Aparthotel Evinia Olympic Suites (deel Olympic Resort) ****

Aparthotel Evinia Olympic Suites (deel Olympic Resort) ****

Aparthotel Evinia Olympic Suites (deel Olympic Resort)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Evinia Olympic Suites (deel Olympic Resort) voor je op een rij gezet:

10 tips over Aparthotel Evinia Olympic Suites (deel Olympic Resort)

Bert, 19-7-2015

De kleintjes (alleen) op piekmomenten in de kinderbaden houden, want de ballenkermis van de oudere tieners is rond 11u en 15u wat onstuimig.

Vlak voor ons vertrek begon men ook controles te doen op strandstoelen die te lang onbezet bleven. Anderhalf uur niet aanwezig = handdoeken weg!

Nyssia, 15-2-2015
Neem All inclusive en vraag om zeker geen kamers op de onderste verdieping te krijgen. Daar kijk je uit op een muur!
Sme, 8-8-2014
Overweeg zeker volpension of halfpension ipv een all in. drankjes zijn niet van coca cola maar pepsi, fanta is KAS. Wij vonden dit niet zo erg maar met een half pension kom je volgens ons toe aangezien er veel restaurants buiten het hoteln zijn die goedkoop zijn, vlakbij een spar waar je goedkoop drank of eten kan halen. Ook op de gewenste uren kan je dan eten, de openingsuren van de restaurants zijn vanaf 08:00 en lunch vanaf 13:00 en diner vanaf 19:00, wat met kleine kids wel laat kan zijn

Delbarre, 8-10-2013
animatieteam hebben we eind september niet veel tegengekomen. De suites is wel aan te raden in vergelijking met olympic park bvb. Er is een serieus kwaliteitsverschil in eten tussen beide hotels. Bij vertrek hebben we bvb gaan eten in olympic parc omdat dit restaurant vroeger open was. Het ontbijt was heel wat minder dan de suites.
yvon123, 20-8-2013

1: matrasje voor zonnebedje kost maar liefst 2 euro per dag per stuk. Neem dus van thuis een oprolbaar of opblaasbaar matrasje mee of koop ter plekke een luchtbedje, dat verdient zich snel terug. Laatste kun je dan ook in zwembad gebruiken. Er zijn meerdere zwembaden.

2: als het door Neckermann wordt verzorgt dan doen zij niet de transfer maar from2travel en zit je 2-2,5 uur in de transferbus terwijl het hotel dichtbij Gerona vliegveld ligt. Regel dus liever zelf je transfer als je dat kunt.

oskamwendy, 1-8-2013
Recht tegen over het hotel, aan de weg, zit een leuk restaurant. (Zebrapad over) Lekker eten, leuke medewerkers (Spaans) en je kan lekker buiten zitten waar de kinderen in een speeltuintje kunnen spelen, ideaal!!!

Noël Degryse, 31-7-2013
Elke avond professioneel optreden of professionele show, zowel voor kinderen als voor volwassenen. Je hoeft het hotel zelfs niet uit te gaan.
chris, 8-8-2012
Er was 1 belgische en 1 nederlandse animatrice bij maar steeds pakte 2 mannen dit over en begonnen dan in het Spaans te brabbelen, zoals bij de avondanimatie en de clubdansjes. Spijtig en dit met zoveel Belgen en Nederlanders in het hotel.
Fam. Janssen, 16-7-2012
zeker om ooit terug te gaan.
Van Buggenhout Johan, 8-2-2009
Excellent hotel, we zijn hier geweest in augustus 2007. echt een aanrader om met de kinderen naartoe te gaan.

Onze bezoekers bekeken ook: