Hotel Guitart Central Park Resort & Spa

3,5

Onvoldoende

4 tips over Hotel Guitart Central Park Resort & Spa

ann, 8-8-2014
Als ze het gebouw volledig zouden renoveren dan vooral rond zwembad en de bar rond zwembad,zouden wel binnen een paar jaar eens terug gaan
Amber, 6-8-2014

Let echt op met het eten. Ik nam een stuk kip (het enige wat er nog smakelijk uitzag) en dan sneed ik het open en was de kip rood, wat heel gevaarlijk kan zijn. Als je dat op eet, kun je een voedselvergiftiging oplopen.. Mijn vriend heeft daar ook een verkeerde mossel opgegeten, die echt niet goed smaakte. Er was gwn niets lekker.

Hoop niet teveel op een ligstoel aan het zwembad, tenzij je om 8 uur opstaat. M'n vriend & ik moesten naar het strand gaan omdat er geen plaats was in het hotel..

Wim, 31-7-2012

Bij een volgende vakantie zou ik toch vermelden om in het nieuwe gedeelte te verblijven daar dit dichter bij het restaurant gelegen is.

Waterworld is een waterpretpark dat zeker de moeite is om te doen met kinderen.

We hebben een aantal aanbieders voor Guitart Central Park Resort & Spa voor je op een rij gezet:

michel, 17-5-2012
Eten bij bar little titanic. Gezellige sfeer uitstekende service