Hotel Fenals Garden ****

Review geschreven door Evelijn

Prima hotel

Evelijn
16-11-2009

Het Fenals Garden hotel ligt, zoals de naam al zegt, in de wijk Fenals in Lloret de Mar. Het is vergeleken met andere hotels in Lloret de Mar een rustig en vrij luxe hotel. Je zult er ook niet alleen maar jonge lui aantreffen. En ook verblijven er in dit hotel relatief gezien erg weinig jongeren. Dit kan voor sommige mensen een groot voordeel zijn. Het eten in het hotel is van prima kwaliteit. Zeker wanneer je kijkt naar de prijs/ kwaliteit verhouding. Ditzelfde geldt voor de kamers. Het centrum van Lloret is dan wel een klein stukje lopen maar in Fenals zelf is ook een strand te vinden. Verder heeft het hotel een zwembad, sauna en bubbelbad.