Hotel Evenia Olympic Park

Hotel Evenia Olympic Park
7,8

8 tips over Hotel Evenia Olympic Park

StijnDB, 24-9-2015
Kamer met zwembad zicht is aanrader
mahieu christiane, 22-10-2014

Heel rustige omgeving en lekkere cocktails

voor de kinderen leuke zwembaden

Jose, 18-5-2014
Het hotel werd onlangs (begin tot midden 2014) deels gerenoveerd. Een heel deel van de kamers zijn volledig vernieuwd, ook de badkamer. Dit zorgt ervoor dat je bij het boeken van het hotel keuze hebt uit de normale kamer of de gerenoveerde kamer. Ook het zwembad aan de achterzijde is omgetoverd tot een AQUAPARK! Na het zomerseizoen worden de restaurant, receptie, bar & discotheek vernieuwd! Tegen 2015 is Olympic PARK volledig nieuw! Ook Garden werd al deels onder handen genomen!

We hebben een aantal aanbieders voor Evenia Olympic Park voor je op een rij gezet:

dave, 11-5-2013

rustig en toch dicht bij het centrum.

veel te doen voor kinderen.

leoni, 23-9-2012
mocht je met de bus hierheen gaan je kan op je vertrekdag douches van het binnenzwembad gebruiken om fris de bus in te gaan
sarah , 14-7-2012
als je naar het strand gaat zijn het steentjes in plaats van zand !

Corine , 4-7-2012
Als je niet houdt van de 'taplimonade', boek dan volpension in dit hotel i.p.v. All Inclusive. Je betaald dan wel voor de drankjes, maar je krijgt dan ook fatsoenlijke drankjes in glazen i.p.v. plastic bekers. Bezoektip is een dagtocht naar Barcelona (de werken van Gaudi) en ook is de fietstocht van Girona naar Sant Feliu een erg leuke dagvulling.
van roy francis, 8-2-2009
om rust te nemen is een ideaal hotel...en om goed te kunnen eten, hoeft u niet buiten het hotel te gaan