Hotel Gran Hotel Flamingo

Hotel Gran Hotel Flamingo
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Hotel Flamingo voor je op een rij gezet:

266 reviews over Hotel Gran Hotel Flamingo in het Nederlands

Geweldige vakantie

Annie,
3-11-2018

Vriendelijk personeel, nette kamers, elke dag werden de kamers schoongemaakt, wel stil zijn vanaf 11 uur 's avonds.

Gereisd met vrienden in juli 2018

verschrikkelijk

Venja Outmaijer,
8-8-2018

Ik ben hier samen met twee vriendinnen in de zomervakantie verbleven. We hebben dit als totaal niet positief ervaren. Het personeel is zeer onvriendelijk. We waren een dag pas om 12 uur onze kamer uitgekomen, toen wij thuis kwamen waren er geen schone handdoeken neergelegd en was er niet schoongemaakt. Toen wij netjes aan de receptie vroegen om schone handddoeken werd ons gezegd dat we niet zo lang moesten uitslapen en het ons probleem was. Verder proberen ze echt politie te spelen, onze buren hadden in de middag rond 7 uur zacht muziek op staan en er werd meteen op een agressieve manier gezegd dat het uit moest, terwijl wij er al geen last van hadden. Onze kamer werd ook niet altijd schoongemaakt maar alleen een nieuwe wc rol neergelegd. En het eten stelt al helemaal niets voor. Net zoals het zwembad die extreem klein is met hooguit 20 bedjes voor een groot hotel. Ik raad het dus echt iedereen af!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Echt een prima hotel. Zeer nette en correcte medewerkers, kamers worden elke dag keurig schoongemaakt en voor de prijs krijg je echt een prima kamer. 5 minuten lopen van het strand en midden in het gezellige drukke centrum. Totaal geen overlast gehad of andere rariteiten. Echt een aanreadwr en ik kom zeker terug!

Gereisd met vrienden in mei 2018

D-reizen

super hotel en niet duur

Sandra Steegmans
15-10-2016

Snap niet dat dit hotel zo lage waardering heeft.

Leuk personeel mooie kamer, uitgebreid ontbijt

Gereisd met partner in oktober 2016

Wij zijn hier in 2015 en 2016 geweest. Dit vanwege de perfecte ligging van het hotel. Leuke uitgaansgelegenheden in de buurt (restaurantjes, barretjes, winkels) en 3 minuten lopen naar het strand. De kamers zijn afgelopen winter geheel gerenoveerd. Wij hadden een ruime kamer. Het eten is goed, elke avond iets anders. Vriendelijk personeel en het hotel is erg schoon. In 2017 gaan wij weer!

Gereisd met partner in juni 2016

nooit meer

luc
12-11-2015

eten slecht ! personeel niet vriendelijk ! kamer met uitzicht op een vuil gebouw !

Gereisd met partner in september 2015

Weet waar je aan begint

Roelie
20-7-2015

Hotel is echt weinig op aan te merken. Personeel is top alleen lijkt het wel alsof ze politieagenten zijn. Constant dronken jongeren die vervelend doen. 3 man security is nodig om de boel onder controle te houden. Verder zijn de kamers best gehorig dus tussen 0300 en 0500 is het even oordoppen in. Verder prima zeker de plek

Gereisd met vrienden in juli 2015

Perfect hotel voor jongeren

Priscilla
12-6-2015

Al drie keer in dit hotel verbleven, alleen maar om de perfecte ligging! Midden in de hoofdstraat, dichtbij het strand, clubs en restaurantjes rondom. Het is er inderdaad altijd lawaaierig maar dat is toch wel te verwachten in zo'n uitgaansstad. De eerste keer een half pension genomen maar de twee keren daarna alleen maar logies en ontbijt; het eten is namelijk echt niet lekker. De kamers zijn prima en worden elke dag goed schoongemaakt. Enige nadeel is dat er geen slot op de badkamerdeur zit. Wij hadden elke keer een kamer aan de zijkant van het hotel wat heel gezellig was omdat je balkon tegenover de balkons van het hotel ernaast zit. Veel gelachen met de gasten van het andere hotel. Het is lekker om bij het zwembad te zonnen maar het water zelf is heel koud.

Gereisd met partner in juli 2014

Gezellig hotel

JH
13-9-2013

We waren hier met een excursiereis. Prima hotel, leuke sfeer en goed eten. Het personeel is heel vriendelijk. Als je de balkondeuren dicht doet heb je totaal geen last van de herrie op straat. Met de deuren open wel want het leven buiten gaat de hele nacht door. De ligging is ideaal. Wij zaten op de 6de etage en keken de straat door naar het strand. Kamers worden iedere dag schoongemaakt + 4 schone handdoeken (2 grote en 2 kleine).

Gereisd met vrienden in augustus 2013

voor de prijs een goed hotel

W B
26-7-2013

Ik was hier met een excursiereis. Het hotel is goed. Helaas idd last van jongeren en vooral de mensen uit de Oostblok. Maar als je zelf rustig vraagt of het wat minder kan lukt dat aardig. En je kunt het ook via de receptie melden van overlast en dan wordt er ook wat aangedaan. De tweepersoonskamer was netjes en schoon, iedere dag schone handdoeken en als je een extra handdoek nodig had even melden bij receptie en er werd er een gebracht. Het eten was goed, thuis eten we ook niet en patat en pasta en paella en broodjes en gebakken aardappelen op een avond. Er was dus voor iedere avond wel wat te kiezen. Ook groente was er, maar dat vond ik persoonlijk niet zo maar dan maar wat sla en de ene keer peentje andere keer erwten. Aardig personeel. Ontbijt was ook prima. Het ligt lekker dicht bij het strand.

Gereisd met vrienden in juli 2013

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gran Hotel Flamingo in Lloret de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gran Hotel Flamingo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.