwembad iets, minder dan restaurant het was echt top zeker er op reis gaan

We hebben genoten!

Sharita, 25-10-2010

We hebben genoten bij Hotel Ancla. Zeker met het soms ietwat frisse weer kan je toch wel genieten van een heerlijk stoombad en sauna.

Het eten was afwisselend en lekker.. snap het geklaag verder op deze pagina niet helemaal. Er is genoeg variatie en is je eten niet warm genoeg dan staat er een magnetron bij het buffet.

Kortom, we hebben met z'n allen een mooie week gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor H·TOP Palm Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H·TOP Palm Beach in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H·TOP Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H·TOP Palm Beach scoort een 6.25 uit 10 op basis van 37 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: