Hotel Gran Hotel Flamingo

Hotel Gran Hotel Flamingo
6,4

9 tips over Hotel Gran Hotel Flamingo

Priscilla, 12-6-2015
Als het mogelijk is verblijven op basis van logies; anders logies en ontbijt.
Helena Vlachova, 30-5-2013
Zoek een andere locatie: b.v. Tossa de Mar of Cadagués als je aan Costa Brava wilt verblijven en tot een andere doelgroep behoort.
j_jonathans35, 10-10-2012

Onder het hotel bevindt zich discotheek GALA een aanrader voor de jongere jongens onder ons die van lekker swingen houden.

Verder is een glasboot naar tossa de mar (15 euro pp) ook de moeite waard evenals parasailing toen op t moment 45 euro pp.

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Hotel Flamingo voor je op een rij gezet:

MHesseling, 29-9-2012
dag je barcelona de moeite waard! niet langer dan een week lloret is erg klein het strand is geen zand strand maar kiezel.... aaauwwww
patricia, 25-9-2012

Pak vanaf Blanes een Taxi +- 20euro

Een dagje naar Barcelona? Op het busstation kan je een combi ticket bus+trein kopen voor +-14 euro pp retour. Bus naar Blanes en vanaf Blanes de trein naar Catalunya. Let wel op dat je op tijd gaat want het is mega druk in de treinen en bus. reistijd +-2 uur

Mariam, 9-8-2012
je hebt heel veel disco's dus precies goed voor jongeren. verder op gebied van cultuur is het wat minder wel heb je verder het hotel nog een kasteel maar je kunt er niet naar binnen. wel erom heen lopen dan heb je prachtig uitzicht. de boulevard was heel gezellig in de avond ook. in het centrum heb je veel winkels en souvenir winkels. onder het hotel had je de spar supermarkt. midden in het centrum had je nog een mooie kerk.

BIGboy zelf, 27-7-2012
ga vóór de schoolvakanties !
amanda, 14-5-2012

ga hier niet met kinderen heen, voor de kinderen is er niks te doen.

en als je dit hotel boekt, doe dat dan zonder eten want je krijgt er spijt van.

Maresha, 4-3-2009

ik ben er vorig jaar geweest

en heb het er prima naar mn zin gehad

van de service en het eten moet je indd niet te veel verwachten..

maar als jij overdag lekker op het strand ligt en savonds uitgaat

heb je verder met het hotel niet zo veel te maken

want de kamers zijn verder gwn goed

en je loopt zo vanuit het hotel de drukke straat op

alles binnen handbereik..

heerlijk toch =)