Hotel Gran Garbi

Hotel Gran Garbi
7,4

3 tips over Hotel Gran Garbi

Wilma Muller, 25-5-2014
Ga niet alleen feesten maar wandel ook eens door de prachtige natuur dan ontdek je een ander Lloret de Mar!!
Sjef en Ria, 26-7-2013
Er zij enkele leuke restaurants, Ook Nederlandse. maar merendeel simpele bistro of snackbar. Wel hele leuke winkels. Waar je mooie merkkleding kunt kopen. Als je wat verder wil wandelen aan de boulevard dan kun je beter naar Blanes gaan, want daar is het strand veel langer. Maar het centrum minder gezellig. En dat is lloret de mar wel. Super vonder we dat. Zeker in da avond.
T., 9-7-2013
Ik kies altijd voor het zwembadzicht en dit raad ik jullie ook aan. Dit zorgt voor een mooi uitzicht vanuit je kamer. Ik ben hier reeds 3x geweest en ik zou zeker en vast terug gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Gran Garbi voor je op een rij gezet: